Mihin tuhlaat ylimääräistä rahaa?

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
hmm...vaikeeta. kun ei opiskelijana aivan älyttömästi sitä fyffee jää:)
no harrastuksiin tietty..sali,sulkapallo ja pump. mutta hemmottelun kannalta rahaa menee vaatteisiin ja kodin sisustus juttuihin. rakastan sisustamista.. koti pitää olla kodin näköinen eikä sellanen paikka johon vaan nakataan summissa rojua sinne sun tänne. äskenkin raahasin kotiin alennuksesta uuden lampun olohuoneen ikkunanlaudalle:hyper:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ylimääräistä rahaa? Mitä se on...

Ylimääräistä tai ei, viime aikoina jostain syystä tiliotteen kolahtaessa luukusta olen huomannut ostaneeni mm.:
-laadukkaita treenivaatteita
-kenkiä
-kosmetiikkaa ja kosteusvoiteita
-pieniä sisustusjuttuja lyhdyistä sohvatyynyihin
-askartelutarvikkeita
-pieniä höpöjuttuja miehelle (mitä milloinkin, huulirasvasta keikkalippuihin)
-treeni- ja sisustuslehtiä

Laskujen, rahastojen ym. jälkeen ylimääräinen raha menee itseni hemmottelemiseen ja liian kalliisiin vaatteisiin ja kenkiin..

Eilen ostin pakkasesta pottuuntuneena UGGin lampaanvilla"saappaat".
No, aamulla tapputtelin itseäni selkään töihin kävellessäni - eipä paleltanut jalkoja! :)

Kerran vuodessa on ollut tapana käydä ulkomailla. Kotimaassa rahaa kuluu, nii-in, MIHIN? Kosmetiikkaan, ravintoloihin (syömiseen ja satunnaisesti myös juomiseen), vaatteisiin (paitafriikki), sisustamiseen. Lyhyet hiukset pitää myös leikkuuttaa aiempaa useammin. Silmälasit pitäisi uusia ja ostaa piilareita (olen vähän saamaton). Ihmeellisesti palkka vain hupenee johonkin, mutta vaikka kuinka on huono palkka enkä paljon menojani rajoita niin kivasti on säästöönkin jäänyt. :) Nyt on sentäs vihdoin koti kunnossa eikä siihen tarvitse enää laittaa rahaa... Ennen seuraavaa sisustusinnostusta. :rolleyes:

Mä siirrän heti palkan tullessa rahaa kahdelle eri tilille, isomman summan remonttitilille ja pienemmän summan matkatilille. Niitä sitten haudotaan, kunnes lähdetään reissuun, jatketaan remontoimista tai tulee muu yllättävä iso meno.

:lol2:, ei oo tarttenut lähiaikoina miettiä minne menee ylimääräinen raha kun sitä ei vaan yksinkertaisesti ole. Kaikki menee mitä tuleekin, vuokraan, laskuihin, safkaan ja kisajuttuihin.

-edit-
Otetaanpa vähän takas. Näitä rakkaita lemmikkipupusia tulee aina huomioitua :love:. On ne kuitenkin niin iso ilo mulle...

Säästelen välillä ja sitten kulutan seuraaviin:
-Hyvään ja erikoisempaan ruokaan
-Matkusteluun
-Vaatteisiin (sekä treeni että muihin)
-Kaikenlaisiin lehtiin ja kirjoihin
-Askartelutarvikkeisiin

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
- vaatteet, kosmetiikka, kengät, korut, laukut
- kampaaja, hiustenhoitotuotteet, kosmetologi
- matkustaminen

Suunnilleen tuossa järjestyksessä. Vuodessa menee varmasti hirvittävä määrä rahaa kaikkiin noihin, oman mielenrauhan vuoksi en ala laskea :) . Shoppailu on terapiaa eikä käärinliinoissa ole taskuja :D :rolleyes: .

Zone-sarja -42%
Ylimääräistä ei ole juuri koskaan, siitä pitävät asunto-ja opintolainat huolen.
Mutta silti rahaa riittää aina turhuuksiin ja muihin naisellisiin hömpötyksiin. Viime aikoina olen kyllä hieman järkevöitynyt rahan käytön suhteen. Mutta usein tuhlaan;

-kynnet, joka kolmas viikko huolto....
-Treeni-ja muotilehdet
-vaatteet ja etenkin asusteet
-cola-juomat
-koiran hemmotteluun
-leffaliput
-matkustelu
-biletysreissut

Latest posts

Back
Ylös Bottom