Minä ainakin myönnän, luen Cosmosta joka sivun tarkkaan ja Trendikin tulee kotiin. Vaihtelen aina vuorotellen, välillä tulee Cosmo ja välillä Trendi, Cosmossa kun tuntuu välillä olevan samoja juttuja. Mun mielestä Cosmo antaa kuvan itsenäisestä, huumorintajuisesta, itsevarmasta, itsestään huolta pitävästä naisesta. Lehdessä käsitellään paljon suhdeasioita, mutta usein on myös juttuja sinkuille. Onhan se niin että aika monet jutut on pakostikin väännetty vähän vitsillä, mutta toisaalta sehän se Cosmon tarkoituskin, viihdyttää. Ei kaikkea tarvitse ottaa niin tosissaan...
Enkä jaksa uskoa, että Cosmon kaltaiset lehdet loisivat huonoja itsetuntoja ja henkisesti sairaita nuoria naisia, kyllä se siinä vaiheessa lähtee jostain paljon syvemmältä. Jos niiden kauniiden mallien katselemisesta tulee alemmuuskompleksi, on silloin jo lapsuudessa tapahtunut jotain. Onhan siellä niitä oksettavan laihoja luurankojakin, mutta usein myös sporttisen kauniita naisia.
Meitä on niin monenlaisia ja voin kuvitella, että kaikkia ei varmastikaan meikkijutut ja muotijutut kiinnosta, mutta uskoisin kuitenkin, että aika suuri osa meistäkin mimmeistä meikkaa ja katsoo mitä päälleen pistää. Itse olen juuri sellainen höpsö, joka suhtautuu elämään suurella positiivisuudella ja nautin ylikaiken itseni hemmottelusta ja varsinkin shoppailusta. Olen täysi kenkäfriikki, ja jos mulla olisi vähänkin enemmän rahaa, tuhlaisin kaiken vaatteisiin ja kenkiin. Enkä koe, että jonkinasteinen turhamaisuus olisi pahasta, päinvastoin, mehän olemme naisia, se on meidän etuoikeus!
Ollaan kanssa usein naurettu mieheni kanssa Cosmon seksivinkeille, mutta pakko myös myöntää että ollaan kyllä joskus joitakin kokeiltu, ja ovat jääneet kyllä käyttöön... Jos ei kaikkeen suhtautuisi niin vakavasti ja lähtisi rohkeasti mukaan, vaikka kokeilemaan sitä hullua "kuohuviiniä kiveksiin"-juttua, tai ihan vaikka sitä keltaista luomiväriä, saattaisi tämäkin maailma olla paljon valoisampi paikka. Ehkä se keltainen luomiväri ei sovikaan täydellisesti, mutta miten sen voi tietää ellei kokeile. :thumbs: