Mihin sekotatte proteiinit?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Terris
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mihin väki sekottaa puntin jälkeen protskut? Ite vetäsen veden kanssa ja ajattelin et jos väki heittäis vähän vinkkii tohon makuun. Tällä hetkellä on mansikkaa ja veden kanssa ei mitään hääppösen makusta. Maidon kanssa on kyl hyvää, mutta mistäs sitä maitoa sinne sais..

Terris sanoi:
Maidon kanssa on kyl hyvää, mutta mistäs sitä maitoa sinne sais..

Nyt meni pahasti ohi? :confused:

maitoahan saa kaupasta. itse vedän ihan veden kanssa. toolate justiinsa heitti tuolla et protskut voi sekottaa kylmään vihreään teehen. varmaan ihan kokeilemisen arvoista. myös funlight vois auttaa.

Eihän sitä maitoon kannata sekoitella treenin jälkeen, hidastaa vain imeytymistä.
Vedätkö siis pelkkää protskua salin jälkeen ja jos vedät niin miksi ihmeessä? (Käsitin siis, että tässä puhutaan jonkinlaisesta palkkarista.)

:david:

ERGJ sanoi:
Eihän sitä maitoon kannata sekoitella treenin jälkeen, hidastaa vain imeytymistä.
Vedätkö siis pelkkää protskua salin jälkeen ja jos vedät niin miksi ihmeessä? (Käsitin siis, että tässä puhutaan jonkinlaisesta palkkarista.)

:david:
Joo palautusjuomaa tarkoitan. Siis tolla maidolla tarkoitin, sitä että ei taida maito pysyä hyvänä jos on jonkun tunnin siellä pukukopissa. Mutta joo, kai tota vesi linjaa pitää jatkaa.

Mutta lähinnä tarkotin sitä, että olisiko jotain nestettä mikä maistuisi hyvältä kun siihen sekottelee kamaa.

mitä vähemmän vettä sitä paremmalle maistuu...

Vähä trollilta haiskahtaa mutta joo maitoa saa tosiaan kaupasta ja ite sekottelen maitoon koska veden kanssa se ei tosiaan hääppöseltä maistu. Ei mulla niin kiire ole ettenkö voisi sitä protskua juoda vasta kotona 10 minuutin kuluttua eikä sillä ole mulle mitään merkitystä imeytyykö se maidon kanssa pari minuuttia hitaammin kuin veden.

Edit: Lukasin tuon ERGJ:n linkittämän thredin :lol2:

Niin ja mikäli sun treenit kestävät alle 1,5h niin ei se maito ehdi sillä välillä huonoksi mennä. Vähän lämpimämpää se toisin saattaa olla, mut neiti on hyvä ja ottaa kylmälaukun kylmäpattereilla varustettuna mukaan :)

ToughGrip sanoi:
Niin ja mikäli sun treenit kestävät alle 1,5h niin ei se maito ehdi sillä välillä huonoksi mennä. Vähän lämpimämpää se toisin saattaa olla, mut neiti on hyvä ja ottaa kylmälaukun kylmäpattereilla varustettuna mukaan :)
Tai ottaa koko lehmän ja lypsää siitä niin on rasvoja(kin) mukana :hyper:

Veteen vaan. Perään 3rkl oboy-kaakaojauhetta ja 1rkl fruktoosia. Maistuu yllättäen kaakaolta ja uppoaa hyvin. Suklaista Mass blastia tilattuani tuohon ei kyllä ole enää paluuta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vettä, pikkasen haaleeta semmosta.. Ainakin oman maun mukaa niin ei se makeisuus tuu niin paljoa sieltä läpi..

Nyt ne kaikki kotimoderaattorit lopettaa sen pillityksensä, niitä banneja annetaan niille jotka ne tarvitsee ja moderaattorit ja ylläpito hoitaa sen puolen.

Alec sanoi:

...ja huonommin imeytyy. Mikä sitten oikea ratkaisu? Suoraan vain jauhoa purkista lusikalla kauhoen ja puoli litraa vettä päälle ja hymy suuhun. :)

sumutin123 sanoi:
...ja huonommin imeytyy.
joopajoo...

sun tosin sumutin kannattaa ehkä jättää roteiinit muille,kasvaa vielä vahingossa liian isot jalat...

Taisin sanoo tän aiemminkin sulle, mutta laitan palautusjuoman maitoon/kaakauseen sekoitettuna... itse wheyn nautin rahka+jugurt+sokeri+rypsäri kerta.. maistuu rahkalle.. en tiiä siitä imeytymisestä sitten... välillä sekotan myös ananas+jugurt+rypsäri+whey

johtuu siitä koska mun whey on halpis whey ja ei sekotu millää juomiin vaa jaa tönköksi limamöykyiksi.. menee ne alas ku tekee työtä kielellä :thumbs:

Itse olen juonut veden kans ja kun maistoin kylmään veteen niin en saanut juotua sitä alas vaan kun laitoin sekoituksen kuumaan veteen niin helpompi se oli saada alas ja se on kyllä totta että mitä enemmän on jauhetta sitä paremmalle se maistuu

Itse otan palkkariksi dextroo ja heraa kylmään veteen sekoitettuna. Paakuista pääsen eroon haarukalla sekoittamalla (siis kotona tehtynä nääs). Tuo yhdistelmä on niin maukasta, että sitä vetäs vaikka kilotolkulla :kuola: Niin ja vettä siis semmonen 3dl, heraa 1dl ja dextroo ehkä 0.5dl...

Alec sanoi:

Jaa? Mun mielestä kyllä just päinvaston. Se malto maistuu siellä ihan hirvittävän makealta jos vettä ei ole tarpeeksi. Lisäksi siitä jää kaikenmaailman paakkuja sheikkeriin. Tykkään ite vetää palkkarini mahdollisimman paljolla vedellä, maistuu sillain sopivan laimeelta mutta silti tarpeeksi makeelta.

Back
Ylös Bottom