Miesten meikkaus ja esteettinen kirugia

Tuohan on ihan normaalia värjätä kulmakarvat jos sattuu värjäämään hiukset tummemmaksi. Näyttäis aika torspolta näkymättömän vaaleilla kulmakarvoilla tumma tukka...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ongelma on siinä että miesten leikkaukset ja jopa kulmakarvojen vahailut yms ei juurikaan nosta miehen viehättävyyttä vastakkaisessa sukupuolessa. Vaikka moni pitää luonnollisista naisista niin kyllähän esim silarit nostaa sitä kysyntää parisuhdemarkkinoilla vaikka osa olisikin hyvin vastaan. Silikonilihakset taas ei nosta kysyntää oikein missään. Samaten liian huoliteltu look miehellä, tai meikki joka näkyy, ei ainakaan Suomessa ole kovassa huudossa.

En epäile hetkeäkään jos keinotekoisesti saisi "aidot" lihakset etteikö pakkikseltakin olisi miehiä jonossa. Saati sitten sitä ison toimivan penispidennyksen leikkausjonoa. Suomalaiset myös miettii monia muita kansakuntia enemmän että mitä mieltä muut on siitä ja siitä eli lopputulos pitäisi näyttää aidolta. Sinällään kommentit siitä että joku on naismaista tai homoa on hieman outoja foorumeilla missä katsellaan miehiä öljyttynä stringeissä, tuhotaan terveyttä lääkkeillä isomman penkkituloksen tai rintalihasten toivossa tai ihan vaan pumpataan hauista että pullottaisi terassilla. Kyllä se vähintään yhtä naismaisen turhamaista on kun mikään muukaan.

Ei sillä että kyllä mä katsoisin itsekkin jos joku frendi vahais kulmakarvoja että mitäs helvettiä sulle on tapahtunut. Jossain vaiheessa kuitenkin rantautunee nuorison keskuudesta Suomeenkin. Vanhempi sukupolvi sitä tulee tuskin koskaan ymmärtämään.

Tiukassa paikassa minä soitan poliisille, siten en tarvitse nyrkkisankareita kavereiksi.

En mä mitään sellasta tarkottanut kun en mihinkään tiukkoihin tilanteisiin yleensä joudu.Tarkotin vaan että tykkää siitä mentaliteetista joka usein on noissa kamppailu urheilu paikoissa.Muutenkin tykkään siitä että se mies on samalla tasolla noin fyysisesti ja kamppailu mielessä enemmän kuin että miten kaunis se on.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom