Mikä mättää treenissä ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pavE-
  • Aloitettu Aloitettu
Mietiskelen tässä että teenkö jotain väärin treenissä jos paino ei tunnu liikkuvan mihinkään suuntaan ja välillä jopa kasvavan. Liikun 5 kertaa viikossa ja yleensä liikuntasuoritukset ovat 1-2h enkä keskity tiettyyn alueeseen kuten jalat vaan treenaan mahdollisimman tasapuolisesti. Liikuntatavat ovat kuntosali ja kamppailulajit + lenkkeily.

Painon nousun ymmärrän lihasmassan kasvulla, mutta rasvaprosentti ei tunnu tippuvan niin mihinkään. (eli kyllä siinä mahan ymärillä vähän löysää on)

En syö paljon makeisia enkä syö mielestäni todellakaan liikaa.

Kyllä tässä on intin jälkeen tullut ainakin 6kk tullut liikuttua kyseisellä tavalla, mutta outoa on (intin jälkeen meni kyllä pari kuukautta että liikuin pari kertaa viikossa ja luonnollisesti painohan nousee intin jälkeen halusi tai ei)

Treenaamisessani ei ole mitään muita tavoitteita kuin oma hyvinvointi ja innostus liikuntaa kohtaan

Laitappa syömisiäs esim. yhen pvän osalta niin eiköhän joku niistä osaa sanoo jo jotain. Ja oma painos ja pituutes ois kans hyvä mainita. Näkyykös sulla jo vatsalihat kuinka? Mainitse myös tarkemmin kuinka paljon salia ja kuinka paljon muuta liikuntaa.

En tiedä mutta ehkä sun pitäs pitää enemmän lepoa, että lihakset kerkeis
palautuu ja saisit harjotuksissa kaikki irti.

183cm/80kg

Kyllähän nuo vatsalihakset jotenkin näkyvät paitsi alavatsa on sellainen "pömppis" :D

en ole laskenut ikinä oikein noita syömisiäni hirveän tarkkaan (ravintosisältö yms)
Aamupala:
Jogurttia mysliä
leipää
maitoo

1-2 lämmitä ateriaa päivässä

Illalla napsii hedälmiä leipää yms

Toisaalta päivän mittaan tulee kyllä napsittua välillä aika huolettomasti jotakin satunnaista eikä ruoka-ajat ole säännöllisiä (Verensokerin heittely tulisi minimoida? Itse ainakin yritän sitä)

Mutta voiko lepo muka vaikuttaa rasvaprosentin tippumiseen ? käsittääkseni se vaikuttaa palautumiseen ja lihaksiston kehitykseen

pavE- sanoi:
183cm/80kg

Kyllähän nuo vatsalihakset jotenkin näkyvät paitsi alavatsa on sellainen "pömppis" :D

Sama juttu mulla, että kun jännittää vatsan niin alas jää sellainen kiva pikku pelastusrengas. Mutta ei haittaa minua nyt kun ei tässä yritetä missään rantakunnossa olla, vaan kasvattaa lihasta. Katotaan jos kiristellään sitten ensi kesään.

edit. Aika vähän syöt kyllä mun makuun, mutta jos liha kasvaa niin anna palaa vaan :)

Nojoo ehkä vähän kieli poskella kirjoitin tuon syömisen :D
voisikohan syy olla että jos sitä mahaa on kerran ollut niin sitä "ala-osaa" ei saa ihan niin kiinteään kuntoon ;)

Ennen inttiä painoani oli muutama kilo liikaa että maha pääsi muodostumaan (söin paljon karkkia ja join paljon limpparia) 183/86 tuolloin lihaksiakaan ei todellakaan ollut hirveästi.

Noh onneksi tilanne on nyt toinen ja ei siitä tule muuttumaan kuin korkeantaan vanhuuden myötä (ja tämä on lupaus)

Back
Ylös Bottom