SUPERCARB 1kg -40%

mikä ärsyttää ?!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pomppu
  • Aloitettu Aloitettu

pomppu

Tuolla yleisen keskustelun puolella oli kysely mikä toisissa salilla kävijöissä tai salilla yleensäkin ottaa aivoon.
Siellä oli aika vähän tyttöjen mielipiteitä, joten eiköhän laiteta oma mollaus kamppanja käyntiin.!

tässäpä mun listaa

1. Ihmiset jotka tekevät liikkeet aivan päin peetä . 20 kiloa hauiskäännössä jaksaa nostaa ylös mutta ei jaksa laskea hitaasti alas, tai nostan penkistä 150 kiloo niin että persuusta nousee puoli metriä penkistä ( en kehtaa/uskalla huomauttaa voi tulla sanomista)

2. Yli meikatut bimbot 1,5 kilon painon heiluttelijat, joilla on päällään niken viimeisimmän kuvaston mallisto ja patella vyö AAARRGGH !!

3. Kyylääjät, ite kun yrittää tosissaan treenata niin tulee puhkuttua ja puhistua, joskus jopa irvistettyä, saan paheksuvia katseita :mad2:

4. Mötörhead musa ei oikeen saa innostumaan,
vaikka noi pojat muuta omissa kirjoituksissaan väittääkin

Sitten last but not least Lapset ei kuulu salille !!!.

Asioita on satuja mutta kaikkia ei jaksa kirjottaa joten laittakaapa sormet näpyttelemään ja mielipiteet jonoon.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Melkein menee samalle linjalle pompun kanssa.....
Mä vastasin siihen kyselyyn sillon..

Mutta Pomppu sulle kysymys..Oletko sitä mieltä että siinäkään tapauksessa lapset ei kuulu salille jos niillä on siellä oma leikkipaikka????

Olen miettimällä miettinyt, mutta pakko todeta, että ihan hirveesti ei mikään ärsytä itse salilla. (Lukuunottamatta noita edellä käsiteltyjä pukuhuone juttuja) Jokainen tekee tyylillään, sille asialle ei mitään voi.. kannattaa vaan kääntää silmänsä niihin jotke tekevät oikealla tyylillä ja ottaa oppia.

Enemmänkin ja useammin ärsyttää muut 'salilla kävijät' työpaikalla tms. Itse kun tiedän aiheesta aika paljon (olenhan täälläkin jäsenenä ;) ) niin on hermoja raastavaa kuunnella naurettavia sali-sankari tarinoita työajalla. Yksikin kaveri kertoi kuinka hänen uusi ohjelmansa (suoraan Wellnessin tiskin takaa, kuuluu hintaa nääs) on tosi rankka, kestää yli kaks tuntia että saa tehtyä.. ojentajiakin on kahtena päivänä viikossa jne. Kuuntele siinä nyt sitten naama peruslukemilla kun tyyppi tosissaan selittää hyvän treenin perusteita (Tavoitteena siis massan hankinta). No ehkä hieman liioittelen, mutta ymmärrätte varmaan mitä tarkoitan. Kuitenkaan en jaksa vaivautua selittämään perusjuttuja vanhemmalle miehelle.. ihan vaan just siksi, että vaikka patti kertoisikin tietämykseni tason, kyseinen herra on aina 'viisaampi'.

huh. helpotti. :)

Kirjoitinkin jo melkoisen vuodatuksen pillujuttuja puhuvista äijistä tonne yleisen keskustelun puolelle... Että sieltä, en jaksa enää vuodttaa, tulin vihaiseksi pelkästä kirjoittamisesta :mad:

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Tiinulin kohtaamat ällötykset ovat asia sinänsä, mutta pakko sanoa että henk. koht. itseäni ärsyttää jo se, että joutuu salilla (tai oikeastaan missä tahansa muuallakin) kuuntelemaan edes vierestä niitä pillujuttuja. Alkuviikosta trendi tuntuu olevan se, että pikkupojat tulevat salille kärsimään krapulasta ja puhumaan rumia. Ja loppuviikosta räpätetäänkin jo siitä, mitä seuraavana viikonloppuna aiotaan muka tehdä. :mad2: En voi sille mitään, että naisena tuollainen ärsyttää minua suunnattomasti.

Originally posted by PMLats
Tiinulin kohtaamat ällötykset ovat asia sinänsä, mutta pakko sanoa että henk. koht. itseäni ärsyttää jo se, että joutuu salilla (tai oikeastaan missä tahansa muuallakin) kuuntelemaan edes vierestä niitä pillujuttuja. Alkuviikosta trendi tuntuu olevan se, että pikkupojat tulevat salille kärsimään krapulasta ja puhumaan rumia. Ja loppuviikosta räpätetäänkin jo siitä, mitä seuraavana viikonloppuna aiotaan muka tehdä. :mad2: En voi sille mitään, että naisena tuollainen ärsyttää minua suunnattomasti.

Tommosten pikkupoikien takia naistensali olisi hyvä vaihtoehto, mutta kun siellä on niitä aerobicprinsessoja ja vimosenpäälle laitettuja kilon painoilla reiden lähentäjää nylkyttäviä ämmiä... Kuka perustaisi punttimimmien oman hc-naistensalin? ;)

Originally posted by tiinuli
Kuka perustaisi punttimimmien oman hc-naistensalin? ;)

Jos vain joku sellaisen jonnekin kehäykkösen sisäpuolelle perustaisi, niin meikku siirtyisi sinne HETI. Ja sieltähän ei sitten tietenkään löytyisi meikäläisen ykkösärsytyksiä eli

-näitä Tiinulin jo mainitsemia aerobic-prinsessoja ja "mä-teen-pienillä-painoilla-paljon-toistoja-niin-lihakset-kiinteytyy-eikä-kasva-rumia-patteja" -muijia. AAAAAAARRRRRGGGHHHH!!!!:mad2:

-käsipainoja/painolevyjä, joita ei sarjan päätteeksi enää MILLÄÄN jakseta nostaa takaisin telineeseen, vaan jätetään lattialle lojumaan.

-NRJ/Kiss-hötönhötönpoppia (okei, on makukysymys, myönnetään, meikäläisen musamaku nyt vain sattuu olemaan vähän "raskaampi", etenkin treenatessa).

-tai no, itse asiassa mieluummin kuuntelen vaikka Celine Dionia treenin taustalla, jos vaihtoehtona on KESKUSTELUOHJELMA!!! Esim. NRJ:n häiriöpuhelut. Keskity siinä nyt sitten treenaamiseen, prkl!

Tällaista täältä...

>Maaru

Jos lapsilla on oma leikkipaikka toki lapset voi salille viedä,olettaen tietysti että leikkivät heille tarkoitetulla paikalla.
En halua kuulostaa kamalalta akalta joka vihaa lapsia, mutta muutaman kerran, silloin kun vielä kävin ns. naisten salilla meinasi sattua tosi pahasti kun pikkutyttä tipautti 4 kilon painon jalalleen. Lähinnä tarkoitin sellaista kun nykyiseööä salillani eräs herra tuo poikansa salille, joka kielloista huolimatta riekkuu painoissa ja laitteissa, joissa voi sattua tosi pahasti.

Mulla onneksi on niin kiltti poika että se pysyy leikeissään mun treenin ajan....
Voisi lisätä listaan mikä ärsyttää..Oltiin sunnuntaina salilla ja sinne tuli myös toinen äiti,2 lapsen kanssa. Mun poika pysyy siellä missä pitääkin mutta hän antaa lastensa juosta ja roikkua joka puolella.
Ensinnäkin..en halua edes ajatella mitä jälkeä saa paino pienen pojan jalassa kun se siihen tipahtaa.. joten on edesvastuutonta antaa omien lasten juosta siellä painojen joukossa,sekä aikuisten oikeasti KIIPEILLÄ laitteiden päälle..
..eniten kyllä ärsyttää se että jos tullaan salille missä lapsille on oma paikka,(mikä on todella hyvä juttu) pidettäisiin ne KAIKKI lapset siellä eikä annettaisi omille lapsille mitään etuoikeuksia,koska muidenkin lapset tietää missä pitää olla jos sinne salille haluaa. Ei ole reilua muita lapsia kohtaan,et toiset juoksee missä sattuu...
Onpas katkeraa tilitystä... :rolleyes:

Vielä lapsista

Minulla ei ole vielä omia lapsia, joten ensikäden kokemusta tästä aiheesta ei ole. Olen kuitenkin Pompun ja Maarun kanssa samoilla linjoilla siinä, että jos vanhemmat syystä tai toisesta joutuvat tuomaan lapset salille mukanaan, on heidän vastuullaan myös huolehtia että pikku kullanmurut pysyvät a)lasten leikkipaikalla, jos sellainen salilla on tai b)kiltisti heille osoitetulla paikalla EIVÄTKÄ häiritse muita treenaajia tai juoksentele ympäri salia yms. - jo oman turvallisuutensa takia! Tiukkaa sarjaa tehdessä ei nimittäin keskittyminen enää riitä sen vahtaamiseen, että ei kai kukaan nyt ole työntänyt pikku sormiaan/varpaitaan/muita ruumiinosiaan painopakan väliin tms. Ja sama kääntäen, jos joutuu koko ajan varomaan vilkkaita lapsia niin oma treeni menee kyllä täysin penkin alle. Muistelen itsellenikin joskus käyneen niin, että kesken tiukan väännön joku kirkassilmäinen pikkupiltti on yht'äkkiä ilmaantunut jostakin siihen viereen ihmettelemään ja kyselemään. Ja kuten tiedätte, armaat Mimmit, oikein tiukassa sarjassa se PUHUMINENKIN voi joskus olla vaikeaa... joten yritä siinä nyt sitten ystävällisesti sanoa, että siirtyisitkö hiukan kauemmas niin ei satu vahingossa... :rolleyes:

Originally posted by pomppu

4. Mötörhead musa ei oikeen saa innostumaan,
vaikka noi pojat muuta omissa kirjoituksissaan väittääkin

Vaikka tämä luultavasti poistetaankin, niin totean kuitenkin, että

Lemmy on jumala ja instituutio ja sitä ei pilkata ! :D

Re: Re: mikä ärsyttää ?!!

Originally posted by Nitsku
Vaikka tämä luultavasti poistetaankin, niin totean kuitenkin, että

Lemmy on jumala ja instituutio ja sitä ei pilkata ! :D

Sorry se nyt tuli enstex mieleen :lol1:

Minun silmäni saavat raivosta kukertumaan ihmiset, jotka
- kiilaavat harjoituspaikkoihin/laitteisiin
- eivät odota, että saan sarjan tehtyä tai etsi laveampaa reittiä, vaan päättävät tunkea jostain halvatun kolmen sentin rakosesta ohitse tai kurkottavat ylitse ottaakseen käsipainon tmv.
- ovat jumiutuneet juoruamaan, eivätkä siirry edes pyydettäessä

Nuo nyt tulivat mieleen ensi hädässä.

Mitä tulee pienten painojen vemputtamiseen, niin kerronpa päivänne piristykseksi tosijutun: vuonna yksi ja kaksi, kun vasta aloittelin salilla käyntiä, oli 3,5 kilon käsipaino minulle liian painava yhden käden ojentajapunnerruksiin ja vipunostoihin sivulle. (Jostain syystä en pysty käyttämään hymiöitä, mutta tässä kohtaa siis kuuluu tikahtua nauruun.)

Originally posted by Nee
Minun silmäni saavat raivosta kukertumaan ihmiset, jotka
- kiilaavat harjoituspaikkoihin/laitteisiin
- eivät odota, että saan sarjan tehtyä tai etsi laveampaa reittiä, vaan päättävät tunkea jostain halvatun kolmen sentin rakosesta ohitse tai kurkottavat ylitse ottaakseen käsipainon tmv.
- ovat jumiutuneet juoruamaan, eivätkä siirry edes pyydettäessä

Nuo nyt tulivat mieleen ensi hädässä.

Mitä tulee pienten painojen vemputtamiseen, niin kerronpa päivänne piristykseksi tosijutun: vuonna yksi ja kaksi, kun vasta aloittelin salilla käyntiä, oli 3,5 kilon käsipaino minulle liian painava yhden käden ojentajapunnerruksiin ja vipunostoihin sivulle. (Jostain syystä en pysty käyttämään hymiöitä, mutta tässä kohtaa siis kuuluu tikahtua nauruun.)

Been there, done that:lol1:

Mitä tulee pienten painojen vemputtamiseen, niin kerronpa päivänne piristykseksi tosijutun: vuonna yksi ja kaksi, kun vasta aloittelin salilla käyntiä, oli 3,5 kilon käsipaino minulle liian painava yhden käden ojentajapunnerruksiin ja vipunostoihin sivulle. (Jostain syystä en pysty käyttämään hymiöitä, mutta tässä kohtaa siis kuuluu tikahtua nauruun.) [/B][/QUOTE]

Hei, minulla teki tiukkaa tehdä kasi PYSTYPUNNERRUKSIA 3kg:n painoilla kun aloitin... että näin :lol1: (Nykyään taitaa enkka olla oma kasi 22kg:lla)

Treenaan taas itse niin innoissani, että minua on (vaihteeksi) tosi vaikea ärsyttää. Joskus kyllä rasittaa se, että salimme aerobic-puolella soitetaan musiikkia tosi kovaa ja ohjaaja huutaa mikrofoniin. Kun siihen lisäksi punttipuolen kolmesta telkkarista kahdessa on MTV päällä ja yhdestä katsotaan Kauniita ja rohkeita on melu kauhea. Parhaina päivinä muutama tyyppi kiskoo vielä sellaisia lujaa suhisevia soutuergoja... :mad2:

Pienen salin/paikkakunnan etuja taitaa olla se, että olen saavuttanut aseman, jossa vältyn kaikenlaisilta iljettävyyksiltä... :p

Originally posted by Nee

Mitä tulee pienten painojen vemputtamiseen, niin kerronpa päivänne piristykseksi tosijutun: vuonna yksi ja kaksi, kun vasta aloittelin salilla käyntiä, oli 3,5 kilon käsipaino minulle liian painava yhden käden ojentajapunnerruksiin ja vipunostoihin sivulle.
Mä tein aluksi vipunostoja sivulle yhden kilon käsipainoilla, jostakinhan se on aloitettava :)

Juu, mullakin oli kotosalle ne ihanat 1,5kg kp:t, joilla hinkkasin kummallisin liikeradoin 50-100 toiston sarjoja silloin joskus vuosia sitten...huh, onneksi älysin sittemmin lähteä salille:p !

Minullakin on vielä tuoreessa (?) muistissa se, kun noin kymmenen vuotta sitten aloitin salillakäynnin. Sain kyllä ihan asiantuntevaa opastusta ja ohjelman, mutta jalkoja en oikein uskaltanut treenata "ettei kasva liian suuret lihakset". Vemputin siis lähinnä lähentäjiä ja loitontajia, jos vaikka niiden avulla jalkani olisivat kaventuneet :rolleyes:

Eli koska olen itsekin joskus ollut pienillä painoilla hinkkaava lihaspelkoinen, en oikeastaan ärsyynny nytkään sellaisista salillakävijöistä. Ymmärrän sen, että ihmiset ovat erilaisia ja erilaisissa elämäntilanteissa - itsellenikin nimittäin tuolloin alussa sopi vähän kevyempi treenityyli ihan hyvin, salilla tuli hyvä olo ja olipa ainakin yksi liikunnallinen harrastus. Lähinnä saatan joskus huvittua, jos nämä lihaspelkoiset katselevat kauhuissaan käyttämiäni painoja. Voihan joku heistä saada vaikka siitä kipinän vähän raskaampaan treeniin kun huomaavat, että minussa ei ainakaan liikaa lihaksia ole...

Suositut

Back
Ylös Bottom