mielialatreeni

Mulle taas on ensiarvoisen tärkeää saada hifistellä mun treenivihkosen, lyijärin ja pyyhkärin kanssa... yksikään lyijyn mikrofraktio ei saa olla väärässä paikassa... ja onhan se treenaaminenkin ihan kivaa... :D
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä vedän välillä mikä tuntuu parhaalta, eli lihasryhmäkin vaihtelee.
Joskus jätän reenin väliin ja joskus taas on pakko päästä vääntämään, ja sillon saattaa tulla ohjelmaan pikku muutoksia.
Pohkeet ja vatsat on semmoset, jotka mä treenaan kun siltä tuntuu.
 
Originally posted by Kilppa
Mulle taas on ensiarvoisen tärkeää saada hifistellä mun treenivihkosen, lyijärin ja pyyhkärin kanssa... yksikään lyijyn mikrofraktio ei saa olla väärässä paikassa... ja onhan se treenaaminenkin ihan kivaa... :D


Ei niin ! tänäpäivänä on Ibarin läppärit salilla mikana...:D
 
Mulla on neljän päivän ohjelma. Jos ei vaikka tissi+ojentaja -päivä
nappaa, niin vaihdan se vaikka selkäpäivään. Koitan tietty pitää
palautukset kunnossa.
 
Mun treenit muuttuu mielialatreenaamiseksi tasaisin väliajoin ja huvittavinta on se, että kaava tähän väistämättömään lopputulokseen on aina ihan sama: ensin treenaan tiukan kurinalaisesti (salilla, siis) about neljä-viisi viikkoa. Sitten iskee jonkinlainen taisteluväsymys/vaihtelunhalu ja "lipsahdan" muutamaksi päiväksi johonkin mega-giga-aerobiseen lajiin. Tästä sitten seurauksena mun saliohjelma menee "sekaisin" ja sen korjaamiseksi mulla menee muutama treenikerta just sellaseen "kivojen" juttujen tekemiseen kunnes taas saan rytmistä kiinni.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom