Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Orid sanoi:Mistä ostit? Semmonen on pakko saada!
He o hiina ja hiina ettei oo hiukan liian kei. Hieno, jos yhdistetaan toimivasti muuten miehekkaaseen tyyliin.Belmondo sanoi:Miehen helyt: kello, kalvosinnapit. Ehkä kaulakoru, ehkä (vihki)sormus. Tällaisen helyn voisin vetää käteen:
http://www.kalevalakoru.fi/korut/kuvasto/rannekorut/6760/3
Tytöt, mielipiteitä: olisinko mä vielä ihiksempi tollasen kanssa?
Kuinka sä enää epäilet tätä?Cassyput sanoi:Hieno, jos yhdistetaan toimivasti muuten miehekkaaseen tyyliin.
Miten niin enaa? Et ole esittanyt riittavasti todistusaineistoa, jotta olisin viela voinut vakuuttua muusta.Belmondo sanoi:Kuinka sä enää epäilet tätä?
Percele sanoi:Hemmottelin itseäni St. Dupondtin sytkärillä
En olisi susta uskonut. Cassy, oli sun nykyinen elämäntilanne mikä oli, sä et voi kieltää meiltä Pariisia.Cassyput sanoi:Miten niin enaa? Et ole esittanyt riittavasti todistusaineistoa, jotta olisin viela voinut vakuuttua muusta.
rafael30 sanoi:Mistä hommasit?
Mahdat olla melkoinen KYNÄNISKA kun sait ton rannekorun kaulaasi sopimaan.derego sanoi:En tiedä ihquudetasi Belmondo, mutta tuollainen oli kaulassa eilen illalla:
http://www.kalevalakoru.fi/korut/kuvasto/rannekorut/6630
Minusta hyvännäköinen.
Kuinkas sitten kavikaan?Belmondo sanoi:En olisi susta uskonut. Cassy, oli sun nykyinen elämäntilanne mikä oli, sä et voi kieltää meiltä Pariisia.
Sitä kuinka kannoin katkaisit korkkarisi koron, ja mä kannoin sut olallani kaikki rappuset ylös Sacre Coeurille. Ja kuinka toin sulle herkullisia daiquireita kun roikuit Moulin Rougen narikankoukussa. Tai voimakkaita karvaisia forkkujani, joilla soutelin meidän venettämme Seineä pitkin. Cassy, sä et unohda niitä forkkuja, mä tiedän sen siitä tavasta jolla vasemmasta suupielestäsi pirskui kuolaa.
Sandman sanoi:Tuo puljun motherfucker lompsa ei oo samanlainen ku leffassa jos se jotain muutaki häiritsee ku mua. Julesin lompakkoon on kirjailtu tuo teksti eikä painette niinku tohon puljun versioon.
Eiche sanoi:Lompakko ja sytkä täältä.
Jos ei hinnalla ole väliä, niin Hasassa Alain Miklillä on hyvännäköisiä ja pirun kalliita.Narukäsi sanoi:Onks mitään vinkkejä et mitkä ois hyvännäköiset rillit?
claes ohlssonilla on tollaisia myös myynnissä. ainakin kolmea eri mallia..tuosar sanoi:vähän erilaista, mutta siltikin...
ostin itselleni sellasen metallisen luottokorttikotelon/lompakon... tais olla hintaa 10? ja toiminut aivan hyvin...ennenkaikkea aika siisti..
misha sanoi:Onkohan noilla lompsilla ja kengillä Helsingissä jälleenmyyjää? En tuolta sivuilta pikaisella vilkaisulla löytänyt. Olisi kiva päästä hipelöimään livenä.
Goodline One's Oy
Levytie 1
67101 Kokkola
Finland
+358 68 24 25 30
+358 68 30 20 30
Dealer for:
P´3700 Pocket Knives
Visual Elegant OY
Atomitie 5 B
00370 Helsinki
Finland