Mihin on Suomen bikini fitness menossa?

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Tuosta dokkarista vielä... Dokumentti koostetaan valtavasta määrästä materiaalia. En lähtisi esiintyjiä tuon perusteella kovin paljoa arvostelemaan tai ainakaan kuvittelemaan, että tuntisin heidät. Dokumentista tulee aina tekijänsä näköinen ja hän ottaa siihen juuri ne palat kuin haluaa. Linda Paldaniuksen olen aikaisemmin nähnyt Bettinan (Gräsbeck) videolla ja siitä jäi ihan positiivinen kuva.

Juuri näin. Heti alun hidastuskuvista ja epämiellyttävästä musiikista tiesi mitä tekijä hakee, naisia jotka ovat jonkun kauneusihanteen vankeja ja blaablaa. Naurukielto selkein osoitus tekijän asenteellisuudesta. Eiköhän tossa tekijä jo etukäteen miettinyt, että tekee dokkarin lajin uhribimboista. Äijistä ei taatusti uskaltais tehdä juttua samaan sävyyn ja toisaalta ei varmaan tulijota dokkariin olis muutenkaan niin paljoa. Toivottavasti osallistuneita hyödytti että saivat kaipaamaansa julkisuutta. :rolleyes:

Huutista! Jossakin jo kommentoitiin, että kommari-ylen feministiakka teki täysin asenteellisen dokumentin, jossa ei ole totuutta nimeksikään. Haluttiin tehdä (miksi?) dokumentti, jossa näytetään, ettei tyttöjen elämässä ole muuta ja elämä on harmaata puurtamista.

Mites kun dokumentissa LP:n äiti totetaa, että voisihan tuota välissä tehdä jotakin muutakin ja välissä päästää itsensä helpommalla...tehdä elämässä muutakin. Varmaan äitikin oli yleläinen kommari ja nalkuttava feministi.

Mites kun M. Nyyssölä ttesi eräässä radiohaastattelussa taannoin, että kyllä lajin takia omassa elämässä asiat on niin, että kilpailuihin valmistaumista varten otetaan töistä lomaa, kaikki mietitään treeniä ajatellen ja kaikki muu jää kakkoseksi...jopa kaverit paikoin....

Varmaan on Mikakin ylen kommareita...Feministi perkele! Täysin värittynyt kuva omasta elämästä. Heti jo haastattelun alkumetreillä tiesi, että siellä tulee punikki"totuuksia" omasta elämästä...Sitten kanavalla soitettiin heti perään jotain epämiellyttävää musaa...

Mites kun M. Nyyssölä ttesi eräässä radiohaastattelussa taannoin, että kyllä lajin takia omassa elämässä asiat on niin, että kilpailuihin valmistaumista varten otetaan töistä lomaa, kaikki mietitään treeniä ajatellen ja kaikki muu jää kakkoseksi...jopa kaverit paikoin.....

Niin, samankaltaista juttua on elämäntavoissa. Ja koska tämä dokkari oli tehty päin **ttua, niin siinä saatin nämä naikkoset näyttämään mahd. huonoilta valittajilta ja luusereilta sen elämäntavan elämisessä. Juuri sitä se tekijä haki takaa, että saadaan porukka onnesta soikeana sylkemään noiden päälle kun ovat niin bimboja. Voi sitten sängyssä syödä suklaata ja sipsejä ja kattoa dokkaria ja todeta et onneks ei oo ainakaan tollanen. Onhan noista fittness pimuista tullut ihan asiallistakin juttua, mun mielestä tää dokkri oli aika asenteellinen. Ei mua toi laji nyt ihmeemmin kiinnosta, missikisa varsin korostetusti, mun makuun vois olla rasvat ja lihaksetkin vähän korkeammalla tasolla..

Dokkarissa naiset saatiin näyttämään mahdollisimman huonoilta valittajilta? Asiaa varmaan korjaa se, että dokkarin esityksen jälkeen samat naiset vasta ovatkin alkaneet valittaa.
Miten muuten dokkari tehdään päin vittua? Dokumentti genrenä tarkoittaa jostakin näkökulmasta tuotettua teosta, ei objektiivista totuutta asioista. Jossakin tiededokumentissa voi olla pyrkimys tuohon mutta näkökulma niissäkin on. Mitä te oikein odotitte? Mikä tuossa dokkarissa on väärennettyä asiaa?

Ohjaaja on muuten todennut, että mitään hymyilykieltoa EI ollut.

Naisten sijaan huomio tuossa dokkarissa kiinnittyy kyllä aivan muihin seikkoihin, esim. erään valmentajan käsittämättömään meuhkaamiseen mutta jostain syystä se ei herätä huomiota katsojissa...tuokaan valmentaja ei varmasti oikeasti meuhkannut vaan Ylen kommariakka sai näyttämään asiat punikkidokumentissaan vain siltä...

Viimeksi muokattu:
Dokkarissa naiset saatiin näyttämään mahdollisimman huonoilta valittajilta? Asiaa varmaan korjaa se, että dokkarin esityksen jälkeen samat naiset vasta ovatkin alkaneet valittaa.
Miten muuten dokkari tehdään päin vittua? Dokumentti genrenä tarkoittaa jostakin näkökulmasta tuotettua teosta, ei objektiivista totuutta asioista. Jossakin tiededokumentissa voi olla pyrkimys tuohon mutta näkökulma niissäkin on. Mitä te oikein odotitte? Mikä tuossa dokkarissa on väärennettyä asiaa?

Niin tuohon oli valittu aika ankeata matskua, ateriat, treenit, olin koulukiusattu jne.... Olis nyt edes yhden ennätyksen tai muun onnistumisen näyttänyt kuntosalilta.Treenaminen pitäisi kait olla urheilussa se juttu, oli vaan nämä oksennus/itkupätkät valittu. Mitään järkevää kysymystä/vastausta treeneistä ei ollut, ihan vaan draaman vuoksi mukana.
Lopun kisatilanteessakin oli taustalle vaihdettu jotain nuotin vierestä viulunvingutusta, ankealla sapluunalla mentiin homma läpi. Mun mielestä dokkari oli päin vittua tehty siinä kohden, että se meni överiksi ankeudessa, alkaa epäilemään todenmukaisuutta, sekä puhtaasti tylsä katsoa.
Ei dokkarissa varmaankaan mitään väärennettyä asiaa ollut, mutta olihan siinä selkeästi asiat laitettu palvelemaan tekijän näkökulmaa. Hymyilykiellon voi käskyttää tai toteuttaa leikkauspöydällä.

Kamala dokumentti!
Tuli jopa vähän myötähäpeä. Musikki, leikkaus, henkilöiden puheenvuorot ja jotenkin kokonaisuus oli sellainen dramatisoitu.

Iltalehtikin on ottanut oikein tehtäväkseen kaivamalla kaivaa aiheesta jotain juttua, tottakai samalla kauhistelevan negatiivisella linjalla kuin ennenkin. Tässä jutussa mua lähinnä ihmettyttää se, että A) kuinka joku kehtaa jättää kusensa jonnekin siivouskomeroon ja B) myöntää sen vielä lehdessä? http://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/201704262200112403_tw.shtml

Vaikuttais noin muutenkin siltä että valunut päästä sinne komeroon.

Ei vittu oikeesti, mun aivot kuolee.

Hän kertoi nähneensä takahuoneissa myös ihmeellisiä keinoja tulosten parantamiseksi. Joku oli muun muassa käyttänyt viiniä kehon kuivattamiseen.
Ihanko totta, ei kai nyt saatana. Ei voi noin vitun kujalla olla?

Mulla on ollut riisipussit, pumpulia, villasukkaa, teippiä...sehän on taitolaji! Eevi nauroi.

Ja tätä ei sitten ihmettele. Olisko se kuntoon pääseminen taitolaji ihan ekana.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Se tossa dokumentissa oli virkistävää että yleensä nuo dokumentit tehdään voittajista. Tossa nähtiin vähän niitä kohtaloita joka suurimmalle osalle urheilioita kopsahtaa. Eri asia on sitten jos sitä negaa on sinne oikein tekemällä tungettu.

Lähinnä siinä dokumentissa itseä ainakin ärsytti se, että käytännössä siinä on kuvattu vaan negatiivisia asioita ja väkisin näytetään katsojille vain ne vaikeat hetket ja tilanteet.

Missä oli kaikki hemmetin hyvät fiilikset, välitavoitteiden saavuttamiset, kondiksen etenemiset, ilot ja positiiviset asiat. Se dieetti kisoihin kun on pääosin paljon kaikkea muuta kuin päivittäistä paskaa oloa kera parsakaalin.. Ainakin itsellä, ja se on yksi syy miksi tää aiheutti aikanaan aikamoiset ärsytykset.

Ei vittu oikeesti, mun aivot kuolee.

Ihanko totta, ei kai nyt saatana. Ei voi noin vitun kujalla olla?

Ja tätä ei sitten ihmettele. Olisko se kuntoon pääseminen taitolaji ihan ekana.

Teki se siinä kuitenkin ihan järkevästi et deittaili sen räp jäbän kanssa. Se sai siitä ihan hyvin näkyvyyttä. Ilman sitä se olis varmaan vielä aika tuntematon hahmo.

Teki se siinä kuitenkin ihan järkevästi et deittaili sen räp jäbän kanssa. Se sai siitä ihan hyvin näkyvyyttä. Ilman sitä se olis varmaan vielä aika tuntematon hahmo.

No jos ihmisen nimi on eevi ja seurustelee jonku ärrävikasen räppipygmin kanssa, järkevä on mullekin ensimmäinen attribuutti, joka tulee mieleen!

Kerranki tismalleen aiheellinen ketjun nimi: mihin vittuun on menossa?

Liitteet

• Screenshot_20191125-215806_Facebook.jpg
    Screenshot_20191125-215806_Facebook.jpg
    110,2 KB · Katsottu: 886
Enemmän mä mietin 16v tyttöä ja kisadietti juttua.:unsure:
No sillähän saadaan perkeleesti lisenssimaksuja kun jokainen alaikäinen on siellä heilumassa. Mitä sitä eettisyydestä. Sit dumataan semmoinen 16v pirpaliina facessa vanhaan tyyliin ihan paskaksi ja laukaistaan siinä sivussa muutama kymmenen syömishäiriötä. Mutta lisenssimaksut kuittaa sen.

No sillähän saadaan perkeleesti lisenssimaksuja kun jokainen alaikäinen on siellä heilumassa. Mitä sitä eettisyydestä. Sit dumataan semmoinen 16v pirpaliina facessa vanhaan tyyliin ihan paskaksi ja laukaistaan siinä sivussa muutama kymmenen syömishäiriötä. Mutta lisenssimaksut kuittaa sen.

Pelottaa ihan ajatellakin, miten tietyntyyppiset teinitytöt ovat ryntäämässä noihin karkeloihin. Jotain rajaa sentään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom