Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by timba79
Montako litraa te poijjaat vedätte sitä palautusjuomaa jos toi hölskyminen on ongelma?? kyllä sen puoli litraa vielä juo helposti kerralla ilman mitään hölskymisiä...
Mä käytän sf-protskun after trainingii ja oon kyllä tyytyväinen.Originally posted by Hemmo03
Mikä olis parasta palautusjuomaa/protskua? semmosta joka ei lihota tms..
Originally posted by luumu
Olen käsittänyt (voi olla vit*illa), että oleellista on saada sitä proteiinia pian treenin jälkeen?
Joten palautuksessa on 2/3 proteiinia ja kaikkiaan jotain 22g prot. juomassa. Otan sen heti treenin jälkeen. Sitten se loppu eli hiilaripitoisempi ei ole niin kiireellinen?
Originally posted by edelbrock
Jotkut vetää sitä jauhoa vähän enemmän kuin sinä, jolloin nestettä tarvitaan enemmän. Mulla menee about litra.
Originally posted by IsoDino
No voi vittu ku olis rautalankaa...
Tuo 10-15 minuuttia on juuri sen takia ettei palautusjuoma jäisi vatsaan hölskymään, vaan imeytyisi mahd. nopeasti. Jos juot sen nopeasti, niin juomaa JÄÄ HÖLSKYMÄÄN JA IMEYTYMINEN HIDASTUU!!
Nyt riitti tää aihe mulle...
timba79 sanoi:Montako litraa te poijjaat vedätte sitä palautusjuomaa jos toi hölskyminen on ongelma?? kyllä sen puoli litraa vielä juo helposti kerralla ilman mitään hölskymisiä...