Mielipiteitä ohjelmasta.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ribee
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Elikkäs aloitin tossa pari-kolme viikkoa sitten punttitreenin. Oon nyt tehnyt ilman ohjelmaa kolmijakoista; 1 päivä: jalat, 2: vatsa, selkä, rinta. 3: ojentajat, hartiat, hauikset, kyynärvarret. Nyt kuitenkin ajattelin että kaksijakoinen olis parempi mulle. Käyn kolme-neljä kertaa viikossa salilla. Periaatteessa kolme kertaa. Olen 15v kukkakeppi, ja pituuskasvua jäljellä, joten olen päättänyt jättää maastavedon ja kyykyn pois. Tällaista ohjelmaa oon ajatellu:
1. päivä:
Jalkaprässi, 4 sarjaa
Jalan ojentajat, 3
Jalan koukistajat, 3
Pohkeet, 4
Vatsa (jalkojen nosto), 4
Selkäliikkeet penkissä, 3
Ylätalja niskaan, 3

2. päivä:
Peck-deck, 3 sarjaa
Hauiskääntö, 4
Hartiat, 4
Ojentajat, 3
Penkki, 4
Rannekääntö, 3

Elikkäs mitä muuttaisitte tuossa? Yhdessä sarjassa teen sen 8-12 toistoa.

Sitten tuosta palautusjuomasta. Ajattelin ottaa sellasen heti mukaan, kun harvoin tulee syötyä treenin jälkeen lämmintä ruokaa. Kattelin tuossa tuota myymälää ja tällainen voisi varmaan sopia mulle: http://www.pakkotoisto.com/kauppa/product_info.php?manufacturers_id=&products_id=222

No pikaisesti hieman muuttaisin erijärjestykseen liikkeitä:
1. päivä:
Jalkaprässi, 4 sarjaa
Jalan ojentajat, 3
Jalan koukistajat, 3
Pohkeet, 4
Vatsa (jalkojen nosto), 4
Selkäliikkeet penkissä, 3
Ylätalja niskaan, 3

Tuossa tekisin pohkeiden jälkeen ylätaljan,selkäliikkeet penkissä ja vatsat tuossa järjestyksessä.

Peck-deck, 3 sarjaa
Hauiskääntö, 4
Hartiat, 4
Ojentajat, 3
Penkki, 4
Rannekääntö, 3

Tässä kanssa hieman erijärjestyksessä tekisin eli
Penkki
peck-deck
Hartiat
ojentajat
hauis
rannekääntö

Ei muuta kuin lueskele paljon pakkista sillä täältä löytyy kaikki perustieto tähänä harrastukseen.

ittelle tossa tuntus olevan aikas vähän sarjoja per lihas. mutta jos vaan pystyy vääntään loppuun noi niin kait ne sitten riittää.

edit. jahas ja tää on kaks jakonen systeemi niin voipi olla noin ihan hyvä :rolleyes: en sano mitään

Pakko taas kerran pistää tämä 2-jakoisen runko jolla itse vedin kesän ajan.

1. Etureidet, rinta, olkapäät, ojentajat
2. Takareidet, pohkeet, selkä, hauis (vuorotreenissä forkut ja epäkkäät)

Vatsat voi tehdä ihan kumpana päivänä vaan, itse tein tossa ykköspäivänä. Sarjoista senverran, että:

etureidet, takareidet, selkä 6 sarjaa
rinta, olkapäät, pohkeet, vatsat 4 sarjaa
hauis, ojentajat, forkut, epäkkäät 3 sarjaa

Nyt vedin ekan kerran tuon 1. päivän, ja ihan hyvältä se tuntu, tosin pohkeet jäi vähän vajaaksi, kun se pohjeprässi ei oikeen toiminu.

Sanokaas nyt jotain mielipidettä tosta juomasta. Taidan kyllä tilata sen jo tänään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom