• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

Mikä mättää kun ei kulje?

Liittynyt
29.10.2006
Viestejä
139
Vedin toissaviikolla kolme hyvää treeniä ja tuumin et piru vie tässähän pitää rueta nostamaan painoja taas. Viime viikon maanantaina salille lähtö oli aika tervanjuontia ja sinne päästyäni heti ekassa liikkeessä tuntu et voi vittu tästä ei tuu kyllä nyt yhtää mitää. Sama homma keskiviikkona mut perjantaina tilanne oli jo vähän parempi. Melkein yhtä tyhjän kanssa oli koko viikko treenien suhteen.
Eilen olisi taas ollut treenipäivä vaan olin niin väsynyt koulun jälkeen ettei ois voinu kuvitellakaan muuta kuin sängyssä makoilua ja dataamista. Ruuanlaittokin tuntui isolta ponnistelulta.

Oon huomannu et kaikki vituttaa vaik ei ois syytäkään, eikä ruoka maita. Normaalia kaamosajan väsymystä vai jopa ylikuntoa ilmassa?
 
Liittynyt
23.6.2008
Viestejä
102
Vedin toissaviikolla kolme hyvää treeniä ja tuumin et piru vie tässähän pitää rueta nostamaan painoja taas. Viime viikon maanantaina salille lähtö oli aika tervanjuontia ja sinne päästyäni heti ekassa liikkeessä tuntu et voi vittu tästä ei tuu kyllä nyt yhtää mitää. Sama homma keskiviikkona mut perjantaina tilanne oli jo vähän parempi. Melkein yhtä tyhjän kanssa oli koko viikko treenien suhteen.
Eilen olisi taas ollut treenipäivä vaan olin niin väsynyt koulun jälkeen ettei ois voinu kuvitellakaan muuta kuin sängyssä makoilua ja dataamista. Ruuanlaittokin tuntui isolta ponnistelulta.

Oon huomannu et kaikki vituttaa vaik ei ois syytäkään, eikä ruoka maita. Normaalia kaamosajan väsymystä vai jopa ylikuntoa ilmassa?
Ootlko nukkunut hyvin? syöny hyvin? mites vitamiinien saanti? Voihan toki olla ylikuntoon päin menossa ja sen takia ei kulje, toisaalta myös mainitsemasi kaamosväsymys voi olla erittäin mahdollinen..koko ajan pimeä, sataa ja vituttaa.
 
Liittynyt
29.10.2006
Viestejä
139
Ootlko nukkunut hyvin? syöny hyvin? mites vitamiinien saanti? Voihan toki olla ylikuntoon päin menossa ja sen takia ei kulje, toisaalta myös mainitsemasi kaamosväsymys voi olla erittäin mahdollinen..koko ajan pimeä, sataa ja vituttaa.
Niinkuin mainitsin niin ei oikein ruoka maita.
Nukkunut en ole kyllä oikein kun viikonloput olen yötöissä, joten rytmi menee sekaisin ja sunnuntaina polla on sekaisin kuin Haminan kaupunki. Viikolla joudun juomaan energiajuomia ja kahvia paljon, jotta herään "koomasta. Nukun viikolla yössä noin 6-7h ja joskus uni ei meinaa tulla vaikka väsyttäiskin.

E: Vitamiineja en ole kyllä syöny. Pitäsköhän koittaa.
 
Liittynyt
23.6.2008
Viestejä
102
Niinkuin mainitsin niin ei oikein ruoka maita.
Nukkunut en ole kyllä oikein kun viikonloput olen yötöissä, joten rytmi menee sekaisin ja sunnuntaina polla on sekaisin kuin Haminan kaupunki. Viikolla joudun juomaan energiajuomia ja kahvia paljon, jotta herään "koomasta. Nukun viikolla yössä noin 6-7h ja joskus uni ei meinaa tulla vaikka väsyttäiskin.

E: Vitamiineja en ole kyllä syöny. Pitäsköhän koittaa.
Liian vähän unta, liian vähän ruokaa, LIIKAA energiajuomaa ja kahvia.. Ei ihme jos ei puntti luista jos ei syö eikä nuku kunnolla. Noi asiat kuntoon niin alkaa unikin ja salilla käynti taas maistuu.

E: otat vaikka beroccaa nii siitä saat vitamiineja.
 
Liittynyt
29.10.2006
Viestejä
139
Näköjään täytyy sitten jotain unipillereitä käydä tohtorilta hakemassa, koska viikolla unen saannista ei ole toivoakaan ennen puoltayötä:(
 
Liittynyt
28.5.2006
Viestejä
2 066
Kaupunki
Vantaa
...koska viikolla unen saannista ei ole toivoakaan ennen puoltayötä:(
Ei sillä ole merkitystä, ite en oikeastaan koskaan mene nukkumaan ennen kahtatoista. Se unen määrä merkkaa. Esim. itse nukun yleensä noin klo 2-3:sta noin 11-12:sta...
 
Liittynyt
29.10.2006
Viestejä
139
Ei sillä ole merkitystä, ite en oikeastaan koskaan mene nukkumaan ennen kahtatoista. Se unen määrä merkkaa. Esim. itse nukun yleensä noin klo 2-3:sta noin 11-12:sta...
Aivan mut koulu alkaa yleensa kasilta niin sen takia ois syytä saada unta vähän aikasemmin:piis:
 
Liittynyt
23.6.2008
Viestejä
102
Aivan mut koulu alkaa yleensa kasilta niin sen takia ois syytä saada unta vähän aikasemmin:piis:
Jätä nyt vaan se energiajuomien ja kahvin ylenpalttinen juominen väliin niin alkaa varmasti nukuttaa iltasin. Ja uni tulee varmaan paremmin ku on murua rinnanalla;)
 
Liittynyt
27.11.2007
Viestejä
460
itellä on myös unen kans ongelmia. väsyttää mutta ei tule uni. mutta ruoka maittaa ja reeni kulkee. liianpaljon ku juo kahvia ja syö vähän niin se tekee itelle tosi heikon olon.

ota vitamiineja, syö vähän mutta monesti vaik ei oo nälkä. ja nuku yks vk loppu totaalisesti. itellä tulee suunilleen kerran vuodessa niin kova väsy työstä ja treenistä että tuntuu ku vois nukkuu vaik kuukauden. sitten vedän vk lopun totaali levon ja kyllä auttaa.:rock:
 
Liittynyt
12.1.2008
Viestejä
4
Mullakin on ollut viime aikoina vähän vaikeuksia treenaamisen kanssa. Enemmän tai vähemmän pientä nenän vuotamista on ollut jo viime keväästä lähtien. Punttiharrastus tuli aloitettua vasta vuosi sitten. Määrä on ollut kolme kertaa viikossa, kesällä supistui kahteen viikkoon. Kesällä treeni koostui pääasiassa pesäpallosta ja tenniksestä, joten puntti jäi vähän vähemmälle. Ongelmaan: nenän jatkuvan vuotamisen lisäksi tuntuu, että treenistä on kadonnut teho kokonaan. Ei yksinkertaisesti jaksa. Pystyy tekemään yhden liikekokonaisuuden jonka jälkeen on aivan kuitti. Väillä taas jaksaa paremmin. Oon lueskellut paljon ylikunnosta, mutta jotenkin se tuntuu vain niin oudolta, että ylikunto olisi yllättänyt varsinkin kun treenin määrä on suht vähäinen. Mitä olette mieltä, voiko tämä olla ylikuntoa? Viime aikoina on ollut myös nukahtamisvaikeuksia ja ajoittaista sydämen tykytystä. Muuten olo on hyvä ja myös mieli on virkeä. Oikeastaan heikko olo iskee vasta kun tekee jotain fyysistä ja syke nousee.
 
Liittynyt
12.11.2008
Viestejä
1 546
Mullakin on ollut viime aikoina vähän vaikeuksia treenaamisen kanssa. Enemmän tai vähemmän pientä nenän vuotamista on ollut jo viime keväästä lähtien. Punttiharrastus tuli aloitettua vasta vuosi sitten. Määrä on ollut kolme kertaa viikossa, kesällä supistui kahteen viikkoon. Kesällä treeni koostui pääasiassa pesäpallosta ja tenniksestä, joten puntti jäi vähän vähemmälle. Ongelmaan: nenän jatkuvan vuotamisen lisäksi tuntuu, että treenistä on kadonnut teho kokonaan. Ei yksinkertaisesti jaksa. Pystyy tekemään yhden liikekokonaisuuden jonka jälkeen on aivan kuitti. Väillä taas jaksaa paremmin. Oon lueskellut paljon ylikunnosta, mutta jotenkin se tuntuu vain niin oudolta, että ylikunto olisi yllättänyt varsinkin kun treenin määrä on suht vähäinen. Mitä olette mieltä, voiko tämä olla ylikuntoa? Viime aikoina on ollut myös nukahtamisvaikeuksia ja ajoittaista sydämen tykytystä. Muuten olo on hyvä ja myös mieli on virkeä. Oikeastaan heikko olo iskee vasta kun tekee jotain fyysistä ja syke nousee.
Kuullostaa minun mielestä allergiaoireilta toi nenävuoto ja voimattomuus. Onko uudella tyttöystävällä kenties kissa?? :)
 
Liittynyt
26.6.2007
Viestejä
45
Näköjään täytyy sitten jotain unipillereitä käydä tohtorilta hakemassa, koska viikolla unen saannista ei ole toivoakaan ennen puoltayötä:(
Niin kuin edellä jo tulikin, kahvi ja energiajuomat vähemmäksi. Syöt illalla iltapalan ennen nukkumaanmenoa, et reenaa tai stressaa reenaamattomuudesta myöhään illalla. Koitat rauhoittaa illan viimeiset tunnit ennen nukkumaanmenoa, niin voi unikin tulla helpommin.

Pillerit ei oo sulle mikään ratkaisu. Kuulostaa minusta, ettei nyt taida Limonadilla olla kaikki elämässä muutenkaan kohdallaan. Onko sulla paljon stressiä (työt, koulu, ihmissuhteet, hankkimattomat joululahjat, ympäristön asettamat/itse asetetut paineet, tavoitteet, liian aikataulutettu elämä..?)? Masentaako? Onko elämässä tällä hetkellä kivoja asioita, vai tuntuuko kaikki olevan samaa p***aa?

Kannattaisko vähäksi aikaa jättää semmoiset pakkoreenit tekemättä ja keskittyä siihen, että oma olo paranee? Käy reenaamassa jos tuntuu hyvältä ja fiilis on sellainen, että "teksipä mieli lähtä käymään salilla:)". Älä siksi, että "pakkopakkopakko mennä nyt, ettei kunto laske ja massa tipu ja tulokset laske, pakkopakko..:itku:".

Jos ensin vaikka keskittyisit siihen, että syöt riittävästi ja monipuolisesti. Et stressaa onko makroravinteet kohdallaan ja tuleeko protskua riitävästi, vaan syöt terveellisesti ja monipuolisesti sitä mitä tekee mieli. Jätät kahvin ja energiajuoman litkimisen vähemmälle, mahdolliset vieroitusoireet häviää muutamassa päivässä. Karsit aikatauluista pois kaikki ei-pakolliset: jäljelle jää ruoka, uni ja koulu? Hoidat ne parhaalla mahdollisella tavalla. Kaikki muu on sitte ekstraa, jota teet jos huvittaa. Liikuntamuotonakin ulkoilu talvi-ilmassa ihan vaikka käveleskellen saattaisi piristää! Pyydät joululahjaksi aamuherätyksiä varten vaikka sarastuslampun:D (omaani odotellessa paketista).

Sitten, kun elämä taas alkaa voittaa, voit miettiä jaksaisko salille ja mitä siellä jaksais tehdä:).

Kokeilepa varsin. Rentouttavaa joulunalusaikaa:joulu6:!
 
Thread starter Samankaltaiset keskustelut Forum Replies Date
Mikä mättää Treeni 15
Mikä mättää!? Miten muuttaa ohjelmaa?? Treeni 20
Penkin loppuojennus vai mikä mättää? Treeni 17
Mikä mättää treenissä ? Treeni 5
Mikä mättää? Treeni 12
Mikä mättää penkissä? Treeni 13
mikä mättää??? Treeni 25
Mikä paras ohjelma sekä massan että voiman lisäämiseen tauon jälkeen Treeni 12
Mikä on kyykyssä vikana? Treeni 44
Kohtuuttomat treenimäärät; mikä on liikaa, mikä liian vähän? Treeni 16
Mikä määrittää treenin kokonaiskuormituksen? Treeni 9
Tietääkö mikä laite toi on? Aito HIIT-laite!!! Treeni 3
Mikä on sinun 6-24kk treenisuunnitelma? Treeni 15
Mikä on kohtuullinen hinta yhdestä kuntosalikäynnistä? Treeni 36
Mikä avuksi? Treeni 13
Mikä vikana, kun treeni ei tuota tulosta? Treeni 36
mikä tässä on vikana kun en laihdu? Treeni 174
Mikä treeniojelma paras? (salipäiviä 4 viikossa) Treeni 6
mikä tän laitteen suomenkieline "kutsumanimi" on ---> Treeni 11
Mikä jako paras natu treenaajalle? 1, 2 vai 3 -jakoinen? Treeni 71
3 on 1 off - mikä treenijako? Treeni 4
mikä laite? Treeni 1
Jerkku Mikä ilahdutti tänään salilla? Treeni 7055
Raudat eivät kasva, mikä neuvoksi? Treeni 14
Mikä järjestys? Treeni 1
mikä vika ? Treeni 2
Mikä ilahduttaa salilla? Treeni 27
Mikä pielessä kun ylimääräiset ei lähde? Treeni 25
Kyykyn eri vaiheet? Mikä rasittuu eniten ja milloin? Treeni 15
Näppivoimat ei riitä mavessa, mikä avuksi? Treeni 58
toisomaksimit - mikä on maksimi Treeni 6
Mikä on kun penkki laskee? Treeni 2
Mikä vikana? Treeni 10
Mikä jako salille, kun 3 aerobista ryhmätuntipäivää + 3 salipäivää? Treeni 3
Mikä vituttaa lisääntyneissä kiloissa? Treeni 114
Lihaskasvu - Mikä siellä oikeastaan kasvaa? Treeni 34
Mikä on paras 1-jakoinen ohjelma mielestäsi jota olet käyttänyt? Treeni 33
Mikä lie nimeltään Treeni 13
Mikä ohjelma Treeni 1
Mikä liike?? Treeni 1
Jalat saa paljon rasitusta, mikä treenijako? Treeni 10
Vaisut olkapäät ja ojentajat - mikä avuksi Treeni 14
Mikä ei-vatsaliike ottaa teillä eniten vatsaan Treeni 33
Viikon kireä aikataulu hidasteena. Mikä neuvoksi? Treeni 7
Mikä sai sinut aloittamaan salilla käynnin? Treeni 1
Mikä on menny vikaan? Treeni 4
Maksimikasvu pidemmillä sarjoilla(ko)? Treeni 5
kun mikään ei oikeen tunnu miltään? Treeni 20
Mikäs liike tämä on? Treeni 12
mikä päiväkirja? Treeni 1
Samankaltaiset keskustelut


















































Ylös