Mielialan vaikutus treeniin

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Originally posted by andor
Hyvä päivä voi muuttua huonoksi treenin takia.
Huono päivä voi muuttua hyväksi treenin takia.

Jepu jepu :kippis1:

Ite oon saanu parhaimmat maksimivoimat irti sillon kun on ollu aikamoinen vitutus päällä... on se harmillista kun ei vituta joka päivä :(

Mullakin jäi mainitsematta se asia että treenaus kyllä vaikuttaa mun mielialaan, mutta harvemmin toistepäin. Monia kertoja kyllä paska päivä saanu kyytiä hyvän punttipäivän ansiosta :thumbs:
Ps. Kuka tässä enää masennuslääkkeitä tarvii, kun salille vaan joka hemmo ni mielenterveys säilyis :D

Kyllä ne aivot usein napsahtaa offille kun menee treenaamaan, eikä muista murheita treenin aikana. Usein vitutus tuo treeniin sopivasti lisää agrea.

Kyllä se fiilis vaikuttaa aikalailla reeniin.Nytki pitäs lähteä jalkoja tekemään, mutta ei huvita sitten yhtään :curs:.Kyllä se jälkeenpäin sitte on hieno olo, mutta ku jalkareeni on niin raskas. että etukäteen oikein pelottaa :kuola:.

Stressihormoni laskee testotasoa, eli kyllä se mieliala vaikuttaa fyysiselläkin puolella.
Eli jos kaikki asiat kunnossa treenitkin sujuu paremmin.

Vitutus = HIRVEEN hyvä treeni
Onnelisuus/tyytyväisyys= kohtalainen treeni
Masennus= paska treeni
Väsymys = ei tuu treenistä mitään

Onneksi mua yleensä vituttaa
:)

Niin nuohan on suoraan verrannolisia toistekkin päin

paska treeni=vitutus
jne.

Originally posted by tapio
Stressihormoni laskee testotasoa, eli kyllä se mieliala vaikuttaa fyysiselläkin puolella.
Eli jos kaikki asiat kunnossa treenitkin sujuu paremmin.

Tässä täytyy olla perää...oli nimittäin jotain kuukausi sitten töissä stressiä vähän joka lähtöön ja sillon meni kyllä reenitkin vituilleen vaikka ei salille lähteminen mitenkään vastenmielistä ollut!!

Nyt on vähän lomailtu ja stressit takana ja reeni kulkee todella loistavasti...

Originally posted by Nike_Air
Vitutus = HIRVEEN hyvä treeni
.
.
Niin nuohan on suoraan verrannolisia toistekkin päin

paska treeni=vitutus
jne.

Eipä näytä olevan samat asiat = -merkkien toisilla puolilla :D

Pystyn treenaa ja keskittymään oikeastaan aina. Kesällä ei ollut voimia/motivaatiota treeniin, mutta nyt on ihan kivaa treenata, vaikka salille mennessä on aina masentunut ja tylsä olo.

Samoin salin jälkeen on vaan tosi tyhjä olo.

Ei siinä mitään, kun kuitenkin jaksaa treenata paljon. Voimat on kyl vähissä, ku uni ei toimi yhtään ja ruokahalu on nollilla..

:down:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
mulla ei sellanen huonopäivä / hyväpäivä fiilis juurikaan vaikuta treeniin, monesti huonopäivä muuttuu hyväksy kun käy salilla tai sitten toisinpäin :)

Mutta sen huomasin, että jos elämäntilanne on huono ja masentaa, niin treenit kärsiil. Perheessä oli vastikään varsin vakava sairastapaus, niin eipä tehnyt mieli edes ajatella treenaamista. monesti yritin kammeta salille, mutta ei tullut mitään kun ajatukset ei pysynyt treenissä vaan jossain ihan muualla. Myös ruokailut jäi tänä aikana tosi huonolle, ei ollu juurikaan ruokahalau jo senkään takia, kun ei treenannut.

Noh onneks nyt on jo "hyvä mieli" ja treeni kulkee :)

Mulla ainakin vitutus laskee motivaatiota tosi paljon. Joskus tuntuu et ei edes kiinnostaisi lähteä salille jos ei ole päivä mennyt ns. putkeen. Mutta yksi kunnolla onnistunut sarja muuttaa mielialan kertaheitolla. Ja sitten mennään!:thumbs:

Originally posted by [ZannaZ]
Mulla on niin paljon innostusta ja motivaatiota (aloittelija kun oon) ni vaikka päivä olis muuten iha perseestä ni salille lähen silti hymyssä suin. Ja yleensä reeni kulkee hyvin joten loppupäivä sitte onkin menny ihan hyvin. Pyrin muutenkin siihen etten anna paskan mielialan haitata reeniä. Reeniä täytyy vetää täysillä... Sillon on parasta unohtaa kaikki murheet ja keskittyä kasvamaan :D

Näinhän sen pitäisi mennä mutta valitettavasti monet eivät toteuta kyseistä periaatetta...Itse kuulun siihen samaan ryhmään kuin sinäkin eli aina salille hymyssä suin....tai jos ei muuten hymyä niin sitten:whip:

Yritin töiden jälkeen käydä jouluostoksilla, mutta porukkaa joka paikassa aivan perkeleesti ja kaupassa kuuma ja muutenkin vitutti oikeen urakalla...no ostokset jäi tekemättä ja suksin vitutuksen vallassa salille selkää tekemään ja ei varmaan koskaan ennen oo näin hyvin selkäreeni kulkenut. Minuutin palautuksilla pistin raivolla menemään ja nyt olo on todella loistava...:thumbs:

Ja ne jouluostokset saa vaimo käydä tekemässä...:D

Suositut

Back
Ylös Bottom