Vedin toissaviikolla kolme hyvää treeniä ja tuumin et piru vie tässähän pitää rueta nostamaan painoja taas. Viime viikon maanantaina salille lähtö oli aika tervanjuontia ja sinne päästyäni heti ekassa liikkeessä tuntu et voi vittu tästä ei tuu kyllä nyt yhtää mitää. Sama homma keskiviikkona mut perjantaina tilanne oli jo vähän parempi. Melkein yhtä tyhjän kanssa oli koko viikko treenien suhteen.
Eilen olisi taas ollut treenipäivä vaan olin niin väsynyt koulun jälkeen ettei ois voinu kuvitellakaan muuta kuin sängyssä makoilua ja dataamista. Ruuanlaittokin tuntui isolta ponnistelulta.
Oon huomannu et kaikki vituttaa vaik ei ois syytäkään, eikä ruoka maita. Normaalia kaamosajan väsymystä vai jopa ylikuntoa ilmassa?
Eilen olisi taas ollut treenipäivä vaan olin niin väsynyt koulun jälkeen ettei ois voinu kuvitellakaan muuta kuin sängyssä makoilua ja dataamista. Ruuanlaittokin tuntui isolta ponnistelulta.
Oon huomannu et kaikki vituttaa vaik ei ois syytäkään, eikä ruoka maita. Normaalia kaamosajan väsymystä vai jopa ylikuntoa ilmassa?