Benchpress86
Banned
Justjust... Plasebo on kova sana.No siis sanotanko näin että rasva prosentti tippu 5% ja tulokset nous yli 10% per liikke kuukaudessa.... Tais olla horkkaa..........
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Justjust... Plasebo on kova sana.No siis sanotanko näin että rasva prosentti tippu 5% ja tulokset nous yli 10% per liikke kuukaudessa.... Tais olla horkkaa..........
Tavallista proteiinia. Älä oikeasti viitsi valistaa muita asioista, joista et itsekään mitään tajua.
Juu, UFS:n hera on kyllä varsin hyvää tavaraa. Maku mielestäni aika neutraali ja sekoittuu hyvin, eikä ole todellakaan hinnalla pilattu tuote.
Edit: Kannattaa myös googlailla lisäravinnepuljuja netistä, silloin tällöin tulee hyviä tarjouksia vastaan.
Nimim. 4kg/49€ maustettua heraa ostanut.
Itse en ainakaan soijaan tottunut millään kun kaverilta maistoin, vaikka sitä yritti sekoittaa mihin tahansa. Ihan järkyttävän makuista paskaa :urjo:Kävin tänään sit prismassa ruokaostosten yhteydessä pällistelemässä valikoimaa (ei sitä niin kauheesti ollu). Mikä on täällä yleinen kanta soijaproteiinista?
Aloin miettimään, että oon vähän nirso (perusrahkaakaan en syö ilman marjakiisseliä tai ellei sitä ole sotkettu johonkin hyvään), joten mihinkä makuun sitä tottuis helpoiten? Ja mikä sit soveltus esim. jogurttimarjapirtelöiden sekaan, kun ois varmaan helpointa totuttaa ittesä pikkuhiljaa noitten makuun?
Mistä vois saada (esim ruoasta) 100g proteiinia tai sine päin ku laskin et vitäs sen verran saada ku eikös se oo 2,5g per painokilo?
Juo maitoa. Itse olen huomannut saavani maidon juonnilla liikaa proteiinia, joten sitä on pitänyt jarrutella. Litra maitoa = 5 lasillista = 33g proteiinia.