mikä avuksi sairasteluun?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
enpä viittiny tehä uutta treadia mutta onko muilla kokemuksia tästä. Siis ei oo mitään flunssaa ei mitään muuta mtuta joka ilta kuumetta 37-37,5. siis lähes joka ilta, en nyt oo mittaillu mutta siltä tuntuu ja äsken taas oli sellanen 37,4. Oon treenannu normaalisti ja aamulla tahi päivällä ei oo mitään mut treeninen jälkeen vähän heikko olo ja sit illall nousee lämpö. treenien jälkeinen huono olo ei johdu kovasta treenistä koska kovaa en ole treenannut koko syksynä.

sydänlihastulehdus tuli ekana mieleen mutta ei oo ollu mitn sydän kipuja yms.

Nyt oon aika hyvin pysynyt taas terveenä *koputtaa puuta*, kun aloin pitää ilmastoidulla salilla hupparia, vaikka ei oliskaan kylmä. Samalla lisäsin vähän C-vitskujen syöntiä.

enpä viittiny tehä uutta treadia mutta onko muilla kokemuksia tästä. Siis ei oo mitään flunssaa ei mitään muuta mtuta joka ilta kuumetta 37-37,5. siis lähes joka ilta, en nyt oo mittaillu mutta siltä tuntuu ja äsken taas oli sellanen 37,4. Oon treenannu normaalisti ja aamulla tahi päivällä ei oo mitään mut treeninen jälkeen vähän heikko olo ja sit illall nousee lämpö. treenien jälkeinen huono olo ei johdu kovasta treenistä koska kovaa en ole treenannut koko syksynä.

kannattaa varmaan piettää vähän taukoa treenistä. sydänlihastulehdus voi olla pitkään oireeton.

Juu, taukoa salilta vaan. Meikäläisellä on ollu kaks kertaa ollu sillee että on pientä lämpöä ( ~37-37,5) monta päivää. Ensimmäinen tapaus pääty viikon lämpöilyn jälkeen 39,5 asteen kuumeeseen ja keuhkoputkentulehdukseen. Toinen päätty vajaan viikon jälkeen helvetilliseen kurkkukipuun ja kuumeeseen, joihin syyllisenä angiina.

tänä syksynä tuli TAAS sellainen liki kuukauden kevyt flunssailu ja kunto putosi (väliaikaisesti).

älkää muhiko sisällä, ulkoilkaa!!
ruokaa hyvin.
vitamiineja, itse suosin c-tä jota otan silloin tällöin.
monivitaa lähes joka päivä.
omega kapseleita joka päivä.

jos syön huonosti otan vitamiineja
jos heikottaa otan vitamiineja
ei salia jos fleku olo
ei mtn 2h tappo treenejä
kevyemmällä volyymilla.

eli ottakaa rennommin salilla kun heikotusta ilmassa, se on myöhäistä kun kuumeesssa ollaan.

enpä ole vielä keksinyt oikotietä palautumiseen flunssan jälkeen, mutta nyt menee taas "kovaa" ja treeni maittaa.

LEPO. Ihminen pystyy vaikka mihin jos haluaa, mutta monella on kiire ja vouhotus ja silti mennään. Vaikka tuntuu, että kyllä se riittää se 6 h unta yössä, ja hyvin ne päivät sujuu, mutta suurempi määrä aina parempi.

Otetaan rennosti sillon kun voi ja levätään ja painetaan muuten sitten töitä ja ahkerasti ollaan. Ei vedetä itseään piippuu. Nukkuminen on ihanaa:love:

Mullakin tuppaa toi väsymys ja sairastelu aika ajoin vaivaamaan.Ostin nyt kokeeks apteekista tollaista pidempivaikutteista C-vitamiinia,lisäksi siinä on sinkkiä ja histidiinia.Kait tolla yhdistelmällä joku vaikutus on ku kerta ovat nuo yhteen laittaneet.Tuotteen nimi on Cebion Immun2..syönpä ny varmuudeks totakin.Kyllähän toi vähän maksaa,joku vähä alle 8€ kuukauden satsi.Mutta voispa sen rahan kyllä huonomminkin tuhlata,kait..Tossa lisätietoa tuotteesta

http://www.merck.fi/img/CebionA7.pdf

On vaan niin helvetin turhauttavaa kun päivällä on ihan normi olo ja sitte treenitki menee ihan normisti mut illalla yleensä nousee pien lämpö. Perkele!

On vaan niin helvetin turhauttavaa kun päivällä on ihan normi olo ja sitte treenitki menee ihan normisti mut illalla yleensä nousee pien lämpö. Perkele!

Noinhan se yleensä menee, jos on jotain pientä taudinpoikasta. Mulla on ainakin niin, että kun tauti iskee päällensä, on aamut ja illat suorastaan persiistä, mutta päivällä on ihan normaali olo.

Ilkeetä on myös se kun aamula on hyvä olo aina päivästä, mutta päivää loppua kohti alkaa se tukaloituminen. Kuuma olo ja nenää kuivaa sisältä onteloista.

Kunnon ärsytysyskää myöskään ei pidä unohtaa. Silmiä vuotaa kun kurkku kutiaa. Pahimmillaan jatkuu viikkoja se hupi. Yöllä ei saa nukuttua kun korisee ja kutisee kurkku. Ilkeintä on se poissaolevaolo myös kun on kunnon tajupois -fiilis.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Voisi ihan piruuttaan kokeilla tuota pitkää paitaa tai kevyttä huppuria salilla. Se on aika ikävää kun kylmä ilma puhaltaa niskaan kun on hiki.Hetken istuttua rupee omalla kohdalla ikävästi olo viilentyä.

no nyt sitte selvis mikä on ku ollu oikeesti todella kauan lämpöä iltasin, muuten suht normaali olo mitä nyt väsyttäny ja salilla ei raudat oo ollu kevyttä. Tänään oli pakko mennä yksityiselle lääkärille kun pakko saada terveeksi itteni ennen inttiin lähtöä.

No molemmat korvat tulehtunu sekä molemmat poskiontelot täys mätää. ei mitään oireita paitsi tuo pieni lämpö iltaisin. helvetin outoa! Onneks ei oo sydänlihaksessa mitään vaikka oon tyhmänä käyny salilla ja lenkillä vaikkakin tauti ollu päällä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom