Olen tässä treenaillut noin 1,5 vuotta ja pituus on 191cm, paino siinä 135kg ja ikää 18. Lähinnä voimaa haen ja tulokset eivät vastaa kokoa alkuunkaan esim. kyykky on siinä 150kg ilman mitään varusteita, penkki ollut parhaimmillaan 110kg ja veto joku 170kg. Suvussa on aika vahvaa porukkaa ja serkkukin ilman kummempia treenejä nykäisee sen 200 maasta paljon kevyempään ja pienempänä kuin minä. Ja viimeinen naula arkkuun oli se kun viime viikolla seurasin kun langan laihat satunnaisesti treenailevat ja mitä sattuu syövät tyypit työntelivät penkkiä 105 kilolla sarjaa. Luulisi että tähän painoluokkaan minun pitäisi penkata tuo 100 ihan lämmittelynä.
Syö vaan aika kiitettävästi motivaatiota kun kovasta treenistä ja reilusta syömisestä ja nukkumisesta huolimatta juuri mitään ei tapahdu. Kehitys on ollut todella nihkeätä ja mielialtakin vaihtelevat ajoittain melkoisesti. Olenkin tässä tuumaillut että pitäisiköhän käydä tutkituttamassa testotasot jos vaikka olisi korvaushoidon paikka vai missä on vika?
Syö vaan aika kiitettävästi motivaatiota kun kovasta treenistä ja reilusta syömisestä ja nukkumisesta huolimatta juuri mitään ei tapahdu. Kehitys on ollut todella nihkeätä ja mielialtakin vaihtelevat ajoittain melkoisesti. Olenkin tässä tuumaillut että pitäisiköhän käydä tutkituttamassa testotasot jos vaikka olisi korvaushoidon paikka vai missä on vika?
?