Menin salille hyvillämielin ja muutenkin oli ihan normaali olo. Olen tehnyt Miken 2x6 ohjelmaa penkissä ja nyt oli vuorossa 2x6x75kg (tein viime viikon maanantaina jo 6x75kg ja 4x75kg)
Menin penkille ja lämmittelin tuttuun tapaani. Jo lämmittelypainot tuntui ihmeen painaville. Loppupelissä kovimmaksi sarjaksi jonka sain tehtyä jäi 3x70kg. En edes viitsinyt koittaa 75kg:tä.
Ruokailut on ollut mulle normaalit ja lepoa on tullut hyvin. Viimeksi tein rintaa siis yli viikko sitten. Toissa viikko oli kevyt viikko.
Mikäs ihme tässä mättää nyt?:wall:
Edit: Lisään vaan että muu treeni (sivuolat , ojentajat ja vatsa) meni ihan hyvin.
Menin penkille ja lämmittelin tuttuun tapaani. Jo lämmittelypainot tuntui ihmeen painaville. Loppupelissä kovimmaksi sarjaksi jonka sain tehtyä jäi 3x70kg. En edes viitsinyt koittaa 75kg:tä.
Ruokailut on ollut mulle normaalit ja lepoa on tullut hyvin. Viimeksi tein rintaa siis yli viikko sitten. Toissa viikko oli kevyt viikko.
Mikäs ihme tässä mättää nyt?:wall:
Edit: Lisään vaan että muu treeni (sivuolat , ojentajat ja vatsa) meni ihan hyvin.
) ja mitä kaikkia liikkeitä varsinaisena ojentajapäivänä oli mukana?
ps..ethän sortunut alkoholiin viikonloppuna..tai sul ei jostain syystä mennyt syöminen/lepo ihan putkeen viikonloppuna?