Miesten oikeudet, miehisyys ja kaikki äijäily

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Purtsi
  • Aloitettu Aloitettu
^ :D:D:D

Äijä pystyy nauramaan itselleen. Pisti hiukan hörötyttämään, kun hokasin, että oon käyttänyt samaa paitaa jo kuukauden verran pesemättä (siis pesetyttämättä;)) sitä välillä. Kaiken lisäksi kyseinen paita on Jussi-paita...:D Puolustukseni sanottakoon, että paita on ollut vain "kotipaitana" eli päällä vasta illalla himassa. Mutta silti...:D

Toinen kova: En oo ikinä koskaan kertaakaan käynyt parturissa. Mun äiti leikkaa mun tukan vieläkin!:D

Äijäilyn ja säälittävyyden raja on hiuksen hieno...:D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aivan. Jos jotain äijjäilyä Prayer haluaa hakea, niin kyllä se hiihto on enemmän äijäilyä kuin salilla käynti.

Juurikin näin. Taskumattiin lämmikettä ja umpihankeen sauvomaan.
Hiihdon kruunaa HK:n sinisen mutustaminen korpimetsän kannolla.
Perkele!

Kyllä se on tässäkin asiassa havaittu parhaaksi tuo kultainen keskitie. Sopivasti metro äijä on se joka tulee parhaiten pärjäämään sekä naisten että miesten kanssa. Itseltäni löytyy ominaisuuksia kummaltakin saralta:

ÄIJÄ-ominaisuudet:
-Kiroilen ja puhun rumia lähes jatkuvasti
-Tapan, suolistan ja laitan lihoiksi eläimiä ja nautin siitä:evil:
-Tykkään kaikenlaisista moottorivempaimista (autot, m-p:t, kelkat jne.) sekä aseista
-Tykkään kolistella painoja ja murista vihaisesti päälle
-En rakastele, vaan NUSSIN;)
-Juon viinaa ja kaljaa sekä syön makkaraa ja piereskelen
-Kuuntelen raskasta musiikkia
-Minulla ei ole tukkaa

Metro-ominaisuudet:
-Pukeudun muodikkaasti ainakin omasta mielestäni (tähän auttaa se että käyn eukon kanssa vaateostoksilla) sekä käytän hajusteita
-Heitän naisten kanssa läppää ja tulen hyvin toimeen kyseisten nisäkkäiden seurassa. Yleensä jutut on kuitenkin aika äijämäisiä ja hyvinkin riettaita;).
-Käyn suihkussa ja vaihdan vaatteet melkein joka päivä
-Ajelen ihokarvoja strategista paikoista:david:

Tulikin vähemmän noita metro-ominaisuuksia, mitä luulin. No parempi näin päin. Kaikk sopivasti tasapainossa:D

Älkääs nyt, sellainen hiihtäminen metrin umpihangessa taskumatti täynnä kossua on äijämäistä mutta mulle tulee hiihtämisestä aina ekana mieleen se kilpahiihto missä tyypit painele sellaiset homonnäköiset puvut päällänsä persepystyssä menemään, hienoillansa lasihiiliketunesinahkamuovi suksillansa:jahas:

eli ei näin:

jauhis.jpg

dexal1.jpg

VAAN NÄIN!!:

sukset_iso.jpg

1326a.jpg

lenkki.JPG

ja

lmittariiso.gif

muuten lähdetään ilman paitaa, PERKELE:

Onko pitkien kalsareiden käyttö äijäilyä vai neitimäisyyttä?

Mulla on ainakin pitkät kalsarit jalassa. Kovilla pakkasilla viipottaminen ilman niitä aiheuttaa kyllä äijäyden ytimeen eli båltseille paleltumia, joten ei voi olla neiteilyä suojella äijistä äijintä.

Mulla on ainakin pitkät kalsarit jalassa. Kovilla pakkasilla viipottaminen ilman niitä aiheuttaa kyllä äijäyden ytimeen eli båltseille paleltumia, joten ei voi olla neiteilyä suojella äijistä äijintä.

Pitkät kalsarit on OK -30 ja siitä eteenpäin.. Muuten niiden käyttö on ehdottomasti :down::lol2:

...mulle tulee hiihtämisestä aina ekana mieleen se kilpahiihto missä tyypit painele sellaiset homonnäköiset puvut päällänsä persepystyssä menemään, hienoillansa lasihiiliketunesinahkamuovi suksillansa:jahas:
Kilpakehonrakennuksessa jätkät heiluu hienoissa kiiltävissä kalsareissaan keinorusketuksen kera rinta rinnan kropat öljystä kiiltäen.

Onkohan mussa jotain vikaa, kun en kaljasta enkä viinasta tykkää? Ja mun vessassa on enemmän purnukkaa ja putelia kuin tyttöystävällä? Usein oon jäänyt kotiin tekemään läksyjä ja lepäämään, kun muut ovat lähteneet vetämään perseet.

Voinko vielä parantua?

..kattoo asioita käytännöllisesti ja ei turhiin vouhotuksiin lähde...

Siinähän se äijän määritelmä oli aika tarkkaan jo ensimmäisellä sivulla!

Populaarimusiikkia Vittulanjängältä -kirjassa oli termi knapsu, joka tarkoittaa kaikkea ei-äijämäistä.

Knapsua on esimerkiksi;

19" vanteet karamellinvärisessä autossa

Korujen käyttö, paitsi tietenkin sormus nimettömässä. Kello on miehen koru!

Auton renkaiden vaihto liikkeessä.

Meikkaaminen ja itseruskettavien aineiden käyttö. Myös tatuoinnit ovat meikkaamista, ellei satu olemaan ss-mies tai vastaava.

Solariumissa käynti.

Kainalokarvojen ajelu.

Pitkät hiukset.

Vaateostoksilla aikansa viettäminen. Tämä ei tarkoita etteikö voisi pukeutua muodin mukaisesti, mutta se ostoksilla käynti ei saa olla mikään harrastus.

Larppaamiset, airsoftit, LotR-miekkojen keräily sun muut leikkimiset

Se että lähdetään kavereiden kanssa viikonlopuksi "äijäileen". Äijät lähtevät metälle, kalaan, ajamaan moottoripyörillä tai ihan vaan ryyppäämään mutta ei "äijäileen"!

TOSIÄIJÄT käyttävät pitkiä kalsareita kesät talvet. Eikä tämä ole mikään vitsi. Loka Laitinen muuten kirjoitti Iltalehdessä parikuukautta sitten äijä-sanan raiskaamisesta. Yhtenä esimerkkinä hän piti sitä että Hifkin lätkäjengiä pidetään nykyään "äijänä". Ja tunnetusti he EIVÄT käytä pitkiä kalsareita.

Länkkärit oli äijiä, ja länkkärit ei pitäneet pitkiä kalsareita, ainakaan telkkarissa, vaan sellaista kokovartalokalsaria missä oli paskomisluukku perseessä. Sellainen olisi miehekäs asuste.

En kyllä edelleenkään ole äijä millään muotoa ja uskallan sen tunnustaa häpeilemättä. Mutta ei ole puuhelmiäkään. Olen huomannut vahvuudekseni sen, että olen kiinnostunut niin monesta asiasta. Voin aivan hyvin istahtaa töissä (äijä)kahvipöytään ja höpistä auton korjaamisesta, kalastuksesta tai vaikka vahvamies-kisoista. Vaihtoehtoisesti voin jossain toisessa pöydässä jorista vaikka ruuanlaitosta ja sisustuksesta kirjallisuuden kautta filosofiaan ja ydinfysiikkaan.

Miksi ihmeessä pitäisi olla joko äijä tai metroseksuaali kun voi sujuvasti olla sekoitus noita molempia ja kaikkea siltä väliltä?? Ja tulla toimeen ja löytää yhteisiä puheenaiheita melkein kenen tahansa kanssa.
Voisin allekirjottaa tämän. Taidan kyllä enemmän olla neiti kuin äijä. Ihan sama, ei vittu kiinnosta, en jaksa stressata.

Onkohan mussa jotain vikaa, kun en kaljasta enkä viinasta tykkää? Ja mun vessassa on enemmän purnukkaa ja putelia kuin tyttöystävällä? Usein oon jäänyt kotiin tekemään läksyjä ja lepäämään, kun muut ovat lähteneet vetämään perseet.

Voinko vielä parantua?
Sulla on sama sairaus kun meikäläisellä. Ei oo kiinnostanu parantua.

Tämä on Äijä:
red-neck-rat-hunting.jpg

Kyllä mun mielestä äijäily on omalla tavallaan elämän suola. Muutenhan sitä ois voinu yhtähyvin syntyä naiseksi. Näinä feminismin kulta-aikoina minä ainakin aion äijäillä hautaan asti. Perkele! Tukkaa en kasvata, parran ajan jos huvittaa ja piereskelen just sillon ku tarve vaatii. Mutta on myös äijää kantaa vastuu tekemisistään, joten teen myös sen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom