miinuskalorit ja lihominen

joo elikkä en löytäny vastausta sellaiseen kysymykseen täältä söörtsillä että voiko miinuskaloreilla ollessa perjaatteessa lihota :) ?

,,,nimittäin jotenki siltä näyttäs ku peiliin kattoo ;) .Diettiä takana noin 4kk tällä hetkellä ja jatketaan kunnes palat näkyy vatsasta. Lähtöpaino oli 94,5 ja nyt noin 79,5-82,,,viime viikolla 79,5 ja tällä viikolla 81 :D . Kalorit ollu 1700-2100 välillä ja aeroobista en oo juurikaan tehny,paitsi että kesällä oli fyysisesti keskiraskas työ. Tällä viikolla alotin aeroobisen jota aattelin työntää noin 1h per päivä 5 kertaa viikossa,ajankohdan vaihdellessa aamuaeroobisesta iltaaeroobiseen. JA NATU! :whip:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
se on nestettä!!

meeppä jumppaa vähän niin laihdut kilon..

piruuttain koitin parin viikon punttistauon jälkeen ennen ja jälkeen treenin painon.. siis oikealla vanhan ajan painojen siirtely vaa'alla en millään digillä..

ero oli vajaan tunnin kevyen puntin jälkeen 300 g

No joo painon saa tippumaan kerralla muutaman kilon kun käy kunnon paskalla. Senpä takia yleensä on tapana mitata paino aina samana aikana, esim. heti aamulla aamu tyhjennyksen jälkeen.

kronosis sanoi:
se on nestettä!!

meeppä jumppaa vähän niin laihdut kilon..

piruuttain koitin parin viikon punttistauon jälkeen ennen ja jälkeen treenin painon.. siis oikealla vanhan ajan painojen siirtely vaa'alla en millään digillä..

ero oli vajaan tunnin kevyen puntin jälkeen 300 g

Joo kylhän se heilahtelee ku jumppaa,mut aamupaino tuntuu nousseen. Luulis kyl että on miinuksille prkl kalorit jos syö 1800 ja jumppaa tunnin ja tekee punttia 4kertaa viikossa,tietty yks mäsäytys päivä on ollu jolla en oo laskenu yleensä kaloreita mutta kyl toi paino on tasaseen tippunu kokoajan.paitsi tällä viikolla...Paino sais olla vaikka 10kg lisää kuhan näyttäs vaan paremmalta :),peilistä näyttää vaan paskemmalta ku esim viime viikolla,nestettä varmaan mutta lähtis helvettihin,*ituttaa.

Älkää olko niin hysteerisiä, painot heittelee päivittäin miten sattuu. Varmin tapa saada oikea paino on seuraava. Aamulla herättyäsi käyt kusella, et pistä suuhusi mitään ennekuin olet punninnut itsesi, näin ei tule noita ylimääräisiä heilahteluita. Pistä painot johonkin ylös ja seuraa kehitystä viikkojen, älä päivien kesken. Mulla saattaa paino jumittaa usean päivän samassa vaikka miinuksella mennään, mutta sitten kerralla se humahtaa alas reilusti.

Timba79 sanoi:
Älkää olko niin hysteerisiä, painot heittelee päivittäin miten sattuu. Varmin tapa saada oikea paino on seuraava. Aamulla herättyäsi käyt kusella, et pistä suuhusi mitään ennekuin olet punninnut itsesi, näin ei tule noita ylimääräisiä heilahteluita. Pistä painot johonkin ylös ja seuraa kehitystä viikkojen, älä päivien kesken. Mulla saattaa paino jumittaa usean päivän samassa vaikka miinuksella mennään, mutta sitten kerralla se humahtaa alas reilusti.

JOO,kyl ton verran itekki oon tajunnu tässä ajanvarrella :),lähinnä oli tarkotin peilikuvaa tässä lihomiskysymyksessä ;)

tempski43 sanoi:
JOO,kyl ton verran itekki oon tajunnu tässä ajanvarrella :),lähinnä oli tarkotin peilikuvaa tässä lihomiskysymyksessä ;)

En mä tätä suoraan sinulle tarkoittanut, vaan noin yleisesti.

Mutta sitä suuremmalla syyllä tuo on nestettä jos peilikuvastakin erottuu.

Timba79 sanoi:
Aamulla herättyäsi käyt kusella, et pistä suuhusi mitään ennekuin olet punninnut itsesi, näin ei tule noita ylimääräisiä heilahteluita.

Jep itellä sama homma, mutta ennen puntaria käydään myös paskalla. Meinaan jos painoa tulisi katsottua joskus illalla kello 18:00, niin pitäisi ottaa huomioon, että kuinka paljon nestettä keräävää safkaa on tullu mätettyä päivällä. Tietenkin
kun paino katsotaan aamulla, vaikuttaa edellispäivän ruokailut neste/paino määrään, mutta kyllä se "tasaisin" aika on aamulla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom