Mikä mättää kun ei kulje?

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Vedin toissaviikolla kolme hyvää treeniä ja tuumin et piru vie tässähän pitää rueta nostamaan painoja taas. Viime viikon maanantaina salille lähtö oli aika tervanjuontia ja sinne päästyäni heti ekassa liikkeessä tuntu et voi vittu tästä ei tuu kyllä nyt yhtää mitää. Sama homma keskiviikkona mut perjantaina tilanne oli jo vähän parempi. Melkein yhtä tyhjän kanssa oli koko viikko treenien suhteen.
Eilen olisi taas ollut treenipäivä vaan olin niin väsynyt koulun jälkeen ettei ois voinu kuvitellakaan muuta kuin sängyssä makoilua ja dataamista. Ruuanlaittokin tuntui isolta ponnistelulta.

Oon huomannu et kaikki vituttaa vaik ei ois syytäkään, eikä ruoka maita. Normaalia kaamosajan väsymystä vai jopa ylikuntoa ilmassa?

Vedin toissaviikolla kolme hyvää treeniä ja tuumin et piru vie tässähän pitää rueta nostamaan painoja taas. Viime viikon maanantaina salille lähtö oli aika tervanjuontia ja sinne päästyäni heti ekassa liikkeessä tuntu et voi vittu tästä ei tuu kyllä nyt yhtää mitää. Sama homma keskiviikkona mut perjantaina tilanne oli jo vähän parempi. Melkein yhtä tyhjän kanssa oli koko viikko treenien suhteen.
Eilen olisi taas ollut treenipäivä vaan olin niin väsynyt koulun jälkeen ettei ois voinu kuvitellakaan muuta kuin sängyssä makoilua ja dataamista. Ruuanlaittokin tuntui isolta ponnistelulta.

Oon huomannu et kaikki vituttaa vaik ei ois syytäkään, eikä ruoka maita. Normaalia kaamosajan väsymystä vai jopa ylikuntoa ilmassa?

Ootlko nukkunut hyvin? syöny hyvin? mites vitamiinien saanti? Voihan toki olla ylikuntoon päin menossa ja sen takia ei kulje, toisaalta myös mainitsemasi kaamosväsymys voi olla erittäin mahdollinen..koko ajan pimeä, sataa ja vituttaa.

Ootlko nukkunut hyvin? syöny hyvin? mites vitamiinien saanti? Voihan toki olla ylikuntoon päin menossa ja sen takia ei kulje, toisaalta myös mainitsemasi kaamosväsymys voi olla erittäin mahdollinen..koko ajan pimeä, sataa ja vituttaa.
Niinkuin mainitsin niin ei oikein ruoka maita.
Nukkunut en ole kyllä oikein kun viikonloput olen yötöissä, joten rytmi menee sekaisin ja sunnuntaina polla on sekaisin kuin Haminan kaupunki. Viikolla joudun juomaan energiajuomia ja kahvia paljon, jotta herään "koomasta. Nukun viikolla yössä noin 6-7h ja joskus uni ei meinaa tulla vaikka väsyttäiskin.

E: Vitamiineja en ole kyllä syöny. Pitäsköhän koittaa.

Niinkuin mainitsin niin ei oikein ruoka maita.
Nukkunut en ole kyllä oikein kun viikonloput olen yötöissä, joten rytmi menee sekaisin ja sunnuntaina polla on sekaisin kuin Haminan kaupunki. Viikolla joudun juomaan energiajuomia ja kahvia paljon, jotta herään "koomasta. Nukun viikolla yössä noin 6-7h ja joskus uni ei meinaa tulla vaikka väsyttäiskin.

E: Vitamiineja en ole kyllä syöny. Pitäsköhän koittaa.

Liian vähän unta, liian vähän ruokaa, LIIKAA energiajuomaa ja kahvia.. Ei ihme jos ei puntti luista jos ei syö eikä nuku kunnolla. Noi asiat kuntoon niin alkaa unikin ja salilla käynti taas maistuu.

E: otat vaikka beroccaa nii siitä saat vitamiineja.

Näköjään täytyy sitten jotain unipillereitä käydä tohtorilta hakemassa, koska viikolla unen saannista ei ole toivoakaan ennen puoltayötä:(

Ei sillä ole merkitystä, ite en oikeastaan koskaan mene nukkumaan ennen kahtatoista. Se unen määrä merkkaa. Esim. itse nukun yleensä noin klo 2-3:sta noin 11-12:sta...
Aivan mut koulu alkaa yleensa kasilta niin sen takia ois syytä saada unta vähän aikasemmin:piis:

Aivan mut koulu alkaa yleensa kasilta niin sen takia ois syytä saada unta vähän aikasemmin:piis:

Jätä nyt vaan se energiajuomien ja kahvin ylenpalttinen juominen väliin niin alkaa varmasti nukuttaa iltasin. Ja uni tulee varmaan paremmin ku on murua rinnanalla;)

itellä on myös unen kans ongelmia. väsyttää mutta ei tule uni. mutta ruoka maittaa ja reeni kulkee. liianpaljon ku juo kahvia ja syö vähän niin se tekee itelle tosi heikon olon.

ota vitamiineja, syö vähän mutta monesti vaik ei oo nälkä. ja nuku yks vk loppu totaalisesti. itellä tulee suunilleen kerran vuodessa niin kova väsy työstä ja treenistä että tuntuu ku vois nukkuu vaik kuukauden. sitten vedän vk lopun totaali levon ja kyllä auttaa.:rock:

Mullakin on ollut viime aikoina vähän vaikeuksia treenaamisen kanssa. Enemmän tai vähemmän pientä nenän vuotamista on ollut jo viime keväästä lähtien. Punttiharrastus tuli aloitettua vasta vuosi sitten. Määrä on ollut kolme kertaa viikossa, kesällä supistui kahteen viikkoon. Kesällä treeni koostui pääasiassa pesäpallosta ja tenniksestä, joten puntti jäi vähän vähemmälle. Ongelmaan: nenän jatkuvan vuotamisen lisäksi tuntuu, että treenistä on kadonnut teho kokonaan. Ei yksinkertaisesti jaksa. Pystyy tekemään yhden liikekokonaisuuden jonka jälkeen on aivan kuitti. Väillä taas jaksaa paremmin. Oon lueskellut paljon ylikunnosta, mutta jotenkin se tuntuu vain niin oudolta, että ylikunto olisi yllättänyt varsinkin kun treenin määrä on suht vähäinen. Mitä olette mieltä, voiko tämä olla ylikuntoa? Viime aikoina on ollut myös nukahtamisvaikeuksia ja ajoittaista sydämen tykytystä. Muuten olo on hyvä ja myös mieli on virkeä. Oikeastaan heikko olo iskee vasta kun tekee jotain fyysistä ja syke nousee.

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Mullakin on ollut viime aikoina vähän vaikeuksia treenaamisen kanssa. Enemmän tai vähemmän pientä nenän vuotamista on ollut jo viime keväästä lähtien. Punttiharrastus tuli aloitettua vasta vuosi sitten. Määrä on ollut kolme kertaa viikossa, kesällä supistui kahteen viikkoon. Kesällä treeni koostui pääasiassa pesäpallosta ja tenniksestä, joten puntti jäi vähän vähemmälle. Ongelmaan: nenän jatkuvan vuotamisen lisäksi tuntuu, että treenistä on kadonnut teho kokonaan. Ei yksinkertaisesti jaksa. Pystyy tekemään yhden liikekokonaisuuden jonka jälkeen on aivan kuitti. Väillä taas jaksaa paremmin. Oon lueskellut paljon ylikunnosta, mutta jotenkin se tuntuu vain niin oudolta, että ylikunto olisi yllättänyt varsinkin kun treenin määrä on suht vähäinen. Mitä olette mieltä, voiko tämä olla ylikuntoa? Viime aikoina on ollut myös nukahtamisvaikeuksia ja ajoittaista sydämen tykytystä. Muuten olo on hyvä ja myös mieli on virkeä. Oikeastaan heikko olo iskee vasta kun tekee jotain fyysistä ja syke nousee.

Kuullostaa minun mielestä allergiaoireilta toi nenävuoto ja voimattomuus. Onko uudella tyttöystävällä kenties kissa?? :)

Näköjään täytyy sitten jotain unipillereitä käydä tohtorilta hakemassa, koska viikolla unen saannista ei ole toivoakaan ennen puoltayötä:(

Niin kuin edellä jo tulikin, kahvi ja energiajuomat vähemmäksi. Syöt illalla iltapalan ennen nukkumaanmenoa, et reenaa tai stressaa reenaamattomuudesta myöhään illalla. Koitat rauhoittaa illan viimeiset tunnit ennen nukkumaanmenoa, niin voi unikin tulla helpommin.

Pillerit ei oo sulle mikään ratkaisu. Kuulostaa minusta, ettei nyt taida Limonadilla olla kaikki elämässä muutenkaan kohdallaan. Onko sulla paljon stressiä (työt, koulu, ihmissuhteet, hankkimattomat joululahjat, ympäristön asettamat/itse asetetut paineet, tavoitteet, liian aikataulutettu elämä..?)? Masentaako? Onko elämässä tällä hetkellä kivoja asioita, vai tuntuuko kaikki olevan samaa p***aa?

Kannattaisko vähäksi aikaa jättää semmoiset pakkoreenit tekemättä ja keskittyä siihen, että oma olo paranee? Käy reenaamassa jos tuntuu hyvältä ja fiilis on sellainen, että "teksipä mieli lähtä käymään salilla:)". Älä siksi, että "pakkopakkopakko mennä nyt, ettei kunto laske ja massa tipu ja tulokset laske, pakkopakko..:itku:".

Jos ensin vaikka keskittyisit siihen, että syöt riittävästi ja monipuolisesti. Et stressaa onko makroravinteet kohdallaan ja tuleeko protskua riitävästi, vaan syöt terveellisesti ja monipuolisesti sitä mitä tekee mieli. Jätät kahvin ja energiajuoman litkimisen vähemmälle, mahdolliset vieroitusoireet häviää muutamassa päivässä. Karsit aikatauluista pois kaikki ei-pakolliset: jäljelle jää ruoka, uni ja koulu? Hoidat ne parhaalla mahdollisella tavalla. Kaikki muu on sitte ekstraa, jota teet jos huvittaa. Liikuntamuotonakin ulkoilu talvi-ilmassa ihan vaikka käveleskellen saattaisi piristää! Pyydät joululahjaksi aamuherätyksiä varten vaikka sarastuslampun:D (omaani odotellessa paketista).

Sitten, kun elämä taas alkaa voittaa, voit miettiä jaksaisko salille ja mitä siellä jaksais tehdä:).

Kokeilepa varsin. Rentouttavaa joulunalusaikaa:joulu6:!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom