Mihin sekoittaa riisiproteiini?

Olen allergikko ja etsiskelin pitkään sellaista proteiinia mitä voin käyttää. Nyt kuitenkin huomasin, että riisiproteiini tuntuu minulle käyvän. Olisin kyllä ihmetellyt, jos olisin sillekin ollut allerginen.

No ei siinä mitään. Nyt on proteiini, mutta maku on jotain aivan kauheeta. Sama kuin lehmänlantaa söis... Mihin kannattaisi sekoittaa? Kokeilin tuossa jo funlightia, mustaherukkamehua ja vettä (joka oli huonoin vaihtoehto). Kaikkien noiden läpi paistaa tuo "kiva" maku. Kyseisen proteiinin mekki on Prime Rice Protein. Meni muuten tänään treenien jälkeen meni 20 minsaa, että sai tuon alas:curs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joku näpsäkän makuinen kaakaojauhe vois tepsiä!

Psst...Ja vedä vaan alkuihmisen raivolla se pirtelö alas, maku on sivuseikka, lopussa kiitos seisoo :thumbs:

Originally posted by Lobo
Joku näpsäkän makuinen kaakaojauhe vois tepsiä!

Psst...Ja vedä vaan alkuihmisen raivolla se pirtelö alas, maku on sivuseikka, lopussa kiitos seisoo :thumbs:

Mulla oli heti erittäin hyvä asenne tuon juomisen suhteen. Ensin käytin 10 minuuttia keskittymiseen ja sitten aloin hörppimään sitä naama kaksinkerroin. Muuten tosiaan hyvä ajatus tuo kaakao, mutta olen sille allerginen. Eli maitoproteiinivalmisteet, muna ja soija eivät käy:D

Originally posted by Koho
Itte oon sekottanu tota riisi protskua Reco2 ja Tropic Omena mehun kanssa. 20g kumpaakin, loput mehua ja hyvää on. :kuola:

Noita täysmehuja voisi kyllä kokeillakin. Olen kylläkin allerginen omenalle, mutta voisihan tuota vaikka kokeilla appelsiinimehua tai jotain muuta. Kiitos vinkistä!

Originally posted by Amarant
Mulla oli heti erittäin hyvä asenne tuon juomisen suhteen. Ensin käytin 10 minuuttia keskittymiseen ja sitten aloin hörppimään sitä naama kaksinkerroin. Muuten tosiaan hyvä ajatus tuo kaakao, mutta olen sille allerginen. Eli maitoproteiinivalmisteet, muna ja soija eivät käy:D

Minä tuhosin yhden 5 kg säkin soijaprotskua ja aika kaameeta sekin oli, alussa sai niellä tosissaan mutta raivolla maan ja kappas...siihen tottui ja toinen on se, että juo se pois äläkä hörpi, mitä nopeemmin kaataa kurkkuunsa niin sitä vähemmän pitää maistella...:evil:

Originally posted by Amarant
Noita täysmehuja voisi kyllä kokeillakin. Olen kylläkin allerginen omenalle, mutta voisihan tuota vaikka kokeilla appelsiinimehua tai jotain muuta. Kiitos vinkistä!
Ensimmäiset 5kg soijaa tuli kiskottua mustaherukkamehu ja appelsiinimehu coctaililla. Erikoisen makuista mutta hyvinkin juotavaa.

Kokeilin nyt tuota appelsiini tuoremehua. Se oli senverran vahvaa, että sillä sai suurimman osan tuosat kauheasta mausta häivytettyä. Kiitoksia vinkeistä!

Mä ostin kanssa tota riisiprotskua. Ja kyllähän se maistuu vehkeelle. Sit siinä on sellasia rakeita, mitkä ei liukene ollenkaan veteen vaikka ois tunnin sheikkerissä. Eli tuntuu niinkuin hiekkaa ois seassa? Oonkohan saanu jonkun joke pussukan vai onko teillä samanlaista shittiä? Itse sekoitin sen 1/1 tavallista maustettua heraa ja kyllä sen alasa saa juotua ihan ok. Suhdettahan voi vielä parantaa heraan päin niin maku paranee ja pikkasen säästää rahaa kuitenkin.

Originally posted by JJJ
Mä ostin kanssa tota riisiprotskua. Ja kyllähän se maistuu vehkeelle. Sit siinä on sellasia rakeita, mitkä ei liukene ollenkaan veteen vaikka ois tunnin sheikkerissä. Eli tuntuu niinkuin hiekkaa ois seassa? Oonkohan saanu jonkun joke pussukan vai onko teillä samanlaista shittiä? Itse sekoitin sen 1/1 tavallista maustettua heraa ja kyllä sen alasa saa juotua ihan ok. Suhdettahan voi vielä parantaa heraan päin niin maku paranee ja pikkasen säästää rahaa kuitenkin.

Ihan oikeanlaisen säkin olet saanut. Se ei tosiaan liukene ollenkaan nesteeseen. Jos annat sen vaikka olla jääkaapissa vartin, niin se laskeutuu pohjalle. Sitten, kun se on aika iso rakeista osittain, niin kyllä siitä melko hiekkamainen maku jää. Tosin hiekka ei maistu jätöksille.... Pääasia on kuitenkin, että on jotain mitä niellä:)

Jos ei meinaa upota, niin muutaman kerran lämmittelee pellavansiemenöljyllä. Alkaa toikin maistua ihan hyvälle ;).

1dl riisiprotskua + 4-5dl vettä :thumbs:

Hyij!! :urjo: mä just tunti sitten kävin hakee tommosen riisiprotskun wrangelta ja onnessani menin sekottelemaan himaa.. eka haistoin sitä, sitten varovasti maistoin.. hyijj v#"¤/... kolme kulausta otin väkisin siitä ja meinasin tukehtua siihen hiekkamaiseen litkuun :hyper: hehhe.. ja just itekki ajattelin täältä kysyä maustamis neuvoja mutta haku tuottikin jo tän verran ainakin tulosta, ja toi siis varmaan kuuluu sit olla tommosta karheen tuntusta? kamalaa kyllä mutta kai pitää olla vaan kova jätkä ja koittaa tuhota toi säkki (siinä ainakin on hommaa) mutta kynäniska kun oon vielä ni pakko yrittää

Köyhän miehen proteiinia, tosin huomasin sittemmin että olisi saatavilla parempaa proteiinia jopa hieman halvempaan hintaan muualta... Minulla jäi pari päivää sitten jääkaappiin yöksi (sekoitan maitoon ja kaakaota runsaasti mukaan) ja se maistui ihan kengälle. Maku ei ole kelvollinen eikä varmaan proteiinina mitenkään erityisen hyväkään. Mutta kyllä se alas menee.

Amarant sanoi:
Olen allergikko ja etsiskelin pitkään sellaista proteiinia mitä voin käyttää. Nyt kuitenkin huomasin, että riisiproteiini tuntuu minulle käyvän. Olisin kyllä ihmetellyt, jos olisin sillekin ollut allerginen.

No ei siinä mitään. Nyt on proteiini, mutta maku on jotain aivan kauheeta. Sama kuin lehmänlantaa söis... Mihin kannattaisi sekoittaa? Kokeilin tuossa jo funlightia, mustaherukkamehua ja vettä (joka oli huonoin vaihtoehto). Kaikkien noiden läpi paistaa tuo "kiva" maku. Kyseisen proteiinin mekki on Prime Rice Protein. Meni muuten tänään treenien jälkeen meni 20 minsaa, että sai tuon alas:curs:

Mihinkä sekotat? Tunkioon. Ja unohat sen sinne.

äsken hain postista kyseistä riisi proteiinia. hyi v*ittu mitä paskaa!
olisi pitänyt jättää hakematta.. maun saa kyllä häivytettyä mutta "se hiekka", melkeen laatta lentää. fastin heraa voi lappaa vaikka kuinka paljon 5dl maitoa tai vettä mutta tota.... EIIIIIIIII. en suosittele kenellekään.

Aiemmin haukuin vuolaasti ko jauhoa, mutta olen jo tottunut. Vähän hiekkainen fiilishän siitä suuhun jää, eikä meinaa liueta (pitää huljutella juodessaan vähän koko ajan), mutta menee alas hienosti. Sotken siis melkein aina veteen, joskus maitoon. En tosin silti voi kehua tuota sikahyväksi jauhoksi, mutta hintaansa nähden ihan ok kamaa.

focker sanoi:
jos tässä saa kysyä, niin mikä on halvempaa kun tuo riisikama?

Velipoika kehui ***:n wheytä. Mutta taitaa silti maksaa hieman enemmän, toisaalta proteiinipitoisuus on suurempi ja varmasti laadukkaampi kuin ricessä.

Edit: hoh hoh, kilpailijat ilmeisesti bannissa:) Tätä se on kun on "riippumaton" foorumi..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom