Mihin miksata proteiini jauhe

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vacsuli
  • Aloitettu Aloitettu
Ostin just Leaderin Whey prot + Vanilja. Ihan vain lisäprotskuks (mitään massa painotista jne jne), koska ravinto tuppaa oleen muuten hiilari voittoista. Yleensä olen menny maustamattomalta. Nyt yritin miksata jugurttiin niin :urjo: ja :curs: Nyt kaduttaa tyyris investointi eli help pliis.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Testaappa vaikka maidon kera, voi olla jopa hyvää.

Itselläni oli kerran joku vaniljan makuinen protskujauho... Sain siitä juotavaa sekoittamalla sen appelsiinituoremehuun. Palautumisjuomaksi tuota tapaa en kuitenkaa suosittele.

Jos ei maistu pelkällä vedellä ja hiilareita tulee muutenkin tarpeeksi, niin Fun Lightiin tms. Tai puolet vettä ja puolet vaikka hedelmämehua.

Vacsuli sanoi:
Ostin just Leaderin Whey prot + Vanilja. Ihan vain lisäprotskuks (mitään massa painotista jne jne), koska ravinto tuppaa oleen muuten hiilari voittoista. Yleensä olen menny maustamattomalta. Nyt yritin miksata jugurttiin niin :urjo: ja :curs: Nyt kaduttaa tyyris investointi eli help pliis.

Nakkaa tehosekoittimeen pari banaania, 2-300g vanilja jätskiä, pari jääpalaa ja sitten ne protskut. Sekoitat ja hörpit pois... :thumbs:

maitoon mä proteiinini melkeinpä poikkeuksetta sekoittelen. Tosin maustamattomia en ostelekaan, niistä et saa hyvänmakuisia tekemälläkään, sekoitit sitten maitoon, veteen, mehuun tai vaikkapa koffin sixpäkkiin :)

Jos haluaa syötäviä, eikä juotavia mössöjä, niin ite oon sotkenu maustamattomat protskut jogurttiin ja maustetut rahkaan (+ vähän maitoo, et tulee "löysempää puuroa"). Ainakin suklaan/kaakaon makuisista protskuista saa herkkua tollai, vaniljanmakuisiin en oo testannu. Vaniljaan vois kyllä sopia soseutettu banaani tai mansikat.

Näin juuri. Ei nuo proteiinilisät yleensä mitään herkkuja ole. Pieni määrä vettä ja kurkkuun. Äläkä ainakaan jää nuuskimaan sitä litkua, maistuu kahta kauheammalta.

Net Virgin, rauhoitu nyt hetkeksi niiden avatarien vaihtamisten kanssa. Se läski ukko oli ihan ykkönen.

Sitä suosittelemaani Play-maitokaakaojuoman kanssa jauhot maistuu suorastaan herkulliselta. Käytännössä ei niin kallista, koska se koostuu rasvattomasta hyla-maidosta ja 1% rasva tullee kaakaojauheesta. Ei myöskään hiiliksiä hirveästi. Ei siis ehkä palautusjuomaksi, mutta iltajuomaksi hyvä, tai ihan ruokajuomaksi. Jos siis uskoo tuon maidon hidastavan imeytymistä merkittävästi.

Myös maitorahkapurkki + 2 banaania+ 2dl rasvatonta maitoa + kaakaojauhetta + 1rkl rypsiöljyä + protskujauheet. Tulee hyvää ja kahden kerran litkut tulee tehtyä kerralla.

Jääkaapissa jonkun aikaa tekeytyneenä, vedellä ja kaakaojauheella oli ihan juotavaa, kunhan ei haistele tavaraa purkin sisällä.

Kiitos kaikille vinkkejä antaneille.

Kova jätkä sekoittaa "iltaproteiininsa" vereen.

Proteiinit
11.8
g
SUM

Hiilihydraatti, imeytyvä
0.1
g
ANAL

Kokonaisrasva
0.4
g
RTL

Vacsuli sanoi:

Kohtalotoveri :( ostin tänään juuri sitä samaa protskua (ensimmäinen lisäravinteeni) ja sotkin sitä vanilja-puolukka -jugurtin sekaan. Aika tahdonvoimalla meni alas :urjo:

Vacsuli sanoi:

Tein saman mokan ja ostin vanilja Whey leaderiä ja on pistävä keinomaku ainakin veteen sekoitettuna. Mansikka vielä menetteli, vaikka sekin oli vähän liian keinotekoisen makuista. Ihan hyvältä tuo muuten vaikuttaa ja liukenee hyvin. Palstallahan Leader ja sen myyjä taitaa olla melkein kirosana vai mitä Mike?

Suositut

Back
Ylös Bottom