Mielipiteitä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Avalon
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
1. päivä
Rinta / Hauis
3 liikettä
3 sarjaa
6-12 toistoa
2. päivä
Jalat (reidet/pohkeet)
5 liikettä
3 sarjaa
6-12 toistoa
3. päivä
Olkapäät
4 liikettä
3 sarjaa
6-12 toistoa
Ojentajat
3 liikettä
3 sarjaa
6-12 toistoa
4. päivä
Selkä
5 liikettä
3 sarjaa
6-12 toistoa
Lähinnä haluaisin kommentteja liikkeiden (liikkeet valitsen ihan fiiliksen mukaan joka kerta), sarjojen ja toistojen määrän suhteen, kierto menee, 4 päivää treeniä + 3 lepoa ja taas alusta.

No itse ne treenais 4 päivää peräkkäin vaan joka toinen pvä. Sitten tuossa olkapäissä ehkä on 4 liikettä liikaa? Minulle riittäisi 3 liikettä. Jaloille voisi toistot olla 8-15 parempi.

OFFTOPIC
Onkohan mulla joku lukihäiriö kun oli niin pirun vaikeaa saada selkoa tuosta treeniohjelmasta? Tai sattuiko tosiaan silmään vakavamminkin kun äsken räpsähti pyyhkeen kulma silmään...auts!

En nyt sanoisi että olkapäille on liikaa, jos siinä on laskettu sivuolkapäille ja takaolkapäille yhdet liikkeet? jolloin punnerrus sarjoja tulisi 6? ei se liikaa välttämättä ole... Itse teen samalla jaolla ja sarjojakin on aikalailla saman verta. Toistot on kyllä aika lailla yläkropassa sellainen 8-12, ja käsille teen tällähetkellä Savolaisen kirjan innoittamana vuoroviikoin sarjoja 6-8, ja 10-12(päivä jolloin käytetään ISOJA painoja ja ehkä vasta viimeisillä sarjoilla unohdetaan painojen kilomäärät ja haetaan pumppia. ja seuraavalla viikolla otetaan alusta asti toistot 10-12 ja "pumppaillaan") toi käsitreeni nyt oli ihan offtopic.

Hyvältä näyttää toi ohjelma kuitenkin!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom