Mihin sekotatte proteeininne?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rovasti
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tiedän, todella vanha, mutta ostin tässä taannoin purkin perus-proteiinia ja maku ei päätä huimaa. Joten mihin sekotatte välipalaprotskunne? Ei siis mitään malto-protsku -settejä vaan ihan että sekotatteko vaikkapa puuroon tai rahkaan vai? Searchilla en löytänyt eri hakusanoillakaan. Olen usein kuullut miten jengi sekoittelee johonki aamupuuroon tms. mutta miten se käytännössä tapahtuu? Kaurapuuron päälle heitetään desi jauhoa ja sillä hyvä? Vai tarviikö jonkun tehosekottimen ihan säännönmukasesti? Jotain valaisua ja jauhoreseptejä kiitos!

Puuhastelen muiden lajien parissa kuin voimailun joten en ole ennen käyttänyt tavallista prodea palkkarin lisäksi. Välipalaprotkskun jauhonen maku vaan yllätti ku on tottunu heran hienovaraiseen makuun joten voi tulla vaikeuksia tulevaisuudessa niellä sitä. Vai olenko vain liian neiti..Jo Bruce Leekin veti protskusheikkejä :rock:

Tiedän tosiaan että tää foorumi alkaa paisumaan ketjuista ja turhia on nykyään turhan paljon mutta en ole mistään saanut tyhjentäviä neuvoja tähän asiaan.

Iltasin ku vedän caseiinia joka maistuu perunajauhoille tai vastaavalle niin ykkösellä alas.

Joskus mukana suklaan makust whey1:stä niin voi hengittää välissä.

Jugurttiin on aivan nätti sekoittaa, heittää sekaan vielä leseitä, viinimarjahilloo ja rypsäriä niin on aika kova paketti kasas. Veteen kans tulee nykyisin sekoitettua koska ei oo tällä hetkellä muuta kuin palkkari (pro gainer).

Tänään sekotin ekan kerran suklaan makuista pieruheraa Elovenan vehnälese puuroon ja ai että tuli hyvän makuista, aivan kuin suklaa mannista :kuola: Lisäsin siis ne jauhot sen jälkeen kun olin pyöräyttänyt puuron mikrossa...

rahka ½ prk + 1 dl rasvaton & keinomakeutettu jugurtti + 1 tl leseseosta + 20g vaniljan makuista protskua, liraus vettä jos jää paksuks muute. On mun lemppari välipala.

Meinasin noita tollasii reseptejä mis sekotetaan protujauho johonkin muuhun ruokaan, kuten vaikka jugurttiin, en sitä mitä muuta (jauho)kamaa heitätte palkkariin tai protskudrinkkiin.

Kun sekotatte just vaikka jugurttiin tms. niin laitatteko suoraan jauhot sinne sekaan vai sekotatteko sheikkerillä eka vaikka maitoon ja sitten kaadatte pirtelön sinne muun ruuan sekaan? Tosiaan toi persuproteiini on aika tukkoista verrattuna heraan, tänään heitin lusikallisen kaakaota sekaan niin oli siedettävämpää..

Tota searchia kokeilin, oon sen verran kauan täällä ollut ettei tulis mieleenkään alottaa ketjua kokeilematta ensin hakua..Ei vaan jostain syystä osunu ilmeisesti hakusanat yksiin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom