Mielipiteitä ohjelmasta....

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja maseri
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
40
Mitä mieltä ootte tollasesta jaosta, oon nyt sillä tehnyt muutamia kuukausia..
Kannattasko vaihtaa kokonaan tai tehdä jotain muutoksia?
En o ainakaa ite huomannu tossa mitää suurempia vikoja mutta sanokaa te jotka tiedätte... :arvi:

1. päivä: Rinta, ojentajat
2. päivä: Hauis,forkut. vatsat
3. päivä: selkä, hartijat(olkapäät)
4. päivä: jalat, (vatsat jos siltä tuntuu)

Vähän on hassu jako... Itseni ja monen muunkin mielestä tämän jako on mitä parhain:

1. päivä: Rinta, haba
2. päivä: Jalat tai selkä
3. päivä: Ojentajat ja olkapäät
4. päivä: Jalat tai selkä

maseri sanoi:
Mitä mieltä ootte tollasesta jaosta, oon nyt sillä tehnyt muutamia kuukausia..
Kannattasko vaihtaa kokonaan tai tehdä jotain muutoksia?
En o ainakaa ite huomannu tossa mitää suurempia vikoja mutta sanokaa te jotka tiedätte... :arvi:

1. päivä: Rinta, ojentajat
2. päivä: Hauis,forkut. vatsat
3. päivä: selkä, hartijat(olkapäät)
4. päivä: jalat, (vatsat jos siltä tuntuu)
Eikös pääasia ole, että treeni toimii ja menee perille? Jos tuo toimii sinulle, ei ole mitään syytä vaihtaa sitä.
Itse teen Salomaan antamalla jaolla ja mielestäni se on hyvä. Sinulla on tuossa selkä ja olkapäät samana päivänä, vähän omalla kohdalla arveluttaisi..
Koita tuota toista jakoa ja vaihda takaisin jos vanha oli parempi. :)

Selkäpäivän jälkeen heti jalat.. No jos jaksaa ja toimii niin mikäs siinä, mutta nuo ovat kuitekin kaksi suurinta lihasryhmää, mieluummin tekisin kans tuolla Salomaan jaolla.

Salomaa sanoi:
Vähän on hassu jako... Itseni ja monen muunkin mielestä tämän jako on mitä parhain:

1. päivä: Rinta, haba
2. päivä: Jalat tai selkä
3. päivä: Ojentajat ja olkapäät
4. päivä: Jalat tai selkä
ite teen kanssa tuolla jaolla..toimii vallan mainiosti!! :rock:

Itse teen niin, että 2. päivänä on selkä ja 4. päivänä jalat. Tein 5vko toistepäin, pidin vko tauon ja sen jälkeen nykyisellä jaolla. Huomasin, että nykyinen jako toimi ja jaksoin paremmin.

Olen juuri muuttamassa ohjelmaani Salomaan tyyppiseen jakoon, joten kysyn seuraavaa: jos selän tekee toisena päivänä, niin ehtiikö hauikset palautua 1. päivästä? Onko parempi tehdä jalat sen sijaan?

Daydream sanoi:
Olen juuri muuttamassa ohjelmaani Salomaan tyyppiseen jakoon, joten kysyn seuraavaa: jos selän tekee toisena päivänä, niin ehtiikö hauikset palautua 1. päivästä? Onko parempi tehdä jalat sen sijaan?

Se selviää kokeilemalla. Yleensä haba ei ehdi palautua ja maastaveto voi olla ikävää joten jalat pistetään toiselle päivälle. Itse olen niin erikoinen jannu, että teen selän toisellla päivällä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kappas, piti sanoa ojentajapäivälle :) No, pointtina tässä oli kuitenkin se että jos tuntuu ettei jokin lihasryhmä palaudu niin sen paikkaa voi aina vaihtaa itselleen sopivammalle päivälle.
Ojentaja-hauis ollu itelläkin joskus samassa treenissä ja hyvin se sielläkin pelittää.

ite vaan aattelin ku tota ohjelmaa mietin sillon et ojentajat ja rinta treenaantuu monessa liikkeessa samaan aikaan, kuten penkissä ym..
Myöskin forkut ja hauikset treenaantuvat kummatkin hauiskäännöissä...
Toki tein myös ojentajille omia liikkeita ja forkuille esim...

Ainahan se niin menee että viikossa tulee lihakselle yksi suora treeni ja lisäksi yksi tai useampi epäsuora harjoite ja niin on mielestäni hjyvä.

Suositut

Back
Ylös Bottom