Mikä liittymä?

Olen auttamattomasti tippunut kännykkäliittymien hintojen suhteen kärryiltä...
Minulla on Elisan "tekstari aina"-liittymä, mutta nyt on alkanut suoraan sanottuna vituttaa jo se ainainen näppäily.
Elikkäs, mikä on tätä nykyä järkevin liittymä?Mikäli haluaa puhumisen ja tekstarit molemmat mahdollisimman halvalla?
Tiedän, että voisin käydä sen seitsemällä sadalla eri firman nettisivulla, mutta ajattelin päästä helpolla ja kiusata teitä...:kippis1:

Antakee armoa, nyt on uudenvuoden aatto ja minä kurja olen töissä:(
Lyökää siis ehdotuksia esille, valitsen niistä sopivimman sitten.
TÄNK JUU!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
DNA Onni, Kolumbus K1, Saunalahti Ykkönen on ihan samoja liittymiä kuin tuo pulina. Ja ainakin DNA:lta saa vielä DNA Onni -liittymään 100€:n puheajan.
Jos puhut vähän enemmän, niin sitten kannattaa tuollainen puhepaketti-liittymä ottaa mieluummin. Kaikilla noilla hinnat on ihan samat. Kolumbukseen jos vaihdat, niin SIM-korttiakaan ei tarvitse vaihtaa.

Genesis sanoi:
Itellä on tuo telefinlandin pulina-liittymä ja oon ollu tyytyväinen. Puhelut ja tekstarit edullisia (6.9 snt/kpl/min).

http://www.telefinland.fi/hinnat.php Siinä vielä hinnasto.

:thumbs:

Itse myin pitkään DNA:n liittymiä. Viimeksi viime kesänä. Silloin neljä operaattoria (dna, saunis, kolumbus ja telefinland) tarjosivat saman 6,9s/min/sms-hinnoitttelun. Kolumbukselta tai Saunalahdelta ei koskaan tullut tyytymättömiä asiakkaita vaihtamaan samanhintaiseen dna-liittyään, mutta Telefinlandilta taas tuli jatkuvasti.
------------------
Edittiä:Muistakaa kilpailuttaa jälleenmyyjät kans!!!!!!!!!!!! Ei tarvi sit myöhemmin itkeä miks samaan aikaan, saman operaattorin liittymän avannut kaveri sai ilmasen dvd-soittimen vain sen takia, että osti liittymänsä viereisestä kaupasta.

Saunalahtihan ilmeisesti koittaa parantaa asemiaan entisestään, eli uskoisin että sieltä sais hyviä kylkiäisiäkin ja palvelu pelais. Mulla on tuo ykkönen, puhelut ja viestit 0,69€ ja kk maksu 0,66€. Hyvin on pelannut kyllä, ei moittimista.

Ainakin täällä susirajalla jää Kolumbus ja Saunalahti valitsematta. Kun menee pikkusen metsään päin, niin jo tippuu kentät nolliin... Dna ollut itsellä käytössä jo muutaman vuoden, ei valittamista

PeniZ sanoi:
Dna ollut itsellä käytössä jo muutaman vuoden, ei valittamista
Mulla on ollut dna varmaan niin kauan kun olen omistanut kännykän, siis telia jo aikoinaan. Nykyään käytössä Dna Onni, tekstarit ja puhelut 6,9snt min/kpl ja kk-maksu muistaakseni 0,66€. Ei juuri valittamista.

Saunalahti ykkösen nimeen täälläkin vannotaan:rock:
Tässä yks pvä soittivat telefinlandilta,ja kauppasivat jotain liittymä tyyppiä siitä firmasta.kerroin tälle myyjälle käyttäväni saunalahti ykköstä.Siihen se sitten tuumasi:Ahaa.No rehellisesti sanottuna liittymän vaihto ei sitten hirveästi sinua kannataisi,ku se sinun ykkönen on edullisin perusliittymä markkinoilla.
Että näin.Mutta kyllähän tuo telefinlandin pulina on samoissa hinnoissa.
Saunalahdesta en nyt ihan pikkukummassa luovu.Emannus vaihtoi telefinlandiin,ni heti alkuun oli ongelmia avaamisessa ja jossain muussa käytännön häsmäkässä.

Saunalahti-->:thumbs:

quiz sanoi:
Saunalahti on osa Elisaa. Eli varmaan aika sama otatko Kolumbuksen vai Saunalahden.
Jos simkorttia tarkoitat, niin ainakaan vielä ei elisan kortti toimi saunalahden liittymällä.

Tosin jos simkortin vaihto on este liittymän vaihdolle niin alkaa olla jo aika :wanha: :lol2:

edit: lisätään tänne vielä. Katso edellistä laskua. Kuinka paljon tuli puheluita? Kuinka paljon tekstareita? Luuletko että jatkossa menee yhtä paljon? Jos puhut alle ~4.5h kuukaudessa tommonen ykkönen/pulina/onni on hyvä, jos taas menee yli niin paketti on hyvä. Tekstaripaketteja saa noihin pakettiliittymiin, jolloin tekstaritkaan ei maksa paljon mitään.

http://www.vertaa.fi/t/fi_gsm.html

PeniZ sanoi:
Ainakin täällä susirajalla jää Kolumbus ja Saunalahti valitsematta. Kun menee pikkusen metsään päin, niin jo tippuu kentät nolliin... Dna ollut itsellä käytössä jo muutaman vuoden, ei valittamista

Mitä tarkoittaa susiraja?olen ite nyt opiskelujen vuoksi pohjoisessa, joten siksi kyselen...saunalahti jää tietty jos se ei kuulu...

Susirajalla tarkoitan Kainuun Venäjän rajan läheisiä osia. Kun aletaan mennä lähemmäksi rajaa (esim 30-20 km) niin kännykässä ei näkynyt Radiolinjan aikoihin edes logoa. Sama ongelma on kuulema edelleen Elisan liittymissä ja eikös Saunalahti mainosta olevansa nyt Ellun verkossa?

Sonera tietenkin kuuluu joka paikassa

Kostaja X sanoi:
Edittiä:Muistakaa kilpailuttaa jälleenmyyjät kans!!!!!!!!!!!! Ei tarvi sit myöhemmin itkeä miks samaan aikaan, saman operaattorin liittymän avannut kaveri sai ilmasen dvd-soittimen vain sen takia, että osti liittymänsä viereisestä kaupasta.
Jos joku liike pk-seudulla tarjoaa tällä hetkellä jotain muhkeita ja messeviä kylkiäisiä, niin saa antaa vinkkiä!

Saako mistään kunnon puheaikaa, vai onko kaikkialla se perus 5e/kk?

ak8400 sanoi:
Jos simkorttia tarkoitat, niin ainakaan vielä ei elisan kortti toimi saunalahden liittymällä.
En tarkoita. Mutta jos joudut vaihtamaan SIM-korttia, niin joudut myös odottamaan, että sinulle sellainen lähetetään. Myös numeron siirto kestää aikansa. Elisa-liittymän vaihto Kolumbukseen on yksinkertainen liittymätyypin vaihto.

-Marchi- sanoi:
Saako mistään kunnon puheaikaa, vai onko kaikkialla se perus 5e/kk?
Ei halpaliittymiin yleensä mitään 10 euron puheaikoja saa. Se olisi jo aika älytöntä bisnestä: melkein 2.5h ilmaista puhetta joka kuukausi. Muutenkin on nykyään ihan älyttömän halvat hinnat Suomessa. Onhan toi 5 euroakin reilusti yli tunti.

Ite otin aikanaan Kolumbuksen, kun Telefinlandin mainokset vit**ti ja DNA:n ja Saunalahden roamingien kuvittelin olevan huonommat kuin Kolumbuksen/Elisan. Voin suositella, jopa asiakaspalveluun pääsi läpi minuutissa kun piti paria asiaa kysyä...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom