Mikä moottorikelkka pitäs ostaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Miffi
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Ostettiin yks vanha kelkka tässä loppuviikolla että voidaan kokeilla onko se kivaa ja olihan se mutta kun yhdellä ei pääse molemmat tai ainakaan ei oo kivaa.

Nyt pitäs löytää halpa kelkka, jolla pääsee kulkeen ummessa ja on kestävä.Vanhahan seuraavakin pitää olla kun halutaan halpa. Kauhea hinku päästä ajeleen järvelle(kunhan jäätyy) reitit täällä kuulemma tulee vasta ties koska ja niitähän ei kukaan täällä pidä kunnossa. Niin silläkin umpikelkka tai jotain edes sinne suuntaan mutta mikä???

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Itselläni mopopojilta tuoksuva 2-tahti vuodelta 2002. 600 kuutiota ja sen about 100 hummaa. Kyl ne kaikki endurotkin menee umpihangessa, kun ei päästä pysähtymään.

Ski-Doo tai Lynx noin niinku merkkinä on kohtuu varmoja valintoja ja järjellisesti huollettavissa jos lenkkiavain pysyy kädessä. Polarikset ja Yamahat on sit ihan tuuripeliä. Ehkä budjettiluokassa patikkohakkurin ja umpisen menijän väliin putoaa passelisti joku pitkätelainen tourinkimalli.

Kiitoksia vastauksista. Soitin tänään yhdestä kelkasta ja huomenna ajellaan noin 600km sinne hakemaan kelkkaa. Katotaan miten menee saanko huomenna oman kelkan vai isäntäkö sillä rupee ajaan ja mä ajelen tolla isännän kelkalla. Jännittää hakea niin kaukaa kelkkaa aina kun varaa meneekö kaikki ok. No kertoilen huomenna jatkuuko kelkan etsintä vai meneekö kaikki hyvin kerralla.

Kiitoksia vastauksista. Soitin tänään yhdestä kelkasta ja huomenna ajellaan noin 600km sinne hakemaan kelkkaa. Katotaan miten menee saanko huomenna oman kelkan vai isäntäkö sillä rupee ajaan ja mä ajelen tolla isännän kelkalla. Jännittää hakea niin kaukaa kelkkaa aina kun varaa meneekö kaikki ok. No kertoilen huomenna jatkuuko kelkan etsintä vai meneekö kaikki hyvin kerralla.

Nyt matkalla takaisin kotiin ja tulihan sieltä kelkka mukaan en tiedä onko hyvä mutta minusta nätti ja käytännöllisen olonen. Kukaan ei tullasta suositellut mutta kokeilen pääseekö sillä missään. No tuo on Arctic cat pantera 1000cc.

Ja näin parin päivän kokeilujen jälkeen voi jo heti sanoa että tuo on kyllä laiska lähtiä, mutta mukava ajella hiljaksellen pienempi muksu kyydissä isännän perässä. Turha kuvitella pysyvänsä tuolla kenenkään matkassa. Mutta eihän mulla kiireoo:confused:kunhan perille vaan vie. No jos tuo kestäs tän talven niin saisin sillä opeteltua ja ostaa sitten jonkun uudemman ja tehokkaamman. Vähän tuo keli rupee mietityttään pian pitää muuttaa pohjosemmaksi kun lumi hupenee vielä toistaseks on vähän reilu 20cm mutta mitä lähipäivät sille tekee. Ei paljon kelkkaa täällä liikuteta kun ei lumet pysy.

Enpä ole kirjoitellut kun päivät kulunut alkutalvi jäällä ja kun lunta tuli on päivät istuttu kelkanpäällä. Ja olen ollut tyytyväinen tuohon Arctic cat panteraan kunhan isäntä sitä vähän kunnosti ja oon sillä ajanut jonkun verran kilometrejä. Ainoa joka rajottaa kulkemista joko liian pieni tankki/ suuri kulutus tankilla oon ajanut aika tarkkaan 100km ja siis 50litranen taitaa tankki olla. Tietääkö kukaan kuinkapaljon bensaa saa kelkantarakalla kuljettaa/saako kuljetta?

Zone-sarja -42%
Eipä ole tullut mieleen että olisi laitonta.. Mutta jos kelkkoihin myydään 10-20 litran lisäktankkeja niin miksi ei oman "tankin" kuljettaminen olisi laillista? Muistaa vain kiinnittää kunnolla niin ei tule "mittavia luonnontuhoja". Itse ainakin kuljetan jos tarve vaatii, eipä ole kukaan valittanut :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom