Onko kukaan testannut lidlin kolmiteräisiä höyliä? Nyt viikon pari olen pitänyt kaljua tässä ja tähän mennessä on testattu bicin 3 teräinen malli ja mach 3. Bic oli ihan perseestä vaikea ajaa kun pää ei käänny ollenkaan + muutenkin meinaa tulla naarmua turhan helposti onnistuessaan tosin jälki oli ihan hyvää. Giletessä ei muuta vikaan kuin hinta. Lidlin vehje ainakin näyttäisi ihan laadukkaalta mutta kokeilemallahan se sitten selviää.
En ole Lidlin höyliä testannut, mutta unohtui reissuun ottaa mukaan partakone (Mach 3), joten eikun paikalliseen Prismaan. Ostin Gileten höyliä 5 kpl pakkauksen hintaan 4.95. Sellaisia varrellisia siniharmaita, joissa ihan samanlainen teräosa kuin Mach 3:ssa on. Mulla on paksut partakarvat, mutta mielestäni nuo toimii yhtä hyvin kuin Mach 3. En vain tajua tuota hintaeroa. Mach 3 neljä terää maksaa jotain 12 e ja varrellisena vastaavia (ainakin hyvin lähelle) teriä saa 5kpl hintaan 4.95e. Suosittelen kokeilemaan!! Tässä siis on jousitetut terät ja kääntyvä teräosa.
Teen suihkushampoosta vaahdon ja siitä ei ainakaan mene terät tukkoon. Yleensäkin minun mielestä höylien terät menee tukkoon just noista valmiista partavaahdoista. Sitten terä menee vaihtoon, vaikka olisi vielä terävä.