Mihin sekoittaa L-Arginiini jauhetta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja helmeri
  • Aloitettu Aloitettu
Eli tuollaista tuli pussi hommattua. Nyt en vain tiedä kuinka tuota voi saada alas? Eli kokeilin raakana, mutta tuohan oikein polttaa kielen päällä ja kieli on vähän aikaa kipeä tuon jälkeen. Sitten koitin sekoitta jogurttiin, mutta siitä koko jogurtti kipollisesta tuli niin pahan makuista että roskiin lensi :urjo: Yritin hakea haullakin ko. asiasta tietoa mutta mitään ei löytynyt, joten pahoittelen jos on miljoonaan kertaan käsitelty aihe.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En tiedä voiko tuoda makua saada kokonaan peitettyä, mutta itse olen sekoittanut sitä mehun sekaan. Mehua ei tietenkään kannatta älyttömiä määriä tehdä että saa mahdollisimman nopeasti juotua yhdellä kulauksella jos kerran on vaikeuksia saada alas.

Eikä se enää muutaman kerran jälkeen niin hirveän pahaa ole. Kyllä siihen makuun tottuu aika nopeasti

Tossa tredissä väitetään että sitruunamehu peittäisi maun joten kannattaa varmaan kokeilla jos se helpottaisi.
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=38450&highlight=ARGINIINI

Aplarimehu ainakin laimentaa sitä emäksistä makua. Itellä menee vajaa desi aplaria ja joku 5g argiinia. Jätä vielä hengittämättä nenän kautta, kun nielaiset. Vielä toinen huikka pelkkää aplaria perään, ja homma on melko kivutonta.

itse ainakin siemailen ennen reenejä eli just nyt niin arginiini, leusiini, glutamiini, tauriini, hera paukun ihan veteen sekoitettuna... alussa meinas tulla monesti:urjo: mut nyt alkaa jo oleen tuttua kauraa.. ei hyvää vieläkään mut alas menee ku tietää miten hyvää se tekee sisäisesti tai ainaki luulen tietäväni :lol2:

Itse teen näin Arginiini, gluta, leusiini ja tauriini kaikki yksitellen suuhun ja mehuu tai vettä perään. kerran se vaan kirpasee.

Joo itsellä on kanssa arginiinia ja senkun junttaa vaikka veteen niin se haisee ja maistuu ihan kalalta!?!?!?? huhuh!
10g pilaa 7dl palautusjuoman...

Veden sekaan vaan ja kylmästi alas, sit mehua päälle peittään maun. Se o hauskaa mössöö ku vie appelsiinimehun ja kreatiinipyruvaatin yhteishappamuuden pois... Tosiaan sama kohtelu kaikelle sonnalle mitä o pakko ottaa... nopeesti alas ja jotain parempaa perään.

Sizzy! Arginiinit suuhun, vettä lasista perään, pari kurlausta ja se on siinä. Ei tästä kannata tehä vaikeempaa, ku se oikeesti on.

Kuulin kermiksiltä, että sulattaa tummaa suklaata ja sekaan sotkee arginiinit. Sitten vaan leivotaan soosi pillereiksi leivinpaperille. Jääkaappiin jähmettymään ja veden kanssa alas...

Arginiini mahdollisimman pieneen määrään nestettä. Huikalla alas hengitystä pidättäen - perään lasi tuoremehua hengitystä pidättäen. Fisherman's Friend-pastilli suuhun. Aikamoista pelleilyä, mutta on se vaan perkeleen pahaa :urjo:

Itsellä on Now-merkkistä arginiinia, ja kyllä se menee ihan veden kanssa nopeasti alas. Ei se hyvää ole, mutta enpä paljon maistelekaan. Oisko se jotenkin huonolaatuista, jos ei ole sen vastenmielisempää?

Kaikkeen tottuu...maistuu oikeastaan jo hyvälle pelkän veden kanssa ;)

Löysin mielestäni hyvän kombon, eli l-arginiini menee ainakin mulla mukavasti alas siten että heitän lusikallisen suuhun ja äkkiä kokista perään. Ainakin tuo uusi kevytkokis peittää mielestäni aika hyvin tuon l-arginiinin paskan maun.

täällä yx hyväks havaittu poppakonsti arginiini jauheen alas saamiseen:rock:
suukkiin hammatahnaa ja mitallinen arginiiniä perään veden kans. ei maistu se kammotus läpi. kokeilkaa jos uskallatte.

Itse otan arginiinit - silloin kun satun sitä käyttämään - illalla vitamiiniporeen kanssa. Pore peittää hyvin arginiinin maun.

Palkkariin sitä ei kannata sekoittaa koska palkkarin proteiinin muut aminohapot (erityisesti l-glutamiini) kilpailevat arginiinin kanssa pääsystä kiertoon. :hifi:

Eli tuollaista tuli pussi hommattua. Nyt en vain tiedä kuinka tuota voi saada alas? Eli kokeilin raakana, mutta tuohan oikein polttaa kielen päällä ja kieli on vähän aikaa kipeä tuon jälkeen. Sitten koitin sekoitta jogurttiin, mutta siitä koko jogurtti kipollisesta tuli niin pahan makuista että roskiin lensi :urjo: Yritin hakea haullakin ko. asiasta tietoa mutta mitään ei löytynyt, joten pahoittelen jos on miljoonaan kertaan käsitelty aihe.

Hae lidlistä magnesium- tai c-poretabletteja. Sitruunan makuisia... Halpoja ja peittävät arginiinin maun suhteelisen tehokkaasti.

E. typot

Mehuista parhaiten toiminee greippiversio, etenkin ryp&dekkeri. Hävittää arginiinin maun 100%sti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom