Mikä ihmeen MSM?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Svetlana
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onkos potkinut?

Noniin. on kulunut 1½ kuukautta kun jotkut lupasi ostaa ja kokeilla MSM:ää (mitenkä tuo pitäisi kirjoittaa?) Onko arvoisat koekaniinit huomanneet mitään vaikutusta?

Josko vaikka tekisi sitten itsekin hankintapäätöksen..

Veikkaisin, että samat tehot ku motor up:ssa. On se vaan kumma, että sitäkin saa myödä suomessa ihan täyttä häkää vielä vaikka TM testasi sen olevan aivan paskaa...ei vaikuttanu suoritus arvoihin juuri mitenkään...jotkut jopa laskivat. Valkoiset valheet aina myyntipuheissa ymmärrän, mutta paska myyään paskana eikä sitä saa kultana kimallutella... En mäkään myy omaa ladaani mersuna...kele!

Oon nyt popsinu muutaman purkin mineraalivalmistetta jossa on mukana toi MSM ja ei oo mitään ihmeitä vaikutuksia tuntunu. Tosin ei oo ollu mitään vaivojakaan mihin sen pitäs :confused: vaikuttaa... tiiä häntä sitten. Eli "tulokset" mulla plusmiinusnolla...

Ostinpa minäkin purkin tuota ja oon sitä nyt syöny sitte. En oo huomannu mitää.

Toisaalta oon vetäny nyt yhtä elämäni kovimmista treenijaksoista, penkkiä muunmuassa n. 2*viikossa KOVA treeni. Ja ei oo paikat kummemmin tullu kipeiksi, edes se olkapää jonka kanssa on ollu ongelmia. En sano että paikkojen kestäminen olis MSM:n ansiota, ja tuskin ostan sitä uudelleen, köyhä kun olen.

Aika vaikea uskoa että nuo tuommoiset vaikuttais oikeen valmiita vammoja korjaavasti mut EHKÄ ne hiukan toimii ehkäisevästi.

Niin juu tosin olen syönyt myös noita terveellisiä rasvoja nyt aika hyvin eli saattaapa johtua niistäkin tuo paikkojen hajoamattomuus ja kivuttomuus.

Itse olen syönyt parin kuukauden ajan erästä joint repair-tuotetta, jossa on mukana myös tuota MSM:ää.

En tiedä johtuuko kyseisestä tuotteesta, vaiko ehkä siitä, että olen lisännyt kala- ja kasviöljyn määrää ravinnossa (kapseleina), mutta ranne- ja kyynerpäävaivat joita minulla on ollut lievänä jo n. vuoden ajan ovat hävinneet.

Samoin hartiat eivät ole jumittaneet kertaakaan kyseisenä aikana, mitä kyllä normaalisti tapahtuu melkein aina kierron lopulla, ennen kevyttä viikkoa.

Itsekin olen nyt tuota MSM:ää syönyt yli kuukauden. Vaikutuksista vaikea sanoa? Selkä ei ole ehkä ollut niin kipeä kuin ennen ja olkapää kipukin on kadonnut.
Avokki sano etten kuorsaa enää (MSM:n pitäs vaikuttaa kuulemma siihenkin :D ) niin kovaäänisesti!
Kun tää purkki loppuu niin pidän taukoa ja katson palaavatkos vanhat "kivut"...

Onhan tuota itekki tullut jo yli kuukaus syötyä ihan testimielessä ja ei ole kyllä ollut paskankaan hyötyä!! Tyttöystävänikin on tuota syönyt aamuisin ja iltaisin ja sille on sen jälkeen iskenyt väsymys.. Nyt ei ole enää ottanut ja piristynyt hurjasti. En tiedä mistä johtuu mutta ei tuo mihinkään auta :mad:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Suositut

Back
Ylös Bottom