Mikä on hyvä protsku

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tavallista proteiinia. Älä oikeasti viitsi valistaa muita asioista, joista et itsekään mitään tajua.

Omasta mielestä ilmaisin vahvasti etten tiedä hevon vittua, vaan että on kokemuksia. Valot päälle:whip:
Kokeilin tänään söin silokkeja ennen treenin ja vittu johan lähti tulokset nous ihan vitusti vaikka oli vahva karapula vielä!

uskotko?

Eli ensimmäistä kertaa aattelin hankkia protskujauhetta.. Opiskelijana tietenki kiinnostaa hintapolitiikka, eli millonka hinnoissa aletaan "kusta silmään"?

Ja tietenki ois kiva jos joku valistas mistä niitä sitten kannattaa ostaa ja mitä niistä, kun merkkiä tuntuu tänkin palstan perusteella olevan jos jonkinlaista..

Fastin Muscle+

Per 100g:

Proteiinia 41g
Hiilihydraatteja 42g
Kreatiinia 5g
jne...

Maksoi muistaakseni joku 25e 1,3kg pussi.

nannatin kysyy protskujauhetta ja pojjaat tarjoaa jauhetta jossa on puolet hiilaria...

Jos haluaa hinta-laatusuhteeltaan parasta, niin IMO kannattaa ostaa melkeinpä halvinta heraproteiinia mitä löytyy.. Lisähinnalla saa korkeintaan hyvin marginaalista hyötyä vaikkapa imeytymisnopeudessa, mutta se on tosiaankin marginaalista minusta. Makuasiat ovat tietenkin sitten toinen asia, mutta maustamattomasta saa kätevästi maustettua lisäämällä itse sheikkeriin kaakaojauhetta tai mehutiivistettä. Jos palkkariksi ajattelit protskua, niin ostat vielä ihan normaalin maltopussin sille kaveriksi. UFS on yks ihan hyvä merkki, IMO parasta maustamatonta mitä olen käyttänyt.

Juu, UFS:n hera on kyllä varsin hyvää tavaraa. Maku mielestäni aika neutraali ja sekoittuu hyvin, eikä ole todellakaan hinnalla pilattu tuote.

Edit: Kannattaa myös googlailla lisäravinnepuljuja netistä, silloin tällöin tulee hyviä tarjouksia vastaan.
Nimim. 4kg/49€ maustettua heraa ostanut.

Noh jos en nyt ensimmäiseks 4kg säkkiä ois hankkimassa :D

Tarkoituksena siis pudottaa painoa (läskiä) ja pienestä koosta johtuen ei voi älyttömästi syödä kaloreita, mutta jostainhan ne proteiinit on hankittava.

Juu, UFS:n hera on kyllä varsin hyvää tavaraa. Maku mielestäni aika neutraali ja sekoittuu hyvin, eikä ole todellakaan hinnalla pilattu tuote.

Edit: Kannattaa myös googlailla lisäravinnepuljuja netistä, silloin tällöin tulee hyviä tarjouksia vastaan.
Nimim. 4kg/49€ maustettua heraa ostanut.

Yhdyn molempiin, tosin tuota jälkimmäistä en ole testannut vielä vaikka taidankin tietää puljun ja tuotteen... ;)

UFSi alkoi vain käymään laktoosin takia huonoksi vaihtoehdoksi niin jätin sen pois, mutta ellei kärsi laktoosivammasta niin erittäin juotavaa tavaraa ja malton kanssa vielä parempaa.

Kävin tänään sit prismassa ruokaostosten yhteydessä pällistelemässä valikoimaa (ei sitä niin kauheesti ollu). Mikä on täällä yleinen kanta soijaproteiinista?

Aloin miettimään, että oon vähän nirso (perusrahkaakaan en syö ilman marjakiisseliä tai ellei sitä ole sotkettu johonkin hyvään), joten mihinkä makuun sitä tottuis helpoiten? Ja mikä sit soveltus esim. jogurttimarjapirtelöiden sekaan, kun ois varmaan helpointa totuttaa ittesä pikkuhiljaa noitten makuun?

Soijasta kaverini tykkäs ainakin ihan maustamattomana.. Maitoon sekoitettuna siis. Veteen kun kerran joutui sekottaan nii meinas purjota

Kävin tänään sit prismassa ruokaostosten yhteydessä pällistelemässä valikoimaa (ei sitä niin kauheesti ollu). Mikä on täällä yleinen kanta soijaproteiinista?

Aloin miettimään, että oon vähän nirso (perusrahkaakaan en syö ilman marjakiisseliä tai ellei sitä ole sotkettu johonkin hyvään), joten mihinkä makuun sitä tottuis helpoiten? Ja mikä sit soveltus esim. jogurttimarjapirtelöiden sekaan, kun ois varmaan helpointa totuttaa ittesä pikkuhiljaa noitten makuun?
Itse en ainakaan soijaan tottunut millään kun kaverilta maistoin, vaikka sitä yritti sekoittaa mihin tahansa. Ihan järkyttävän makuista paskaa :urjo:

Whey mixissä on heraproteiinikonsentraattia, mikrosuodatettua heraproteiini-isolaattia ja hydrolisoitua heraproteiini-isolaattia. Whey 1 on heraproteiinikonsentraattia. Whey 2 on heraproteiini-isolaattia. Ero näissä on imeytymisessä. http://www.p-store.fi/index.php?cPath=63&Itemid=96 Tuolta voi käydä katsomassa.

Tavalliselle liikkujalle ero on todennäköisesti erittäin vähäinen.

Mistä vois saada (esim ruoasta) 100g proteiinia tai sine päin ku laskin et vitäs sen verran saada ku eikös se oo 2,5g per painokilo?

Mistä vois saada (esim ruoasta) 100g proteiinia tai sine päin ku laskin et vitäs sen verran saada ku eikös se oo 2,5g per painokilo?

Juo maitoa. Itse olen huomannut saavani maidon juonnilla liikaa proteiinia, joten sitä on pitänyt jarrutella. Litra maitoa = 5 lasillista = 33g proteiinia.

Juo maitoa. Itse olen huomannut saavani maidon juonnilla liikaa proteiinia, joten sitä on pitänyt jarrutella. Litra maitoa = 5 lasillista = 33g proteiinia.

Etpä tarvi sitten lisäprotskuja niin paljon. Eikös se kannata jarrutella nimenomaan lisäravinteista, ellet sitten käytä pelkästään palautusjuomassa? ja siis meinaat varmaan että pitää jarrutella ettei protsku muutu läskiksi?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom