Mikä olisi/on sisääntulobiisisi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SeveriK
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
saattais olla elvis presleyn trouble, comeback versio vuodelta -68. Paljo muitaki hyviä vaihtoehtoja olis, mut tää on jotenkin oma, ehkä joskus joutuu sisääntulobiisin valitsemaan, kuka ties.

Ei jumalauta en voi olla nauramatta kun ajattelin, että miltä näyttäisi kun joku oikeasti tän laittais soimaan UFC:ssä.:rock:

Torture Killeriltä joko Forever Dead, Cannibal Gluttony tai I bathe in their blood. Tsekatkoon juutuubista, ketä kiinnostaa ja jos ei tiedä. At the Gatesin Blinded by Fear (kipaleen nimi ei kyllä sisääntulokipaleeseen sopisi :D ), World of Lies, Slaughter of the Soul tai Suicide Nation voisivat myös sopia. Noissa kappaleissa on tiukinta mahdollista riffijyräämistä ja sopivan raakaa murinakorinaa ja kirkumista vokaaleina. Loisivat ainakin minulle fiilistä, muista viis.

Tää ois kova!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Ehkä vähän läppä mut ehdoton mun kohdalla. Käsittääkseni pakkiksella on ainaki yks elvisfani mun lisäks :) Miettikää ny: If your looking for trouble, you came to the right place :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
:dance:

Kun tämä tärähtää ämyreistä niin sitten nostetaan bileet kattoon! Ja on vaan taivas rajana!:dance:

Sen verran "off-topiccia" että ärsyttääkö täällä muita joidenkin suomivapariottelijoiden käyttämät "huumoribiisit" sisääntuloissa? Itsellä ainakin tuollaiset leikkimielellä valitut hempeilykappaleet laskevat tunnelmaa verrattuna johonkin menevämpään meininkiin. En nyt tarkoita, että aina pitäisi soida joku verta ja suolenpätkiä osasto tai eye of the tiger, mutta silti. Toki jos omat kiksit tulee tuollaisesta jostain semi-iskelmästä, niin kukin tyylillään. Hiukan näistä mielestäni paistaa läpi sellainen normi suomalainen vähättelymeininki, että tullaan nyt vaan ottelemaan ja tekemään hyvä suoritus, niin musakin voi olla tällaista vitsikästä. Sitten taas on kavereita ketkä tulevat sinne kehään kunnon ryminällä ja meiningillä, että nyt muuten tapellaan sitten viimeiseen mieheen ja minä en ainakaan häviä.. Voi toki olla, että olen mielipiteeni kanssa yksin.?

Sen verran "off-topiccia" että ärsyttääkö täällä muita joidenkin suomivapariottelijoiden käyttämät "huumoribiisit" sisääntuloissa? Itsellä ainakin tuollaiset leikkimielellä valitut hempeilykappaleet laskevat tunnelmaa verrattuna johonkin menevämpään meininkiin. En nyt tarkoita, että aina pitäisi soida joku verta ja suolenpätkiä osasto tai eye of the tiger, mutta silti. Toki jos omat kiksit tulee tuollaisesta jostain semi-iskelmästä, niin kukin tyylillään. Hiukan näistä mielestäni paistaa läpi sellainen normi suomalainen vähättelymeininki, että tullaan nyt vaan ottelemaan ja tekemään hyvä suoritus, niin musakin voi olla tällaista vitsikästä. Sitten taas on kavereita ketkä tulevat sinne kehään kunnon ryminällä ja meiningillä, että nyt muuten tapellaan sitten viimeiseen mieheen ja minä en ainakaan häviä.. Voi toki olla, että olen mielipiteeni kanssa yksin.?

Kyllä "ärsyttää" vaikka vähän niitä olenkin kuullut. Tulee myös mieleen lätkän kotikisat kun maalibiisinä oli joku taivas lyö tulta.... :face: mut tääl suomes muutenki tuo hallimusiikki ollu perseestä, eikä samalla tasolla ku esim änärissä, että nyt vittu asennetta tähän hommaan ja taistellaan jne.

Suositut

Back
Ylös Bottom