Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itellä ehkä sama, sillä erotuksella että tykkään helvetin paljon autolla ajamisesta. Tosiaan ainut on vaan se pelko, että jos ajaisi työkseen niin vapaa-ajalla ei enään ajaminen olisi niin kivaa.Rekkakuski. Autolla ajaminen on muutenkin lävestä. Saati että sahata Suomea edestakas viikosta viikoon.
Rekkakuski. Autolla ajaminen on muutenkin lävestä. Saati että sahata Suomea edestakas viikosta viikoon.
Mikä tahansa homma, missä joutuisi koko ajan kohtaamaan ja palvelemaan ihmisiä kiireellä ja liukuhihnatyylillä, polttaisi minut hetkessä hermoraunioksi ja nostaisi esille huonoimmat puoleni. Mäkkärin tai kaupan kassa, jokin messujen tuote-esittelijä tms. niin parin viikon sisään olisin joko lataamossa tai linnassa kuristettuani jonkun.
Tälläkin hetkellä työhöni kuuluu säännöllisesti asiakaspalvelua, joskus hankalienkin tilanteiden ja ongelmien setvimistä, mutta yleensä niiden asioiden selvittämiseen on jotenkin järkevästi aikaa ja asiakassuhteet pidempiaikaisia mahdollistaen jonkinlaisen luottamuksen rakentamisen ja ihmisten tuntemisen. Pystyn siis kyllä tulemaan juttuun ihmisten kanssa ja olen parhaimmillani hyvä keskustelija ja neuvottelija, mutta nimenomaan sellaiset jatkuvaa tahtia tulevat uudet sosiaaliset mikrotilanteet olisivat se henkilökohtainen vitutuksen multihuipentuma, jonka kanssa en usko että pystyisin venymään kovin pitkään yrittämälläkään. Monia muunlaisia ns. paskahommiakin pystyisin varmasti tekemään, mikäli tilanne vaatisi.
Mikä tahansa homma, missä joutuisi koko ajan kohtaamaan ja palvelemaan ihmisiä kiireellä ja liukuhihnatyylillä, polttaisi minut hetkessä hermoraunioksi ja nostaisi esille huonoimmat puoleni. Mäkkärin tai kaupan kassa, jokin messujen tuote-esittelijä tms. niin parin viikon sisään olisin joko lataamossa tai linnassa kuristettuani jonkun.
Tälläkin hetkellä työhöni kuuluu säännöllisesti asiakaspalvelua, joskus hankalienkin tilanteiden ja ongelmien setvimistä, mutta yleensä niiden asioiden selvittämiseen on jotenkin järkevästi aikaa ja asiakassuhteet pidempiaikaisia mahdollistaen jonkinlaisen luottamuksen rakentamisen ja ihmisten tuntemisen. Pystyn siis kyllä tulemaan juttuun ihmisten kanssa ja olen parhaimmillani hyvä keskustelija ja neuvottelija, mutta nimenomaan sellaiset jatkuvaa tahtia tulevat uudet sosiaaliset mikrotilanteet olisivat se henkilökohtainen vitutuksen multihuipentuma, jonka kanssa en usko että pystyisin venymään kovin pitkään yrittämälläkään. Monia muunlaisia ns. paskahommiakin pystyisin varmasti tekemään, mikäli tilanne vaatisi.
Mihinkään 8-16 oravanpyörään
Mihinkä kellonaikoihin sijoittuva oravanpyörä on parempi?
Yksi aivan päällikkö työaikamuoto on 12-tunnin vuoroissa vuorotyö. Tyyliin 2 x aamu (07-19) ja 2 x yö (19-07) ja perään 6 vuorokautta vapaa. 4 töitä, 6 vapaata.
Nämä saatanan ihmispaskat on kyllä pahempia kuin puhelinmyyjät. Mä voin olla vastaamatta numeroon mitä en tunnista, mutta noilta ei pääse karkuun millään. Kiinnostaa ihan vitusti jäädä juttelemaan jostain liittymistä kun kantaa kahta kauppakassia raskaan työpäivän jälkeen ja haluaa vain kotiin ja syömään. Ihmisellä pitäisi olla laillinen turpaanveto-oikeus, jos sun personal spacelle tunkeudutaan silloin kun sitä vähiten haluat.Feissari.
E. Sis. Kauppakeskusten yms. liittymäkauppiaat.
Nämä saatanan ihmispaskat on kyllä pahempia kuin puhelinmyyjät. Mä voin olla vastaamatta numeroon mitä en tunnista, mutta noilta ei pääse karkuun millään.
Nämä saatanan ihmispaskat on kyllä pahempia kuin puhelinmyyjät. Mä voin olla vastaamatta numeroon mitä en tunnista, mutta noilta ei pääse karkuun millään. Kiinnostaa ihan vitusti jäädä juttelemaan jostain liittymistä kun kantaa kahta kauppakassia raskaan työpäivän jälkeen ja haluaa vain kotiin ja syömään. Ihmisellä pitäisi olla laillinen turpaanveto-oikeus, jos sun personal spacelle tunkeudutaan silloin kun sitä vähiten haluat.
Eihän se olekaan vaikeaa ja mun tapa onkin kävellä ohi. Mutta ei mun ongelma tässä olekaan se miten mä toimin kyseisessä tilanteessa tai miten siinä pitäisi toimia, vaan se, että niiden toimintatapa vituttaa. Se vituttaa ihan yhtä paljon vaikka kävelen ohi, vaikka sanon ei kiitos tai vaikka sanoisin painu vittuun.Sanon vaan ei kiitos ja kävelen ohi tai sitten vaan kävelen ohi. Ei se vaikeaa oo.