Miesten helyjä? (lompakkoa, zippoa)

Tuo puljun motherfucker lompsa ei oo samanlainen ku leffassa jos se jotain muutaki häiritsee ku mua. Julesin lompakkoon on kirjailtu tuo teksti eikä painette niinku tohon puljun versioon.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Orid sanoi:
Mistä ostit? Semmonen on pakko saada!

oulusta...
kärkkäiseltä...tavaratalo jos et oululainen ole...
mutta oli mun mielestä jossain mainoslehtisessäkin sama kotelo ja kun sen kultakauppaketjun vielä muistais...
se oli kuitenkin joku iso kultakauppa- tms. ketju...
hintaa 10€ kun isänpäivälahjaksi sillon kuukausi sitten kauppailtiin...

Cassyput sanoi:
Miten niin enaa? Et ole esittanyt riittavasti todistusaineistoa, jotta olisin viela voinut vakuuttua muusta.
En olisi susta uskonut. Cassy, oli sun nykyinen elämäntilanne mikä oli, sä et voi kieltää meiltä Pariisia.
Sitä kuinka kannoin katkaisit korkkarisi koron, ja mä kannoin sut olallani kaikki rappuset ylös Sacre Coeurille. Ja kuinka toin sulle herkullisia daiquireita kun roikuit Moulin Rougen narikankoukussa. Tai voimakkaita karvaisia forkkujani, joilla soutelin meidän venettämme Seineä pitkin. Cassy, sä et unohda niitä forkkuja, mä tiedän sen siitä tavasta jolla vasemmasta suupielestäsi pirskui kuolaa.

Belmondo sanoi:
En olisi susta uskonut. Cassy, oli sun nykyinen elämäntilanne mikä oli, sä et voi kieltää meiltä Pariisia.
Sitä kuinka kannoin katkaisit korkkarisi koron, ja mä kannoin sut olallani kaikki rappuset ylös Sacre Coeurille. Ja kuinka toin sulle herkullisia daiquireita kun roikuit Moulin Rougen narikankoukussa. Tai voimakkaita karvaisia forkkujani, joilla soutelin meidän venettämme Seineä pitkin. Cassy, sä et unohda niitä forkkuja, mä tiedän sen siitä tavasta jolla vasemmasta suupielestäsi pirskui kuolaa.
Kuinkas sitten kavikaan?

Oih ja voih, miten saatoin unohtaa?

Kertokaapa joku saisko netistä jostain tilattua jotain tyylikästä systeemiä setelien ja korttien säilyttämiseen?

Sandman sanoi:
Tuo puljun motherfucker lompsa ei oo samanlainen ku leffassa jos se jotain muutaki häiritsee ku mua. Julesin lompakkoon on kirjailtu tuo teksti eikä painette niinku tohon puljun versioon.

Meinasin sanoa samaa, ei kyllä lähelläkään leffassa olevaa propsia, toi lompakko on muutenkin todella muovinen ja kovahko jos on samaa tekoa mitä tuolla ebaylla myytävät on.

Lompakko ja sytkä täältä.

P3631_zoom_1126.jpg

pdtop8ci.jpg

:kuola:

Taitaa vaan jäädä haaveksi joksikin aikaa, kunhan saan keräiltyä pulloja tarpeeks.

Sain tänään haltuuni(lue: ostin) hienoimman, karuimman, miehekkäimmän ja tunteitanostattavimman laitteen, mitä on ikuna tullut vastaan.

Safari Turbo Gas -painekaasusytyttimen.

Kuvaa en interwebistä löytänyt, mutta vähän tietoja tähän voin kirjotella: teräksinen liekkisuojus, joka pitää nappia painamalla poistaa ennen sytyttämistä, ilmanotto-/kaasun haihtumisaukot sivuilla, 1300 celsius-asteinen liekki, soveltuu tavallisuuksien lisäksi mm. metallien sulattamiseen.:hyper:

Stockmann ~12e.

Olisin kyllä otettu Porchen lompuukista :vink:
Victorinoxin nörttisurvivaltool (eli usb stick), olis kanssa cubicle-uskottava. :vink: :vink:

Pitäiskö naisten helyistä perustaa oma ketjunsa? Olis joululahjaidea hukassa...

Narukäsi sanoi:
Onks mitään vinkkejä et mitkä ois hyvännäköiset rillit?
Jos ei hinnalla ole väliä, niin Hasassa Alain Miklillä on hyvännäköisiä ja pirun kalliita.

tuosar sanoi:
vähän erilaista, mutta siltikin...
ostin itselleni sellasen metallisen luottokorttikotelon/lompakon... tais olla hintaa 10? ja toiminut aivan hyvin...ennenkaikkea aika siisti..
claes ohlssonilla on tollaisia myös myynnissä. ainakin kolmea eri mallia..
hinnat muistaakseni 5,5e-7,5e mallista riippuen

misha sanoi:
Onkohan noilla lompsilla ja kengillä Helsingissä jälleenmyyjää? En tuolta sivuilta pikaisella vilkaisulla löytänyt. Olisi kiva päästä hipelöimään livenä.

Porsche Designin nettisivuilta..

Goodline One's Oy
Levytie 1
67101 Kokkola
Finland
+358 68 24 25 30
+358 68 30 20 30

Dealer for:
P´3700 Pocket Knives

Visual Elegant OY
Atomitie 5 B
00370 Helsinki
Finland
++358-9-4761 6230
++358-9-4761 6230

rodenstock@porsche-design.com

Dealer for:
P´8100 Glasses
P´8400 Sunglasses

Vastaus kysymykseen, ei ole. Lähin paikka missä nahkatuotteita pääsis hypistelemään on Wienin kansainvälinen lentokenttä ja siellä Porsche Design Store. Nettikaupoista ja ebaylta ite noita kattelin. Palautuspulloja tarttee kyllä muutaman kassillisen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom