SUPERCARB 1kg -40%

mikä ärsyttää ?!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pomppu
  • Aloitettu Aloitettu
Eniten ärsyttää kaikki kyylääjät :mad2: Totta se on niin perkeleen ihmeellistä kun nainen treenaa kovaa, eikä tee tyyliin lähentäjäloitontajahilavitkutintreeniä. Siinäpä kyylätköön kuka tykkää...

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Mitä sä siellä salilla itse teet, kun ehdit kiinnittää huomiota toisten treenaajien "ärsyttäviin" suoritustekniikkoihin yms.? Älä kuluta energiaa turhuuksiin vaan kanavoi se treeniin!

Tommosten pikkupoikien takia naistensali olisi hyvä vaihtoehto, mutta kun siellä on niitä aerobicprinsessoja ja vimosenpäälle laitettuja kilon painoilla reiden lähentäjää nylkyttäviä ämmiä... Kuka perustaisi punttimimmien oman hc-naistensalin?

Mä oisin kanssa tuon kannalla!

En uskalla käydä miestensalilla, mutta naistensalit ärsyttää joskus.. Ja lisäksi alkaa näyttää huolestuttavasti siltä, että mä joudun enemmin tai myöhemmin menee sieltä pois, kun ei ole laitteissa tarpeeksi painoja. Okei, se ei kyllä tapahdu ihan heti :D

Just tämä ottaa päähän, että samalla luetaan lehteä ja tehdään n+1 toistoa ja muut saa odottaa..

Originally posted by Hippa
Mä oisin kanssa tuon kannalla!

En uskalla käydä miestensalilla, mutta naistensalit ärsyttää joskus.. Ja lisäksi alkaa näyttää huolestuttavasti siltä, että mä joudun enemmin tai myöhemmin menee sieltä pois, kun ei ole laitteissa tarpeeksi painoja. Okei, se ei kyllä tapahdu ihan heti :D

Just tämä ottaa päähän, että samalla luetaan lehteä ja tehdään n+1 toistoa ja muut saa odottaa..

Mikset muka uskalla käydä "miestensalilla"? Kundit on yleensä reiluja treenikavereita, auttaa ja neuvoo tarvittaessa. "Miestensalilla", missä treenataan, ei kukaan ehdi lukemaan lehtiä tai tuijottelemaan kanssatreenailijoita.

En tiedä miksen uskalla..

Mua pelottaa ihan kamalasti ajatus olla miestensalilla. Olen pari kertaa käynyt kaverin kanssa sellaisella, ja sekin hirvitti.

Tuntuu niin pieneltä ja surkealta, kun olen tosi pieni ihminen.

Pelkään, että kaikki tuijottaa ja jotain sinnepäin.

Aika vaikea selittää :rolleyes:

Eipä tossa "pelkäämisessä" mitään ihmeellistä ole. Itsekin olin samanlainen alussa. Kävin viikon verran ihan pikkuruisella sekasalilla, mutta sekin oli liikaa. Luulin ihan oikeasti, että muita huvitti se, miten pienillä painoilla tein. Menin eräälle naistensalille häpeämään sitten pariksi kuukaudeksi, ja päätin, että teen hienon paluun "miesten" salille heti, kun saan penkin treenipainoiksi yli olikosse nyt 30 vai 40kg. Parin kolmen kuukauden jälkeen sitten palasinkin ihmisten ilmoille - enkä yhtään liian aikaisin sillä naisten salin käsipainot olivatkin jo jääneet turhan pieniksi :D

Mutta tosiaan on turha jäädä vitkuttelemaan sinne naisten salille, koska niillä tosiaan tuppaavat välineet ja painot olemaan hieman rajallisia. Eihän siinä mitään vikaa sinänsä ole, jos hakee vähän varmuutta?

Nimimerkki kokemusta omaava :rolleyes:

Minä olen aina tykännyt käydä sekasaleilla. Aluksi kammosin jos salilla oli joku toinen nainen minun lisäksi (minulla oli hieman ylipainoa kun aloitin). Naiset suhtautuvat minun mielestäni ilkeämmin alottelijanaisiin kuin miehet.

Samaa mieltä kuin Miisa! Minäkin alun sekasalilla käytyäni (naisvaltainen pace-sali, kehtaan myöntää) ja tuijotuksia&supinoita räjähtäneistä treenivermeistäni (& siitä, että pace-vehkeiden painosäätövarat loppuivat parin viikon päästä) siedettyäni, vaihdoin ns. miesten salille. Alkuun pelotti mennä, kynnys oli valtava - mutta kun rentouduin ja huomasin saavani olla rauhassa, kenekään treenivaatteita&painoja kummastelematta/kommentoimatta, päätin etten koskaan enää naisten-/naisvaltaisille saleille palaa. Miehet ovat mielestäni yleensä ottaen huomattavasti reilumpaa treeniseuraa - toki poikkeuksia löytyy kumpaankin suuntaan niin miehistä kuin naisista.

Originally posted by Anne
Mitä sä siellä salilla itse teet, kun ehdit kiinnittää huomiota toisten treenaajien "ärsyttäviin" suoritustekniikkoihin yms.? Älä kuluta energiaa turhuuksiin vaan kanavoi se treeniin!

Anteeksi, mutta... :confused:

Aina silloin tällöin joku suivaantunut treenaaja kommentoi juuri tähän tyyliin: "älä tuijottele muita vaan treenaa" "mitä se sulle kuuluu mitä muut tekevät" jne. kun satutaan mainitsemaankin siitä, että on huomannut/havainnut jonkun tekevän virheellisellä tekniikalla. Mä alan olla hieman kyllästynyt näihin kommentteihin... ei millään pahalla.

Siis - olen itse aina kuvitellut tekeväni tehokkaan treenin, siihen hyvin keskittyen, muita "kyyläämättä". SILTI, teen väkisinkin havaintoja kanssatreenaajista! Satunnainen vilkaisu tai muutaman sekunnin katseen kohdistaminen riittää jo siihen, että näkee mitä muut tekevät! Ja väitän myös, etten itse ole näitä tuijottelijoita/tarkkailijoita, sillä itellenikin tulee helposti epämukava olo jos joku tuntuu seurailevan katseellaan.

Josko joku mua valaisisi, miten voisin muka vieläkin paremmin "kanavoida energiani treeniin"? Tarkoittaako se sitä, että parin minuutin tauon aikana sarjojen välillä tuijotan itseäni raivoisasti silmiin peilin kautta, irvistelen, nipistelen erinäisiä kehonosiani ja piiskaan itseäni sanallisesti sylki lentäen seuraavaa sarjaa varten??

Ai jaa, okei, no oon mä sitte kyylääjä...:D

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
.. no mutta milläpä sitä oppisi mitään uutta jos ei ikinä tuijottasi kun lattiaan tai peilistä omaa kuvaansa?!

Itse kyllä katselen miten muut tekevät liikkeitä. Jos näkee onnettoman tekniikan, osaa varoa, ettei itse tee samalla tavalla ja taas jos näkee loistavan, tehokkaan tavan/tekniikan sitä voi hyödyntää omassa treenissä.

Se on eri asia, jos tuijottaa aina vain silloin kun toinen ei tee mitään.. sitä voisi kutsua kyyläykseksi ja siitä voi kyllä ärsyyntyä!

Suositut

Back
Ylös Bottom