Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Haizuli sanoi:Heitän nyt tänne perään vielä kysymyksen et onko hassua tehdä ojentajat+selkä ja hauis+rinta jaolla? poikakaverin mielestä hassua tehdä selkä ja hauis eri päivinä, ko selkätreenikin jossain määrin ottaa hauikseen ja taas rinta ja ojentajat eri päivinä, kun ojentajien treenaus mulla on yhtä kun kapee penkki, kyynärpäät ei salli muuta.
Haizuli sanoi:Heitän nyt tänne perään vielä kysymyksen et onko hassua tehdä ojentajat+selkä ja hauis+rinta jaolla? poikakaverin mielestä hassua tehdä selkä ja hauis eri päivinä, ko selkätreenikin jossain määrin ottaa hauikseen ja taas rinta ja ojentajat eri päivinä, kun ojentajien treenaus mulla on yhtä kun kapee penkki, kyynärpäät ei salli muuta.
Haizuli sanoi:Mitenkähän mä saisin jaettua kolmelle päivälle? tuntuu että toi kaks päivää on ihan liian vähän kun aina on kauhee hinku salille. Jos selän jakais kahtia eli ala ja yläselkä eri päivinä ja ottais vatsat oikein tosissaan, niin miten kannattais tehdä jako? ehdotuksia.
Haizuli sanoi:Kiitoksia, muuten hyvä, mut en voi treenata olkapäitä enkä jalkoja.
Haizuli sanoi:Ihan sillä oisin vaan jakanu sen kun siihen saan aika paljon liikkeitä, kulmasoutu ja ylätalja yläselälle ja maastaveto ja selänojennukset ja alatalja alaselälle.
Haizuli sanoi:Rinnan treenaus jää melkein siihen penkkiin, kun meidän salilla ei oo mitään hienoja vekottimia, millä sitä vois treenata, et sinänsä on aika huono pistää se vaan yksistään.
Haizuli sanoi:Elikkäs..nyt otin tällä viikolla käyttöön 4 jaetun ohjelman, tuntuu aikaa löytyvän liikaakin, joten senhän voi hyödyllisesti käyttää salilla. Menee suunnilleen seuraavasti:
Ma: rinta+hauis
Ti: selkä+ojentajat
Ke:vapaa
To:rinta+hauis
Pe:vapaa
La:selkä+ojentajat
Su:vapaa
Nyt on mennyt myöskin ruoassa enempi oliiviöljyä ja poikakaverin purkilta on tullu varastettua muutama mölleri :lol2: .
Laiharia koitan pitää nyt yllä, mennyt kaloritkin vähän jo ehkä liian alas(alle 1000 kcal/päivä). Ja se tarkottaa myöskin sitä että aerobista oon lisänny jonkin verran, tarkotuksena saada kunto ylös.
Haizuli sanoi:Laiharia koitan pitää nyt yllä, mennyt kaloritkin vähän jo ehkä liian alas(alle 1000 kcal/päivä). Ja se tarkottaa myöskin sitä että aerobista oon lisänny jonkin verran, tarkotuksena saada kunto ylös.
Helga sanoi:Joopasen joo...hyvin on mennyt "pakkiksen opit" perille. En tiedä itkiskö vai nauraisko No joo, mulla on huono päivä, mutta nää Haizulin jutut välillä vähän hassuja :jahas: