Mikä Olisi hyvä Palkkari?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Timijätkä

Banned
Hei. Kysyisin mitä palkkaria osaisitte suositella?
Itselläni on tällä hetkellä käytössä Super gainer pro 1kgn Pussi
Kaapista löytyy Gainer prootakin.
Olisiko jotakin vinkkejä että kannattaako lisätä sekaan esim whey 80 tä?

Hei. Kysyisin mitä palkkaria osaisitte suositella?
Itselläni on tällä hetkellä käytössä Super gainer pro 1kgn Pussi
Kaapista löytyy Gainer prootakin.
Olisiko jotakin vinkkejä että kannattaako lisätä sekaan esim whey 80 tä?

Ravinto-ketjussa on paljon puhetta palautusjuomista niin käyppäs sieltä vilkuilemassa ja kyselemässä :)

Ja lyhyt vastaus on että sellainen missä on heraproteiinia noin puolet ja maltopohjaista hiilaria suurinpiirtein loput. Kreatiini hyvä höyste. Muuten sitten oikeastaan aivan sama minkä merkin valitset...

Tonnikala ja raejuusto.

Juu ja törkeen käteviä. Noita on kiva kantaa kassissa ensin työpäivä ja sitten lusikoida pukkarissa naamaan...NOT!

Ihan oikeasti se palautusjuoma on tähän tarkoitukseen paras ja kätevin ja vielä prodegrammaa kohden edullisinkin kun vähän kattoo mitä ostaa.

^ no jos alle puoleen tuntiin pääsee treenin jälkeen kotiin syömään niin ei varmaan ole vielä liian myöhäistä ja itse ainakin tykkään syömisestä sen verran, että tuo on ainakin tähän asti toiminut ihan hyvin.

Ja silti voi ja kannattaakin syödä mahd pian sen treenin jälkeen.

Ilman palkkaria on vähän kuin ilman housuja menis salille. ;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ihan tällee ohimennen kysyn. Oon rasvoja polttelemassa ja vedän ennen treeniä kyllä hiilaria ruoan muodossa, mutta riittääkö että treenin jälkeen vedän palkkariksi vaan wheytä ja kreatiinit sinne sekaan?

vuosia mennyt ilman palkkaria ja hyvi spelaa. :) Kunhan tunnin sisäl treenistä vetää vaikkapa sen hiilaripainoitteisen safkan nassuu nii ok,ketolla kun olin nii hiilarit n.20-30gpäivä,6salitreeniä/viikko +vähä aerobista ja hyvin jaksoin kuukausia, Näin mun kohalla...

Ihan tällee ohimennen kysyn. Oon rasvoja polttelemassa ja vedän ennen treeniä kyllä hiilaria ruoan muodossa, mutta riittääkö että treenin jälkeen vedän palkkariksi vaan wheytä ja kreatiinit sinne sekaan?

Hyvin toimii jos vedät sitten melkein heti kotona jotain hiilaripitoista ja suht nopeasti sulavaa.

vuosia mennyt ilman palkkaria ja hyvi spelaa. :) Kunhan tunnin sisäl treenistä vetää vaikkapa sen hiilaripainoitteisen safkan nassuu nii ok,ketolla kun olin nii hiilarit n.20-30gpäivä,6salitreeniä/viikko +vähä aerobista ja hyvin jaksoin kuukausia, Näin mun kohalla...

No ei siihe varmaan kuolekkaan, mut ois pelannu vuosia vielä paremmin ku oisit vetäny.

Ja asiaan: Oma palkkari sisältää 1/4 shakerillista maltoa ja 1/4 protskua. Perstuntumalla vähän kreatiinia piälle ja valmis. Helppoa ja halpaa.

No ei siihe varmaan kuolekkaan, mut ois pelannu vuosia vielä paremmin ku oisit vetäny.

Ja asiaan: Oma palkkari sisältää 1/4 shakerillista maltoa ja 1/4 protskua. Perstuntumalla vähän kreatiinia piälle ja valmis. Helppoa ja halpaa.

onneksi o nii hyäs lihas et kilo sinne tänne tunnu missää! ;) Tiä vaik oisit säki paremmas kunnos ku laittaisit krean puntarin kans etkä perstuntumalla!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom