Mikä biisi...

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Joko Pelle Miljoonan versio kappaleesta "Minä tahdon rakastella sinua" tai tämä itkemiskappale "Älä satuta minua, minä tarvitsen sinua..." Noilla murtaisi vastustajan selkärangan täydellisesti.

Jos olisin pahalla päällä niin Six Feet Underin versio kappaleesta Warmachine

Mun biisivalintani olisi "Puhu Hiljaa Rakkaudesta" by Nino Rota...

Onko Pahalla Pastorilla tai muilla isännillä ollut käyttöä omille valinnoilleen?

Mulla ei, jos ei snägärijonon flaidiksia lasketa messiin, jossa on frendin kännystä soinut samaan aikaan Säkkijärven Polkka...

notorious big - hypnotize
DMX - Bring your whole crew
2pac - California Love

Prodigy- Smack My Bitch Up

Rage Against The Machine-Guerrilla Radio, Mic Check
Rammstein-paljon biisejä du hast yms..
Diablo-Read My Scars kunnon mättöä...
In Flames-Trigger
onhan noita tuossa muutama...

Kavereiden kanssa tuli joskus nyrkkeiltyä Kisahallissa. Tuolloin vielä elossa oleva Elias Ask tuli muuten neuvomaan meitä, oli varmaan sen verran kamalaa katseltavaa kun en juuri nyrkkeilyä ole harrastanut, kaverini eivät mitään kamppailulajeja. Tuli otettua kaikkia 3 kaveria vastaan 3*3 minuutin matsit jotka alkoivat leikkimielisinä mutta kovenivat tietenkin loppua kohden muutaman pusun jälkeen :D. Tuon koitoksen jälkeen olin aika puhki ja päätä särki kun kiipesin bussiin ja suuntasin kotiin. Heti kun istahdin etupenkkiin niin kuljettajan radiosta alkoi soimaan Eye of the Tiger. Tuli voittajafiilis :).
Mitään ylimääräistä ääntä en kyllä haluaisi kuulla matsia ennen enkä sen aikana.
Muistaako kukaan elokuvaa Purppuravirrat? Siinä oli mielestäni veikeästi toteutettu musiikki/äänet mättökohtauksen aikana, arcade-henkisesti.

Willie sanoi:
Mitään ylimääräistä ääntä en kyllä haluaisi kuulla matsia ennen enkä sen aikana.

Sparriin tulee ylimääräinen kipinä kun taustalla soi tuo Tiikerin silmä. Musiikilla on aika iso vaikutus treenin kulkemiseen, hyvillä kappaleilla saa ylimääräisen vaihteen päälle ja tekee tekniikat kuin sankari.

Manowar - Warriors of the world ois mun kehääntulopiisi. Harmi ku ainoastaan tappelussa soitetaan noita...

No kovii sanoi olis mm. Drowning pool - Bodies ja Dope - Die motherfucker die

Paha-Pa$tori sanoi:
Omat valintani:

DMX: Ruff Ryder´s Anthem
DMX: Where The Hood At?
M.O.P.: Ante Up (Remix)

Noiden jälkeen vois tulla vastaan kuka vaan.... :D

Kokeile tätä...

Jay-Z - U Don't Know (remix) feat. M.O.P.

Ton biisin loppupuolella kun alkaa rauhallisemman pätkän jälkeen biitti soimaan ja "karjuva ämmä" -sample on mukana niin aiaijai kun sais Halmekin kyytiä!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Napalm Death : Poison

joku päivä toi pärähtää käyntiin

joku päivä....

AC/DC - Hells Bells
Led Zeppelin - Kashmir
Judas Priest - Ram it down

Olishan noita ...

Latest posts

Suositut