Miesten meikkaus ja esteettinen kirugia

Kyllähän noita värjättyjä ja tarkasti muotoiltuja kulmakarvoja näkee silloin tällöin, etenkin itämaan ihmeillä, mutta ei se ole silti se tämän hetkinen ihanne lookki.

Totta. Tavallaan silti ymmärrän sen noilla paremmin. Pahimmissa tapauksissa naama on kuin ihmissudella jos mitään ei tee.
Samasta syystä kuin Brasilialaiset mimmit aloitti karvojensa poistovahauksen.
Ei se kovin esteettiseltä näytä kun 14vuotiaana yllttää mimmillä persekarvat lapaluiden väliin... luonnollista toki.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sen verran outo alotus Pakkotoiston tapasella foorumilla, että piti ihan mielenkiinnosta aukasta ja lukee et mitä pitää sisällään :D

Vaikka itellä ja noin yleensä suurimmalla osalla mehistä aihe ei sinänsä ole ajankohtanen, niin kyllä varsinkin mediassa on viime vuosina näkyny enemmän ja enemmän erilaista nakkiprinssiä joilla selvästi on kuontalo huoliteltu ihan yhtä pitkän kaavan mukaan ku naisilla. Varsinki nuo tosi-tv puolen ohjelmat on täynnä parikymppisiä wannabe-julkkiksia joilla on selvät meikit naamassa ja onhan siel muutama esillä jotka myös avoimesti myöntävät leikkaukset ja botoxit. Näitä sitten jäljitellään arkielämässä kun halutaan erottautua ja varmaan jotenki lisätä sitä omaa itsetuntoa huomion kautta. En oo niinkään kiinnittäny asiaan huomiota täällä Itä-Suomen puolella liikkuessa, mutta auta armias kun eksyy Helsinkiin, siellä on keskustassa vaikka mimmosta hiihtäjää maskarat naamalla ja millintarkasti aseteltu muotitakki niskassa. Uskosin, että siellä on ihmisillä enemmän paineita erottautua joukosta ja tuntee ittensä hyväksytyks kun sosiaaliset normit on ihan erilaiset mitä pienemmissä kaupungeissa. Ja vaikka pahalta kuulostaa, niin noin isossa massassa ihminen voi olla helvetin hukassa jos ei ole muodostunut heti lapsuudessa sitä omaa lähipiiriä joka ois kestäny kasassa nykyhetkeen saakka.

Kuten tuolla jo aiemmin mainittiin ni onhan ne miehet meikannu, käyttäny peruukkeja ja kävelly korkokengillä, tms. historiassa muutamaankin otteeseen, ja tietyllä tavalla se on aina liittyny siihen sosiaaliseen asemaan ja luokkayhteiskuntaan. En usko, että perusduunari tai maanviljelijä omistaa semmosta mielenlaatua joka ajais tommoseen, mutta varmasti tää nykypäivän nuoriso, joka ottaa mallinsa koko ajan kasvavassa määrin julkisuuden oikuista, sosiaalisesta mediasta, internetistä, jne., lähtee pikkuhiljaa tohon mukaan.

Kaikki tyylillään, ei se multa pois ole, mutta ite onneks tuun ihmisten kanssa tekemisiin ilman meikkejä tai poski-implantteja eikä oo mitään tarvetta hankkia kaveripiiriin lisää laajuutta tuommosilla keinoilla. Jos meille joku hakis duuniin ja haastattelussa mainitsee ettei ihan omilla perselihaksillaan istu vaan silareiden päällä niin kyllä se valitettavasti niin menis että joku muu sen paikan saa, ellei ole poikkeuksellisen pätevä ihminen kyseessä.

Viimeksi muokattu:
Kaikki tyylillään, ei se multa pois ole, mutta ite onneks tuun ihmisten kanssa tekemisiin ilman meikkejä tai poski-implantteja eikä oo mitään tarvetta hankkia kaveripiiriin lisää laajuutta tuommosilla keinoilla. Jos meille joku hakis duuniin ja haastattelussa mainitsee ettei ihan omilla perselihaksillaan istu vaan silareiden päällä niin kyllä se valitettavasti niin menis että joku muu sen paikan saa, ellei ole poikkeuksellisen pätevä ihminen kyseessä.

Jos ihan tarkkoja ollaan, niin jonkun yksilön kehonmuokkaus ei ole keneltäkään pois, mutta ilmiönä kehonmuokkaus on haastavampi. Kaikissa yhteisöissä arvostetaan estetiikkaa enemmän kuin rumuutta. Kun muut kaunistautuvat, tulee muillekkin tarve kaunistautua. Jos töihin halutaan kauniita, on rumana hankala saada töitä. Aivan kuten on hankala menestyä urheilussa puhtaana jos toiset käyttävät aineita. Ehkä kehonmuokkauksen tunnereaktiot liittyvät tuohon. Kun näemme toisen meikeissä uuden nenän kanssa, suhtaudumme siihen kuin natu-urheilijat dopinginkäyttäjään, joka menee vuoden treenillä omasta elämäntyöstä ohi.

Mutta olisiko sellainen tulevaisuus huono, jossa voisimme muokata kehoamme niin paljon kuin haluamme eikä kauneushierarkioita olisi?

Jos ihan tarkkoja ollaan, niin jonkun yksilön kehonmuokkaus ei ole keneltäkään pois, mutta ilmiönä kehonmuokkaus on haastavampi. Kaikissa yhteisöissä arvostetaan estetiikkaa enemmän kuin rumuutta. Kun muut kaunistautuvat, tulee muillekkin tarve kaunistautua. Jos töihin halutaan kauniita, on rumana hankala saada töitä. Aivan kuten on hankala menestyä urheilussa puhtaana jos toiset käyttävät aineita. Ehkä kehonmuokkauksen tunnereaktiot liittyvät tuohon. Kun näemme toisen meikeissä uuden nenän kanssa, suhtaudumme siihen kuin natu-urheilijat dopinginkäyttäjään, joka menee vuoden treenillä omasta elämäntyöstä ohi.

Mutta olisiko sellainen tulevaisuus huono, jossa voisimme muokata kehoamme niin paljon kuin haluamme eikä kauneushierarkioita olisi?
Niin, no ainakaan tällä hetkellä ei oo havaittavissa ilmiötä jossa korkeissa asemissa olevat tai valtaapitävät olisivat poikkeuksellisen komeita tai kauniita. Siinä vaiheessa kun komeita tai kauniita on väestöstä niin suuri osa että nollasummapelillä työmarkkinoiden olisi varaa syrjiä rumia, kauneus menettää merkitystään koska kaikki ovat sitä. Toisaalta rumuus varmaan nousisi tavoiteltavaksi, koska kautta historian on tavoiteltu sitä mitä vähemmistö on, vuoroon laihaa ja lihavaa, vuoroon kalpeaa ja ruskettunutta. Vähän niin kuin minä olen tällä hetkellä vielä pitkä, mutta jos kaikki muut naiset heilahtavat samaan mittaan, ei meistä kukaan ole pitkä tai kaikki ovat.

Jos "kauneushierarkiat" (?) poistettaisiin, mikä olisi syy tehdä kauneusleikkauksia, kun ketään ei kiinnosta? Toki varmaan satunnaisesti joku tekisi omaksi ilokseen tai muistuttaakseen Barbieta tai Batmania, mutta yleisesti ottaen sitten varmaan yritettäisiin päteä jollain muulla mittarilla kun ulkonäöllä. Älykkyydellä, nopeudella, voimalla tai mitä näitä nytkin jo skaboissa olevia mittareita on.

Ihan niin kuin me oltais jotain kauppatavaraa, joka menee paremmin kaupaksi (työ, ystävät, verkostot ym.) kun vähän meikkaillaan ja leikellään, hyi v***u mikä elämän ideologia... Jos joku/jotkut ei minun minun seurassa viihdy ulkonäön takia, niin saa sellaiset ihmiset painella hevonkuuseen tai painun sinne itse, minua kun ei tuommoisten seura edes kiinnosta. Meikkaaminen on naisten hommaa.

Kauneushierarkioita on tasan niin kauan kuin on erilaisia mielipiteitä. Joidenkin mielipiteitä kuunnellaan vain enemmän kuin toisten.
Ellei kaikki sit olis täysin samannäköisiä.

-Minulla on ainakin ollut punaista peittävää meikkiä muutaman kerran, kun on sparreissa saanut osumaa. Ei huvita töissä/koulussa olla mustelmat näkyvillä.
-Lisäksi partaöljy on käytännössä pakollinen, mikäli meinaa pitää pidempää partaa.
-Festareilla monilla meikit, itse en ole tosin jaksanut.

View: https://www.youtube.com/watch?v=40ofSkAhavg

Tätä mä olen mieltä tästä touhusta. Ei siinä, nykyään mitä homompi meno, sitä kovempaa sitä täytyy julistaa kaiketi.

Toisaalta tiedemiehet ovat kehittäneet keinon tehdä ruuminosiensiirtoja lajista lajiin ilman hylkimisreaktiokuolemaa. Kun aletaan puhua kentaureista, olen mukana!(tai edes kyberraajoista)
Pelkkä meikki on vaan... vapaa valinta onneksi :)
En koskaan menisi kosmeettisiin leikkauksiin, mutta joskus voimailua/bodailua harrastaessa kävi mielessä että mitähän seuraisi jos aina vaan bulkkaisi => rasvaimu => bulkki ...

Viimeksi muokattu:

View: https://www.youtube.com/watch?v=40ofSkAhavg

Tätä mä olen mieltä tästä touhusta. Ei siinä, nykyään mitä homompi meno, sitä kovempaa sitä täytyy julistaa kaiketi.

Toisaalta tiedemiehet ovat kehittäneet keinon tehdä ruuminosiensiirtoja lajista lajiin ilman hylkimisreaktiokuolemaa. Kun aletaan puhua kentaureista, olen mukana!(tai edes kyberraajoista)
Pelkkä meikki on vaan... vapaa valinta onneksi :)
En koskaan menisi kosmeettisiin leikkauksiin, mutta joskus voimailua/bodailua harrastaessa kävi mielessä että mitähän seuraisi jos aina vaan bulkkaisi => rasvaimu => bulkki ...

Luulen että rasvaimusta seuraisi myös aika pitkä treenitauko, joten hyödyt voisi olla aika pienet :D

ihmiset käyvät nollasummapeliä työpaikoista, sosiaalisesta statuksesta, liittolaisista ja seksistä

Mä arvostan miehissä mm kamppailu kykyä ja luotettavuutta paljon enemmän kun niiden meikattua pärstää tai hauis implantteja. Eli liittolaista ei musta ainakaan tolla tavalla saa.Toki ne voi saada pesää jos on vaikka rintalihas implantti ja leikattu nenä ja meikit yms.

Mä arvostan miehissä mm kamppailu kykyä ja luotettavuutta paljon enemmän kun niiden meikattua pärstää tai hauis implantteja. Eli liittolaista ei musta ainakaan tolla tavalla saa.Toki ne voi saada pesää jos on vaikka rintalihas implantti ja leikattu nenä ja meikit yms.
Tiukassa paikassa minä soitan poliisille, siten en tarvitse nyrkkisankareita kavereiksi.

Samat.

Tiukassa paikassa minä soitan poliisille, siten en tarvitse nyrkkisankareita kavereiksi.

Ootko koskaan kokeillu ees treenimielessä soittaa samalla kun joku lyö?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom