Hei,
Olen aloittamassa seuraavalla viikolla salitreeniä (Harjoistusohjelmana ahnudlin golden six, salilla 3 kertaa viikossa + 1-2 x n.4km juoksulenkki viikossa + mahdollisesti 40km pyöräilyä joinakin viikkoina).
Tällä hetkellä, 179cm
76kg
Olen valmistautunut salitreenaukseen jokusen viikon kohottamalla kuntoani; juoksulenkkejä ja punnerrusta, kyykkyä, vatsalihasliikkeitä jne. Myös nytten ohessa olen kokeillut laatia jonkinlaista ruokavaliota jota aloitan nuodattamaan seuraavalla viikolla.
Ateriat syödään, noin 3tunnin välein, vaihtelee 3 tunnista 3,5 tuntiin. Tavoitteena kasvaa oviously. Mutta onko tässä liikaakin syötävää minun kokoiselle miehelle, ettei vaan ala kasvamaan LIIKAA leveyttä.
Voiko samalla kaavalla (ruokavalio) vedellä hamaan tulevaisuuteen, ainakin näin alkusi, kun tuskin heti kuitenkaan kyllästyy samaan mättöön.
Pyytäisin vinkkejä/näkemyksiä teiltä ruokavalioon, kiitos;
Ateria 1:
3 kananmunan valkuaista
n.85g kaurahiutaleita
1 banaani
Annos whey proteiinia
multivitamiini tabletti
2 lasia vettä
Ateria 2:
Purkki tonnikalaa vedessä 140g
Täysjyvä sämpylä; hieman kevyt majoneesia, salaattia ja tomaattia
Ateria 3:
n.225g pariloitua kananrintaa
n.2dl tummaa riisiä
Salaatti; kurkkua, tomaattia, suolakurkkua + päällä pellavansiemeniä ja loraus oliiviöljyä
Ateria 4:
Sandwich;
2 palaa kokojyvä paahtoleipää
n.100g pariloitua kalkkunaa tai kanaa
2 siivua kevyt juustoa
siivutettu tomaatti
1 lasi KEVYT maitoa
[ SALITREENI ] Jonka jälkeen proteiinipatukka.
Ateria 5:
n.150g nautapihvi, pariloitu
n.2dl tummaa riisiä
Salaatti: kurkkua, tomaattia, suolakurkkua
Ateria 6:
purkki raejuustoa tai maitorahkaa
1dl manteileita tai pähkinöitä
Annos whey proteiinia
Ps. Tulisko esim. kalanmaksaöljyä lisätä ruokavalioon/muita mömmöjä?
Olen aloittamassa seuraavalla viikolla salitreeniä (Harjoistusohjelmana ahnudlin golden six, salilla 3 kertaa viikossa + 1-2 x n.4km juoksulenkki viikossa + mahdollisesti 40km pyöräilyä joinakin viikkoina).
Tällä hetkellä, 179cm
76kg
Olen valmistautunut salitreenaukseen jokusen viikon kohottamalla kuntoani; juoksulenkkejä ja punnerrusta, kyykkyä, vatsalihasliikkeitä jne. Myös nytten ohessa olen kokeillut laatia jonkinlaista ruokavaliota jota aloitan nuodattamaan seuraavalla viikolla.
Ateriat syödään, noin 3tunnin välein, vaihtelee 3 tunnista 3,5 tuntiin. Tavoitteena kasvaa oviously. Mutta onko tässä liikaakin syötävää minun kokoiselle miehelle, ettei vaan ala kasvamaan LIIKAA leveyttä.
Voiko samalla kaavalla (ruokavalio) vedellä hamaan tulevaisuuteen, ainakin näin alkusi, kun tuskin heti kuitenkaan kyllästyy samaan mättöön.
Pyytäisin vinkkejä/näkemyksiä teiltä ruokavalioon, kiitos;
Ateria 1:
3 kananmunan valkuaista
n.85g kaurahiutaleita
1 banaani
Annos whey proteiinia
multivitamiini tabletti
2 lasia vettä
Ateria 2:
Purkki tonnikalaa vedessä 140g
Täysjyvä sämpylä; hieman kevyt majoneesia, salaattia ja tomaattia
Ateria 3:
n.225g pariloitua kananrintaa
n.2dl tummaa riisiä
Salaatti; kurkkua, tomaattia, suolakurkkua + päällä pellavansiemeniä ja loraus oliiviöljyä
Ateria 4:
Sandwich;
2 palaa kokojyvä paahtoleipää
n.100g pariloitua kalkkunaa tai kanaa
2 siivua kevyt juustoa
siivutettu tomaatti
1 lasi KEVYT maitoa
[ SALITREENI ] Jonka jälkeen proteiinipatukka.
Ateria 5:
n.150g nautapihvi, pariloitu
n.2dl tummaa riisiä
Salaatti: kurkkua, tomaattia, suolakurkkua
Ateria 6:
purkki raejuustoa tai maitorahkaa
1dl manteileita tai pähkinöitä
Annos whey proteiinia
Ps. Tulisko esim. kalanmaksaöljyä lisätä ruokavalioon/muita mömmöjä?