Miesten oikeudet, miehisyys ja kaikki äijäily

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Purtsi
  • Aloitettu Aloitettu
Miesten oikeudet kunniaan! Mä oon tässä vetänyt jo jonkin aikaa Tony Halme linjaa himassa, eli nappeja ja viinaa:) Eikun vakavasti puhuttaessa oon pistänyt muijan nyrkin ja hellan väliin. Oon ottanut luulot pois ja hyvin on mennyt, taitaa toi muijakin tykätä tai sitten se ei vaan uskalla sanoa mitään ja hyvä niin.
Äijät nostakaa päänne sieltä tissien välistä ja olkaa vaikka sitten juntteja jos on pakko mutta pitäkää itsenne miehinä!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eleonoora sanoi:
:eek:
Mä olen kai sit mies.. :rolleyes: Tai omituinen nainen. :rolleyes: Tai jotain.. :D
Ei, sä olet ihan normaali nainen ja vanteilla koreilu on ihanan tyttömäistä :love:

pitäisköhän käskee äiteen ostaa uudet alushousut kun nää kaks vuotta jalassa olleet alkaa oleen jo aika rispaantuneet - jne.
Väärin. Vanhoissa kalsareissa kuljetaan kunnes äite ostaa joululahjaksi uudet. Äiteä kiitetään sanomalla: mitä sä ny tuollaasiin menit rahojas tuhlaamaan.

Äijäily on kyllä salainen taide ja tiede.. jossain maaseudulla kun on tasan yksi samanikäinen tyttö ja poika, niin se on helppo, siitä tulee Jussi ja Martta ja maatalon isäntä ja emäntä. Ne molemmat tavallaan tietää sen jo alusta asti, joten ne ei protestoi sitä vastaankaan vaan oppii ajatukseen nuoresta asti.

Mutta sitten tiiviimmin asutetuilla alueilla puolestaan vaihtoehtoja on paljon, jolloin tosi äijät eivät välttämättä pilden makuun niin sitten pääse, kun nämä hintahtavat metroseksuaalit vie kaiken päältä. Puuhelmet ajaa heti ohi puuhelmettömästä kaulasta.

Tästä on todisteita. Itse olin teininä ja varhaisnuoruudessa hintahtava metroseksuaali (tajuan sen nyt vasta jälkeenpäin), jonka kaikki rahat meni vaatteisiin, hajusteisiin ynnä muihin tuotteisiin. Pahinta oli se, että en tehnyt sitä ensisijaisesti naiset mielessä, vaan siksi että halusin näyttää 'hyvältä' ja tuoksua 'hyvältä' jne. ELI, vaikka olisin ollut yksin himassa koko päivän, niin silti olisi kainaloon eksynyt 400000 markan edestä tuotetta jne.

Baareissa tuli ravattua, tukka aina hyvin, kello hyvin, muodikkaasti eksoottisempi kortsu taskussa kun peruskumi ruokakaupasta. Piti erottua massasta myös kikkelikuoren kanssa.

En tiennyt naisista mitään, mutta teinin asenteella varustettuna niitä irtosi vasemmalta ja oikealta joka viikonloppu. Körttiläisvaivautuneena en vienyt naisia kotiin koska halusin vaan sitä yhtä ainoaa asiaa, ja se onnistuikin varsin hyvin. Bussipysäkit, leikkipuistot, julkisten rakennusten penkit, puistot, ne on kaikki testiajettu, omaa tyydytystä hakien. En tiedä miksi tytöt silloin oli rivissä antamassa, ehkä maine siitä että hallitsen täysin penikseni, eli homma ei ole minuutissa ohi vaan monesti puolen tunnin ajot eri asennoissa oli normaalia kauraa, sekä lupasin myös jättää neitokaisen tapahtumapaikalle ilman sen kummempia. Asenne oli siis varsin äijää.

Nyt on pöydässä paikat kääntyneet, on tullut mahaa, ei ole tukka hyvin, ei vaatteetkaan ole viimeisintä muotia. Rahaakin on vähän. Mutta asenne on muuttunut metroseksuaaliksi impotentiksi. Naiset kyllä kiinnostaa, mutta enmä niistä vieläkään mitään tiedä. Miten niille pitäisi puhua, kyllä mä tiedän mitä ne musta haluaa mutta enmä jaksa panostaa, eikä rahaakaan ole. Baareissa en enää viihdy yhtä hyvin, tulee joskus käytyä sitten kunnolla mutta harvemmin. Teiniaikojen orastava komeus on kaikonnut pois, eikä panostus bokserikokoelmaankaan ole maatalon Jussia korkeampi enää. Pildeä ei irtoa, vaikka nyt kiinnostaisi jatkaa pidemmällekin ja jotain merkityksellistä. Mut nyt ne odotusjonot on lyhentyneet ja lippulaitetta huolletaan. Koti-illat sujuu rauhallisissa merkeissä, opettelen kokkailemaan hyvin, koitan panostaa viihtyvyyteen ja uusia verhojakin metsästetään mutta olen kovin huono näissä asioissa. Mutta yritystä löytyy.

Noh.. ehkä joskus joku nainen vetää pilleriöverit ja eksyy meikäläisen kämppään. Äijä-asenteen kadottaneena meikäläinen siivoaa ja kokkaa, ja varmaan saan turpaakin kun jokainen itseään kunnioittava valioyksikö on jo pariutunut jonkun komean ja menestyksekkään metroseksuaalin kanssa, ja jos niin hullusti käy että pillerihumalassa joku tänne eksyy, niin se on sitä dominoivaa laatua joka luulee että saa meikäläisestä lelun tai palvelijan. Mikä tietty pitää kohta paikkansakin kun epätoivo ajaa kärjessä ja viimeisin havainto naisista on telkkarista/lehdistä.

:)

SAATANA!!

olipas tilitystä. Vois ajaa autolla järveen!

ironchef sanoi:
Hei oletko siloposkinen metroseksuaali?
Käytätkö sukkahousuja?
Komentaako naisesi sinua kodin askareissa?
Ei hätää, tule Kikermän ISÄNTÄoppilaitokseen ja opi kuinka ollaan ISÄNTÄ!(*klipsis*)

Onko arvon rautakokilla kenties tietoa millanen hakuprosessi tonne ois? Millaset pääsykokeet? Ennakkotehtäviä? Millanen on muuten opiskelu ympäristö?
Aattelin vaan kysyä kun yks kaveri vois olla kiinnostunu tollasesta. Siis en mää itelleni kun... mut tosiaan se yks kaveri vaan vois ehkä mennä.

DayOne sanoi:
Itse olin teininä ja varhaisnuoruudessa hintahtava metroseksuaali...En tiennyt naisista mitään, mutta teinin asenteella varustettuna niitä irtosi vasemmalta ja oikealta joka viikonloppu... monesti JOPA KAHDEN JA puolen tunnin ajot eri asennoissa oli normaalia kauraa...
Nyt on pöydässä paikat kääntyneet, on tullut mahaa, .... Pildeä ei irtoa...
:lol2: Sä oot vaan saanu ansaitun rangaistukses!

Mun nähdäkseni sun kannattais mennä niiden samojen leikkipuistojen nurkalle kyttäileen että josko joku tuttu Mirkku tai Marja-Liisa olis siellä yksinhuoltajana kläppejään ulkoiluttamassa. Ja käydä kysyyn, että vieläkö muistat tutun maun.

Kattaus se on nimittäin kakkoskattauskin! :D

hahaha, taitaa jäädä väliin tuo kyttäyskeikka. Ajattelin että vois tilata jostain Singaporesta semmosen mail order briden, sitte valehdella koko suvulle että ihastuttiin toisiimme kun olin lomamatkalla tms.. mut kyl ne pirulaiset silti luulis postiennakoksi, joten voi olla että tulee häissä painikisat kun joku humaltuneena asiasta vitsailee. Perinteinen meininki siis.

eikä liiotella siellä.. ei sitä kahta ja puolta kukaan mies kestä.. hajoaa ihokin jo tommosesta varmasti. Oot vaan kateellinen että omaan täydellisen penis-hallinnan. Tosin mitään hyötyä siitä ei nykyisessä tilanteessa ole.

ironchef sanoi:
Hei oletko siloposkinen metroseksuaali?
Käytätkö sukkahousuja?
Komentaako naisesi sinua kodin askareissa?
Ei hätää, tule Kikermän ISÄNTÄoppilaitokseen ja opi kuinka ollaan ISÄNTÄ!

Yhen puolitutun kaveri kyseli tota... Viittikkö laittaa infoo tulemaan?:rolleyes:

LOISTAVA. Siis sen puolitutun kaverin mielestä

DayOne sanoi:
Oot vaan kateellinen että omaan täydellisen penis-hallinnan. Tosin mitään hyötyä siitä ei nykyisessä tilanteessa ole.
Olen! Olen!!1! :hyper:

Tuosta olisi kuka tahansa mies kateellinen. Täydellinen peniksen hallinta on niin äijää, niin äijää, että..!

Ja kokeillaanpas, miltä näyttäisi siguna :D

... kunnes tilaan Singaporesta vaimon. Tosin sekin varmaan ottaa hatkat jonkun pakkislaisen kanssa kun kansalaisuus tulee postiluukusta. Tosin meikäläisen rahat kun puolitetaan niin eipä tarvitse tuskailla että nyt siellä pidetään hauskaa. Ehkä sillä Hesessä kuitenkin yksi romanttinen illallinen vietetään.

amf sanoi:
Onko arvon rautakokilla kenties tietoa millanen hakuprosessi tonne ois? Millaset pääsykokeet? Ennakkotehtäviä? Millanen on muuten opiskelu ympäristö?
Aattelin vaan kysyä kun yks kaveri vois olla kiinnostunu tollasesta. Siis en mää itelleni kun... mut tosiaan se yks kaveri vaan vois ehkä mennä.

Purtsi sanoi:
Yhen puolitutun kaveri kyseli tota... Viittikkö laittaa infoo tulemaan?:rolleyes:

LOISTAVA. Siis sen puolitutun kaverin mielestä

Mä en tarkemmin tiedä, kuin vaan sen mitä mun kummin kaima on tosta kertonu. Mut kertokaa niille kavereillenne, että haku on vissiin kolmepäivänen kestäen torstaista lauantaihin ja vissiin joskus sunnuntaihinki, riippuen hakijoiden humalasta. Hakeminen tapahtuu lähettämällä jotain ennakkotehtäviä ja kokovartalokuva postilokero puol neljään. Sujuvasta Norjankielenhallinasta saa lisäpisteitä. Hyväksytyksi tuleminen on kuulemma vapaaehtoista, mutta pakollista ja siitä ei ilmoteta. Muuta en tiedä tosta oppilaitoksesta. Aika underground meininkiä vissiin nykyään koko isäntäkoulutus.

ironchef sanoi:
Aika underground meininkiä vissiin nykyään koko isäntäkoulutus.

Tässä jos missä on ainesta jokapaikan hokemaksi ja lentäväksi lauseeksi.

ironchef sanoi:
Mä en tarkemmin tiedä, kuin vaan sen mitä mun kummin kaima on tosta kertonu. Mut kertokaa niille kavereillenne, että haku on vissiin kolmepäivänen kestäen torstaista lauantaihin ja vissiin joskus sunnuntaihinki, riippuen hakijoiden humalasta. Hakeminen tapahtuu lähettämällä jotain ennakkotehtäviä ja kokovartalokuva postilokero puol neljään. Sujuvasta Norjankielenhallinasta saa lisäpisteitä. Hyväksytyksi tuleminen on kuulemma vapaaehtoista, mutta pakollista ja siitä ei ilmoteta. Muuta en tiedä tosta oppilaitoksesta. Aika underground meininkiä vissiin nykyään koko isäntäkoulutus.

Tää on ihan selkee. Sain. -tos!:hyper:

80-90 -luvuilla hoosattiin naisille lujaa tasa-arvoa. Naiselle tuli oikeus orgasmiin (se taisi tapahtua jo 70-luvun hippitunnelmissa). No ei siinä mitään pahaa. Siitä oli seurauksena se, että jos nainen ei saanut, niin mies oli vastuussa -> jatkuva epävarmuus ja alemmuudentunne riittämättömänä kumppanina jne. Nainen rupesi uranaiseksi, koska hänellä on siihen oikeus. Kivaa se ei välttämättä ollut mutta mitä sitten? Miehet patistettiin opettelemaan pyykkäystä ja silitystä ja siivousta ja...
Naisen täytyi päästä armeijaankin, koska heidän mielestään heillä oli siihenkin oikeus. Voi helvata, tyhmyyden huippu sanon minä. Kuka uuvatti voi sinne haluamalla haluta? (Koska se on miehille "pakollista", se antaa heille suurta yhteenkuuluvuuden tunnetta ja mahdollisuuden jälkikäteen kännipäissään romantisoida sitä loppuelämänsä). Lopulta naiset sitten pääsivät sinnekin ja nyt kun buumi alkaa hiipua, he huomaavat ettei se loppujen lopuksi olekaan niin kivaa. Kun siellä ei voikaan pompottaa miestä.

Enivei, lopulta Mies oli saatu siis nuijittua sinne köökiin nyrkin ja hellan väliin. Tuli muotiin olla tunteellinen. Miehen piti itkeä. Ja haistella kukkasia. Ja kertoa, kuinka se tuo mieleen ensikohtaamisen rakkaansa kanssa. :jahas:
Alettiin puhua avoimesti naisiin kohdistuneesta kotiväkivallasta.

No sitten tultiinkin 2000-luvulle, naiset rupesivatkin kaipaamaan sitä turvallista maskuliinisuutta ja oli yhtäkkiä kadonnut kummallisesti johonkin. Heidän vierellään olikin kumppani, joka yllättäen tietää virkkauksesta ja ruuanlaitosta enemmän kuin nainen itse. Miehiin kohdistuneesta väkivallasta ei niin välitetä puhua.

Nyt miehen pitää olla maskuliininen, mutta ei äijämäinen,
herkkä muttei puppeli, ymmärtää naisen maailmaa, mutta ei missään nimessä naista paremmin. :whip:
On niin kuin siinä Suurlähettiläiden laulussa Mitä miehen tulee olla. Jumalauta.

Taas ollaan saatu kiltti suomalainen mies kertakaikkisen hämilleen. Miksi? No siksi koska naisella on synnynnäinen tarve aina muuttaa miestä johonkin suuntaan.

Äijittely kunniaan ja Fyyrerinnat kuriin. Yleensä naiset eivät ymmärrä miesten ajoittaista tarvetta vetää kaverin kanssa perseet olalle ja parantaa maailmaa, saati olut-makkara-sohva-nyrkkeilymatsi-pireskely-kombinaatiota eikä sitä heiltä kannata odottaakaan.

Tuli mieleen tosta "salatut elämät"-poikien Pepsin kittaamisesta ja etikettien keräämisestä että äijille pitäis olla joku vastaava. Kerättäis vaikka kalja- tai viinapulloja ja palkinnoks moottorisaha tai hirvikivääri. Helevetti!

Salmisen Simo sanoi:
Tuli mieleen tosta "salatut elämät"-poikien Pepsin kittaamisesta ja etikettien keräämisestä että äijille pitäis olla joku vastaava. Kerättäis vaikka kalja- tai viinapulloja ja palkinnoks moottorisaha tai hirvikivääri. Helevetti!

Allekirjoita:kippis1:

En ite väitä olevani mikään äijä, mutta oikeasti säikähdin tuota Big Brotheria seuratessa nykymiesten tilaa. :eek: Kun Timo (ja muutkin poijat) mietti ihan vakavalla naamalla että tämän vaatteen vois yhdistää tuon kanssa ja tuota paitaa vois vähän fiksailla kun se on niin tylsä ja plaaplaa..
Tuollaset sanat ja ajatukset kuuluu minun mielestä vain naisille! En sano, ettei vois vähän kattoa mitä päälleen laittaa ja olla jopa muodikaskin, mutta että tollasia juttuja.:jahas:

En ite väitä olevani mikään äijä, mutta oikeasti säikähdin tuota Pakkotoistoa seuratessa nykymiesten tilaa :eek: Kun Sepi (ja muutkin poijat) kerto ihan vakavalla naamalla että seuraavat televisiosta Big Brotheria ja ropinssonia ja realitya ja salarakasuutisointeja ja plaaplaa.. Tuollaiset ohjelmat ja jutut kuuluu minun mielestä vain naisille! En sano, ettei vois tietää kuka on tämän vuoden Miss Suomi ja Iltalehdestä lööpistä bongata jonkun julkkiksen nimen, mutta että tollasia ohjelmia :jahas:

;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom