Miesten oma sheivauskeskustelu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Angelos
  • Aloitettu Aloitettu
Onko kukaan testannut lidlin kolmiteräisiä höyliä? Nyt viikon pari olen pitänyt kaljua tässä ja tähän mennessä on testattu bicin 3 teräinen malli ja mach 3. Bic oli ihan perseestä vaikea ajaa kun pää ei käänny ollenkaan + muutenkin meinaa tulla naarmua turhan helposti onnistuessaan tosin jälki oli ihan hyvää. Giletessä ei muuta vikaan kuin hinta. Lidlin vehje ainakin näyttäisi ihan laadukkaalta mutta kokeilemallahan se sitten selviää.

En ole Lidlin höyliä testannut, mutta unohtui reissuun ottaa mukaan partakone (Mach 3), joten eikun paikalliseen Prismaan. Ostin Gileten höyliä 5 kpl pakkauksen hintaan 4.95. Sellaisia varrellisia siniharmaita, joissa ihan samanlainen teräosa kuin Mach 3:ssa on. Mulla on paksut partakarvat, mutta mielestäni nuo toimii yhtä hyvin kuin Mach 3. En vain tajua tuota hintaeroa. Mach 3 neljä terää maksaa jotain 12 e ja varrellisena vastaavia (ainakin hyvin lähelle) teriä saa 5kpl hintaan 4.95e. Suosittelen kokeilemaan!! Tässä siis on jousitetut terät ja kääntyvä teräosa.

Teen suihkushampoosta vaahdon ja siitä ei ainakaan mene terät tukkoon. Yleensäkin minun mielestä höylien terät menee tukkoon just noista valmiista partavaahdoista. Sitten terä menee vaihtoon, vaikka olisi vielä terävä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olen aiemmin käyttänyt sähkökoneita, mutta nyt olen viimeaikoina käyttänyt mach3. Kysyisinkin, että mistä tohon vehkeeseen kannattaa ostaa lisäteriä? Ei näyttänyt ainakaan paikallisessa ässässä olevan...

Olen aiemmin käyttänyt sähkökoneita, mutta nyt olen viimeaikoina käyttänyt mach3. Kysyisinkin, että mistä tohon vehkeeseen kannattaa ostaa lisäteriä? Ei näyttänyt ainakaan paikallisessa ässässä olevan...

Kyllä kai Mach 3 teriä myydään joka marketissa. Eivät vaan välttämättä ole hyllyssä, koska niitä varastetaan aivan järjestelmällisesti. Kysyt myyjältä, niin se antaa jostain kassakaapista sulle paketin.

En ole Lidlin höyliä testannut, mutta unohtui reissuun ottaa mukaan partakone (Mach 3), joten eikun paikalliseen Prismaan. Ostin Gileten höyliä 5 kpl pakkauksen hintaan 4.95. Sellaisia varrellisia siniharmaita, joissa ihan samanlainen teräosa kuin Mach 3:ssa on. Mulla on paksut partakarvat, mutta mielestäni nuo toimii yhtä hyvin kuin Mach 3. En vain tajua tuota hintaeroa. Mach 3 neljä terää maksaa jotain 12 e ja varrellisena vastaavia (ainakin hyvin lähelle) teriä saa 5kpl hintaan 4.95e. Suosittelen kokeilemaan!! Tässä siis on jousitetut terät ja kääntyvä teräosa.

Teen suihkushampoosta vaahdon ja siitä ei ainakaan mene terät tukkoon. Yleensäkin minun mielestä höylien terät menee tukkoon just noista valmiista partavaahdoista. Sitten terä menee vaihtoon, vaikka olisi vielä terävä.
Joo testasin noita lidlin teriä... Ihan perseestä verrattuna mach3. Olen vedellyt nyt varmaan 2 viikkoa samalla mach3 terällä ja se on vieläkin 10 kertaa parempi kuin uusi lidlin halpisterä.

Joo noi puntti-jonen mainitsemat muutaman höylän pakkaukset on tosi hyvii, en oo Machin terii enää ostan:thumbs:

Noit edellä mainittui ei viimeks sattunu olee ni päätin ostaa Bicin vastaavan paketin, voi perkele ku oli nahka kipee joka puolelt, sai hinkata helvetin kauan eikä siltikää tullu smoothii jälkee:itku:

Joo testasin noita lidlin teriä... Ihan perseestä verrattuna mach3. Olen vedellyt nyt varmaan 2 viikkoa samalla mach3 terällä ja se on vieläkin 10 kertaa parempi kuin uusi lidlin halpisterä.

Jokin aika sitten tuli paketti lidlin kolmiteriä ostettua kokeeksi. Uusi terä menettelee, mutta parin ajon jälkeen ne eivät enää leikkaa mitään muuta kuin korkeintaan ihon verille. Tämä yksi paketti riitti kyllä mulle.

Vetäsin tossa eilen koko rosvosektorin neitseelliseksi. Ihanaa kutinaa pukkaa. Pakko käydä kohta täällä duunissa joltain akalta pöllimässä jotain käsirasvaa :dance2:

Itselläni kutiaa alapää aivan saatanasti jos sinne terän kanssa eksyn. Rasvaamisesta ei ole mitään iloa ja punaiset näppylät ilmestyvät päivän tai kahden jälkeen. En enää saatana ikinä harvenna pöheikköä ilman terää/konetta jolla saan karvat 1mm mittaisiksi tai pois juurineen...

Se on mahtavaa se kutina, käsi eksyy vahingossa raapimaan jossain liikennevaloissa ---> näyttää tosi vitun siistiltä.

Jep. Eikä se näppyläinen rikki mennyt ihokaan hauskalta näytä...

edit. joku muija varmaan kysyis että onko sulla joku vitun syöpä :D

No jaa tämä halppis partasheivien kokeilu jatkuu ja eipä ollut Rainbown kolmiteränen kummonen :) sellaiset 2-4 kertaa ajelee parran ja pään yhdellä terällä. Ei tuo nyt huono ole tuon hintaiseksi mutta etsintä jatkuu. Niin hinta oli n 5€ 4 terää

Sattuipa soittamaan puhelinmyyjä ja tarjosi FlexiFront merkkistä myös kolmoisterällä olevaa höylää. Onko kellään tästä kokemusta? Jatkossa näillä olis hintaa 12 terää 9,90€ + postikulut 3,50€

Vetäkääs joku kulkuset sileeks partaveitsellä. Jos tuntuu liian iisiltä, niin pienessä krapulassa :dance2: :dance:

Leili-edit: Elkää sitten mua viekö käräjille, jos säkit tippuu suihkuun.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom