Aivan. Tässä riittää, että se on käynyt edes mielessä.JSmith sanoi:Mutta ihan vähän kuitenkin? M.O.T.![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aivan. Tässä riittää, että se on käynyt edes mielessä.JSmith sanoi:Mutta ihan vähän kuitenkin? M.O.T.![]()

Mä olen jo aiemmin vastannut tähän threadiin, mutta menköön. Eli mä ainakin ajattelen, tottakai! Ajatteleminen on kuitenkin tietysti eri asia kuin toteuttaminen... Luultavasti muut ovat samoilla linjoilla. Kyllähän kaikenlaiset ajattelut nyt vaan ihmisluontoon kuuluvat ja aika automaattisesti tuolta pääkopasta viriävät!sossia sanoi:Tuli tässä tätä threadia lukiessa mieleen, että kuinkas naisilla sitten? Ajatteletteko te koskaan seksiä miehen kanssa kenen kanssa on vain ystävyyssuhde? Olen itse pähkäillyt kyseistä asiaa ja sieltä vaan joku rohkea voisi kertoa oman näkemyksensä minulle. :lol2:
Nimenomaan, se mulla pointtina olikin, että niin mä kuin kuka tahansa muukin terve (hetero)mies on periaatteessa valmis painamaan ketä tahansa fyysisesti ja henkisesti siedettävää (kriteerit ja niiden taso tietty vaihtelee) naista. Joka väittää muuta, valehtelee.JoAT sanoi:Aivan. Tässä riittää, että se on käynyt edes mielessä.![]()
sossia sanoi:Tuli tässä tätä threadia lukiessa mieleen, että kuinkas naisilla sitten? Ajatteletteko te koskaan seksiä miehen kanssa kenen kanssa on vain ystävyyssuhde? Olen itse pähkäillyt kyseistä asiaa ja sieltä vaan joku rohkea voisi kertoa oman näkemyksensä minulle. :lol2:
...and sometimes also golden showers...Pien Pirulaine sanoi:Itse olen nähnyt monesti, miten siinä käy jos ystävykset alkavatkin seurustelemaan tai päätyvät samaan punkkaan... paskaahan siitä niskaan tulee ennemmin tai myöhemmin.
Rowena sanoi:Mä olen jo aiemmin vastannut tähän threadiin, mutta menköön. Eli mä ainakin ajattelen, tottakai! Ajatteleminen on kuitenkin tietysti eri asia kuin toteuttaminen... Luultavasti muut ovat samoilla linjoilla. Kyllähän kaikenlaiset ajattelut nyt vaan ihmisluontoon kuuluvat ja aika automaattisesti tuolta pääkopasta viriävät!
Hyvä juttu kavereille. Paskin mahdollinen paikkahan hetskumiehelle on sen toisen eli kaveritikkaan kärjessä, kaikki paska niskaan ja tukeva olkapää tarjolla, mutta ei saumaa mihinkään muuhun. Tämähän se koko tikasteorian kantava ajatus onkin...naisilla kaksi, miehillä yksi tikas.
Tämä oli suurenmoinen viesti! Jos joku skippasi sen, suosittelen lukemaan tuosta uudestaan. Ja voin vielä dekonstruoida sen jälkipolville tutkittavaksi.Fecske sanoi:Hohhoijjakkaa, eipä turhaan ollut tuo teoria sivustolla nimeltä stupidness.com. Lopetin lukemisen siihen missä todettiin, että kaikki naiset ovat huoria![]()
Se nyt vaan on valhe - jota tietysti köyhät luuserit voivat käyttää tekosyynä naisten puutteelle. On olemassa paljon rahan perässä juoksevia horoja, jotka bylsivät rahan takia isänsä tai isoisänsä ikäisiä limasikoja (Cosmopolitan-ideologia eli reittä pitkin ryysyistä rikkauksiin) ja pilaavat meidän muiden maineen :curs: ja sitten on paljon meitä, joille miehen rahoilla lesottaminen on oikeasti todella :urjo:
Mitä tuohon kaverijuttuun tulee, minulla on mieskavereita ja olen kaveria myös heidän poikaystäviensä kanssa. Heteromiehiä tunnen harrastuksien kautta ja kyllä, siinä on aina mukana se toinen ulottuvuus ja olen tietoinen siitä, että paikalla on kaverin lisäksi potentiaalinen parittelukumppani - vaikka kuinka elänkin onnellisesti yksiavioisessa avoliitossa ja saan tarpeeksi aisaa kotona. Pidän ihan luonnollisena sitä, että he tuntevat jotain saman suuntaista eikä sitä tulla koskaan sanomaan ääneen. Näihin asioihin vaikuttavat kuitenkin niin paljon tiedostamattomat vietit, feromonien haistaminen jne. jutut, että mitäs sitä luontoa vastaan potkimaan. Pitää silti käyttäytyä ihmisiksi. Voi hymyillä viattomasti ja miettiä omiaan :evil:
Tässä Fecske kumoaa väitteen, jonka mukaan kaikki naiset olisivat huoria. Eivät ole. Vain Cosmopolitanin lukijat ovat. He jahtaavat "limaisia sikoja" jotka ovat onnettomuudekseen menneet vanhenemaan ihan ryttysiksi, jopa "isoisänsä ikäisiksi". Nämä Cosmo-tytöt pilaavat Fecksen hyvän maineen, josta meillä ei ole valitettavasti muita todisteita kuin kunniallisen naisen sana.Lopetin lukemisen siihen missä todettiin, että kaikki naiset ovat huoria![]()
Se nyt vaan on valhe - jota tietysti köyhät luuserit voivat käyttää tekosyynä naisten puutteelle. On olemassa paljon rahan perässä juoksevia horoja, jotka bylsivät rahan takia isänsä tai isoisänsä ikäisiä limasikoja (Cosmopolitan-ideologia eli reittä pitkin ryysyistä rikkauksiin) ja pilaavat meidän muiden maineen :curs: ja sitten on paljon meitä, joille miehen rahoilla lesottaminen on oikeasti todella :urjo:
Feckxellä on mieskavereita ja "harrastuksia". Harrastuksissa hän tapaa ns. "heteromiehiä". Valitettavasti meille ei kerrota mitä nämä heteroharrastukset ovat. Näin muut heteromiehiä kaipaavat jätetään harmillisesti selviämään omine nokkineen.Mitä tuohon kaverijuttuun tulee, minulla on mieskavereita ja olen kaveria myös heidän poikaystäviensä kanssa. Heteromiehiä tunnen harrastuksien kautta [...]
Feckse saa kotona tarpeeksi aisaa. Hän pitää "sitä" ihan luonnollisena. Hänen heteroystävänsä "tuntevat jotain saman suuntaista", mutta eivät tule koskaan sanomaan sitä ääneen.[...]ja kyllä, siinä on aina mukana se toinen ulottuvuus ja olen tietoinen siitä, että paikalla on kaverin lisäksi potentiaalinen parittelukumppani - vaikka kuinka elänkin onnellisesti yksiavioisessa avoliitossa ja saan tarpeeksi aisaa kotona. Pidän ihan luonnollisena sitä, että he tuntevat jotain saman suuntaista eikä sitä tulla koskaan sanomaan ääneen.
FeXXE miettii omiaan ihan vain itsekseen, ja tämä on vaikea uskoa, sillä olemme juuri saaneet lukea julkiselta foorumilta 19 riviä verbaalista oksua.Näihin asioihin vaikuttavat kuitenkin niin paljon tiedostamattomat vietit, feromonien haistaminen jne. jutut, että mitäs sitä luontoa vastaan potkimaan. Pitää silti käyttäytyä ihmisiksi. Voi hymyillä viattomasti ja miettiä omiaan :evil:
Belmondo sanoi:Tämä oli suurenmoinen viesti! Jos joku skippasi sen, suosittelen lukemaan...
. Usko tai älä, täysin valehtelematta ajattelin jotakuinkin tähän suuntaan, mutta tuumailin "antaapa olla ja ootellaan josko B tulee ja tarttuu syöttiin". Ja katso, näin oli käyvä
.Heh heh! Voi hitsi, unohdin että mulla pitäisi olla kaksi tikasta, että tosimiehet voisivat olla tyytyväisiä! Pakko nyt pilata teoria ja sanoa että mulla on vain se yksi tikas. Olen funtsaillut näitä seksijuttuja jopa niistä oksettavan rumista ja läskeistä hyiyök-tyypeistä.(;) ) Ehkä ne sitten kuuluvat siihen "vain kännissä, enkä kehtaisi myöntää"-kategoriaan... Mutta onhan jokainen vastakkaista sukupuolta oleva ihminen potentiaalinen seksikumppani, hyvänen aika! Mun mielestä tuo on aika omituinen idea että nainen mielessään jaottelisi miehet joko totaalisen platoniseksi ystäväksi tai sitten eri asteisiin pantavuusluokkiin. Kyllä ne ns. "pelkät ystävätkin" siellä normitikkailla ovat, niin epätoivoisen alhaalla tosin että melkein uppoavat siihen Nietzscheläiseen syvyyteen:D (Ja ei, aikomuksissa ei ole nussia kaveripiiriä läpi lähitulevaisuudessa.)JSmith sanoi:Eihän tuo kerro mitään muuta kuin että nämä kaverit on sillä naisen toisella tikkaalla, ei siis sillä kaveri-tikkaalla![]()
Rowena sanoi:Heh heh! Voi hitsi, unohdin että mulla pitäisi olla kaksi tikasta, että tosimiehet voisivat olla tyytyväisiä! Pakko nyt pilata teoria ja sanoa että mulla on vain se yksi tikas. Olen funtsaillut näitä seksijuttuja jopa niistä oksettavan rumista ja läskeistä hyiyök-tyypeistä.(;) ) Ehkä ne sitten kuuluvat siihen "vain kännissä, enkä kehtaisi myöntää"-kategoriaan... Mutta onhan jokainen vastakkaista sukupuolta oleva ihminen potentiaalinen seksikumppani, hyvänen aika! Mun mielestä tuo on aika omituinen idea että nainen mielessään jaottelisi miehet joko totaalisen platoniseksi ystäväksi tai sitten eri asteisiin pantavuusluokkiin. Kyllä ne ns. "pelkät ystävätkin" siellä normitikkailla ovat, niin epätoivoisen alhaalla tosin että melkein uppoavat siihen Nietzscheläiseen syvyyteen:D (Ja ei, aikomuksissa ei ole nussia kaveripiiriä läpi lähitulevaisuudessa.)
Loppukaneettina sanoisin, että aika huuhaa-teoria on kyllä tuo. Ainoa mikä tuossa on totta, on se että miehet miettivät naisten panemista. Toinen totuus on, että naisetkin miettivät miesten panemista. Tästä huolimatta pystymme varmasti tulemaan toimeen keskenämme jatkossakin ja elämään onnellisesti elämämme loppuun asti!
:D Tämä saattaa olla hyvinkin mahdollista!kaNi- sanoi:ehkä naiset on erilaisia siinä missä ihmisetkin.
Muutama kaveri, joiden sänkyyn Rowena joskus bileiden päätteeksi sammuu ja sitten voi hyvänen aika:Rowena sanoi:Heh heh! Voi hitsi blaablaa... Mutta onhan jokainen vastakkaista sukupuolta oleva ihminen potentiaalinen seksikumppani, hyvänen aika!
Eikö ole omituinen paikka tämä maailma... Se herättää monesti hämmästystä, kummastusta ja vastustusta pienessä kulkijassa. Mutta olennaista on tämä:mikä on "Nietzscheläinen syvyys"?Mun mielestä tuo on aika omituinen idea että nainen mielessään jaottelisi miehet joko totaalisen platoniseksi ystäväksi tai sitten eri asteisiin pantavuusluokkiin. Kyllä ne ns. "pelkät ystävätkin" siellä normitikkailla ovat, niin epätoivoisen alhaalla tosin että melkein uppoavat siihen Nietzscheläiseen syvyyteen:D

No joo joo:lol2: ! Puhuin edelleenkin teoreettisesta spekuloinnista! Sitäpaitsi, nykyisin olen varattu ja vähentänyt juomista runsaalla kädellä...;)Belmondo sanoi:Muutama kaveri, joiden sänkyyn Rowena joskus bileiden päätteeksi sammuu ja sitten voi hyvänen aika:
Etkö lukenut tuota teorian tutkimusraporttia kyllin tarkasti? Sehän oli se hornankattila siellä naisten tikkaiden alapäässä, jonne miehet eivät pahimmissa painajaisissaankaan halua päätyä!Belmondo sanoi:Mutta olennaista on tämä:mikä on "Nietzscheläinen syvyys"?
Ach ja... en ole lukenut hommaa vuoteen.If you look you'll see that below the ladder is the Abyss(what was it Nietzsche said about a man being on a rope stretched over an Abyss?....well it's worse than he thought; there is no rope.)
Zarathustra, however, looked at the people and wondered. Then he spake thus:
Man is a rope stretched between the animal and the Superman- a rope over an abyss.
Ja mahd. sekoitettu tähän toiseen "abyssiin" ihan toisesta kirjasta:What is great in man is that he is a bridge and not a goal.
Kunhan päden.Whoever fights monsters should see to it that in the process he does not become a monster. And when you look long into an abyss, the abyss also looks into you.
Rowena sanoi:Loppukaneettina sanoisin, että aika huuhaa-teoria on kyllä tuo. Ainoa mikä tuossa on totta, on se että miehet miettivät naisten panemista. Toinen totuus on, että naisetkin miettivät miesten panemista. Tästä huolimatta pystymme varmasti tulemaan toimeen keskenämme jatkossakin ja elämään onnellisesti elämämme loppuun asti!
Hmm... Noinhan tuo taitaa olla. Irstaat ajatukset ovat kieltämättä eri asia kuin käytännön actioni. Eli voin suosiolla myöntää että OLIN VÄÄRÄSSÄ. Palataanpa sittenkin johtopäätökseen, että miehet ja naiset ovat kotoisin totaalisen eri planeetoilta, ja te äijät olette oksettavia härskejä limasikoja!!!111!!! (:D ;) ) Mutta kaksia tikkaita mulla ei edelleenkään ole... Ne ällöimmätkin otukset nimittäin voisivat tulla kyseeseen ydinsodan jälkeisessä maailmassa, jossa muita kumppaneita ei olisi tarjolla:Dtseif sanoi:Mutta kun se ero on, että miehet oikeasti panisivat jos se mahdollisuus tulisi. (Poislukien ne 0,5% muijista, jotka ovat niin oxuja, ettei vaan kykene edes kännissä, sekä kavereiden muijat.)