Mikä olisi/on sisääntulobiisisi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SeveriK
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

kysymys!

Oisko hyvä kombo, kuvittele, että tuo sisääntulobiisi olisi aina ollut se ns. trademarkki niinkuin Mirkolla Wild Boyz ja Fedjalla Enae Volare Mezzo, ja kyseessä olisi vielä vuosia dominoiva ottelija, yhtä mystinen persoona ku Fedor? Siis näin sisääntuloja ajatellen, itsestä tuo just vois auttaa sitä "imagoa" mistä ihmiset tunnistavat.. Onhan tuo aika jännä muutenki tuo KULLIPELIAPPELSIININ intro.. ja koko leffakin on jotenkin psykedeelinen välillä, taiteellinen pläjäys.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Joku reggae pelleily se ois

toisaalta jos tästä leikkais vähän alusta ni saattais jollai hämärällä tavalla olla jopa ihan siisti

Jos haluis vähän meininkiä ni jokanen skilletin biisi kävis kanssa

Lamb of God - Redneck.

Oon jopa käynyt tämän ihan livenä murisemassa. Onneksi ei jäänyt videotodisteita jälkipolville, vaikka joku jamapäissään ollut rastaneekeri sanoikin, että piti mun tyylistäni.

Tuli heti tämä ketju mieleen, kun eilen kuulin ensimmäistä kertaa tämän biisin. Jos pitäisi tällä hetkellä valita aiheen mukainen kappale, niin olisi ehdottomasti tämä.

Luultavasti joku Tool biisi se olisi. Esim:

Wear the grudge like a crown of negativity.
Calculate what we will or will not tolerate.
Desperate to control all and everything.
Unable to forgive your scarlet lettermen.

Itselläni olisi rauhoittava biisi. Aika moni täällä haluis mennä ryminällä sisään ja ramppaa niinkuin GSP, mutta itse kokistin tärkeimpänä olla rauhassa ja pitää malttini. Sekä aiheuttaa pelkoa vastustajalle "toi ei näköjään pienestä hetkahda"

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Suositut

Back
Ylös Bottom