Mielipiteitä ruokavaliosta 179cm 76kg

Hei,
Olen aloittamassa seuraavalla viikolla salitreeniä (Harjoistusohjelmana ahnudlin golden six, salilla 3 kertaa viikossa + 1-2 x n.4km juoksulenkki viikossa + mahdollisesti 40km pyöräilyä joinakin viikkoina).

Tällä hetkellä, 179cm
76kg

Olen valmistautunut salitreenaukseen jokusen viikon kohottamalla kuntoani; juoksulenkkejä ja punnerrusta, kyykkyä, vatsalihasliikkeitä jne. Myös nytten ohessa olen kokeillut laatia jonkinlaista ruokavaliota jota aloitan nuodattamaan seuraavalla viikolla.
Ateriat syödään, noin 3tunnin välein, vaihtelee 3 tunnista 3,5 tuntiin. Tavoitteena kasvaa oviously. Mutta onko tässä liikaakin syötävää minun kokoiselle miehelle, ettei vaan ala kasvamaan LIIKAA leveyttä.
Voiko samalla kaavalla (ruokavalio) vedellä hamaan tulevaisuuteen, ainakin näin alkusi, kun tuskin heti kuitenkaan kyllästyy samaan mättöön.

Pyytäisin vinkkejä/näkemyksiä teiltä ruokavalioon, kiitos;

Ateria 1:
3 kananmunan valkuaista
n.85g kaurahiutaleita
1 banaani
Annos whey proteiinia
multivitamiini tabletti
2 lasia vettä

Ateria 2:
Purkki tonnikalaa vedessä 140g
Täysjyvä sämpylä; hieman kevyt majoneesia, salaattia ja tomaattia

Ateria 3:
n.225g pariloitua kananrintaa
n.2dl tummaa riisiä
Salaatti; kurkkua, tomaattia, suolakurkkua + päällä pellavansiemeniä ja loraus oliiviöljyä

Ateria 4:
Sandwich;
2 palaa kokojyvä paahtoleipää
n.100g pariloitua kalkkunaa tai kanaa
2 siivua kevyt juustoa
siivutettu tomaatti
1 lasi KEVYT maitoa

[ SALITREENI ] Jonka jälkeen proteiinipatukka.

Ateria 5:
n.150g nautapihvi, pariloitu
n.2dl tummaa riisiä
Salaatti: kurkkua, tomaattia, suolakurkkua

Ateria 6:
purkki raejuustoa tai maitorahkaa
1dl manteileita tai pähkinöitä
Annos whey proteiinia

Ps. Tulisko esim. kalanmaksaöljyä lisätä ruokavalioon/muita mömmöjä?

Kyllä tohon kestää vielä laittaa rasvaa lisää, esim aterialle 5. Tässä tapauksessa pyöräytä naudanpihville bernaise-kastike ylijääneistä keltuaisista.

Patukan sijasta Treenin jälkeen 40g Hera Isolaattia + EAA 10-20g! Itse en hiilaria käytä palkkarissa, mutta jos kroppa ottaa vastaan niin 30g jotain laadukasta hiilarisekoitusta mukaan!
Proteiinia voisi olla hiukan vähemmän annoksissa ja hiilaria vähän enemmän IMO!

Back
Ylös Bottom