Se nyt on aika lailla kärjistettyä sanoa, ettei lihaksia voi kasvattaa samalla, kun laihduttaa. Itse aloitin punttauksen pari vuotta sitten ja voin vaikka vannoa, että alussa kasvoi sekä lihasmassa, että pieneni rasvaprosentti. Aloittelijalle se on vielä aika helppoa, sitten kun mennään pidemmälle natuna, niin alkaa olla todella vaikeaa. Huolellisella ohjelmalla sekin voinee onnistua... Itseasiassa luulen aina välillä onnistuvani itsekin siinä. Eli vastaus on kyllä; voit saada samalla rasvat pois ja vatsalihaksia kehitetyksi.
Tässä malliksi oma päivärutiinini... Koitettu laskea aika tarkkaan kaikki.
Herätys 06.00, aamu"palaksi" tässä vaiheessa ½l vettä, 1tl kreatiinia, 1tl l-glutamiinia, vitamiinit, 200mg kofeiinia,25mg efedriiniä.
06.30 HIIT (yleensä juosten, joskus käyn myös pyörällä tai uiden vetämässä)
07.30 varsinainen aamupala 1prk raejuustoa, ½l rasvatonta maitoa, 2 ruisleipää, 6 siivua kinkkua ja 6 siivua vähärasvaista juustoa.
10.00 välipala 1prk maitorahkaa ja omena
12.00 1. lounas: 2 ruisleipää, 6 siivua kinkkua, 6 siivua juustoa, 1l rasvatonta maitoa ja 1prk raejuustoa.
14.00 välipala omena ja vähän maitorahkaa, maitoa
16.00 2. lounas ruispastaa, 1 litra rasvatonta maitoa ja 300g pihvi/kanaa/kalaa.
17.30 200mg kofeiinia, 25mg efedriiniä, 1tl glutamiinia, Ed light lemon
17.35 proteiiniatankkaus ennen treeniä
18.00 TREENI
19.10 nopeaa hifiprotskua treenin jälkeen, yleensä ion92
19.30 1/1 sekoitus maltoa ja protskua.
20.30 vähän ruispastaa ja tonnikalapurkki
22.00 purkki raikkaria, 1tl glutamiinia, rasvatonta maitoa ja rasvoja
22.30 Nukkumaan
Efedriinini saan ma huangista, jota olen ostanut laillisesti lisäravinteena, joten pidän itseäni vielä natuna. Jos joku pitää tota nyt jotenkin tekopyhänä, niin ei kannata sanoa, tiedän logiikan heikkouden myös itse. Kuvia kunnosta ennen ja kunnosta jälkeen ei vielä ole, eikä paljoa ole nähtävääkään. Hyvin kuitenkin siihen nähden kehitetty, että aika vähän aikaa treenattu. HIIT tehdään kolmena päivänä viikossa ja treeni 4-5krt riippuen palautumisesta.