Mielenkiintoinen teoria naisten ja miesten välisistä vetovoimista - The Ladder Theory

Siis ääh... Piti kirjoittaa "Entä jos nainen seurustelee ja meis tietää, että voi olla "vain" ystävä?" . Se muuttaa vähän asian sävyä.

Ja helvetti, ei kai kukaan oikeesti ajattele naisen nähdessään vain, että millaista tota olisi panna? Ei kai esimerkiksi seurustelu ole teille pelkkää panemista? Myönnän kyllä ajatelleeni ystävätytöstäni (joka tosin ei enää ole ystäväni :( ...), että millaista heidän kanssaan olisi naida, mutta heidän luonteeseensä minä olin kiintynyt ja arvostin häntä nimenomaan persoonana, enkä ollut hänen ystävänsä vain saadakseni naida. Tosin mä olinkin ton jonkun sukupuolitestin mukaan lähinnä sukupuoleton, eli en korosta käytökselläni kummallekkaan sukupuolelle ominaisia piirteitä.

Ei kai kukaan voi oikeasti ajatella noin? Tai sitten mä en vaan ole vielä herännyt tohon miehisyyteen. Enkä varmaan haluakkaan herätä.

Vai olenko mä vain olevinani tätä mieltä, koska haluan alitajuisesti kerätä propseja punttimimmeiltä? Ääh... Identiteettikriisi senku pahenee.

Nor sanoi:
Vai olenko mä vain olevinani tätä mieltä, koska haluan alitajuisesti kerätä propseja punttimimmeiltä?
Ei onnistu, sillä tuo postisi on juuri "Things women say they care about, but don't". :)

Nor sanoi:
Siis ääh... Piti kirjoittaa "Entä jos nainen seurustelee ja meis tietää, että voi olla "vain" ystävä?" . Se muuttaa vähän asian sävyä.
Ei muuta mitään. Miehet edelleen kuvittelevat pääsevänsä joskus laittamaan muijaa.

Nor sanoi:
Ja helvetti, ei kai kukaan oikeesti ajattele naisen nähdessään vain, että millaista tota olisi panna?
Kyllä ajattelee ja vielä ihan ensimmäisen nanosekunnin aikana!

Nor sanoi:
Ei kai kukaan voi oikeasti ajatella noin? Tai sitten mä en vaan ole vielä herännyt tohon miehisyyteen. Enkä varmaan haluakkaan herätä.
Edelleen, KYLLÄ VOI.

S-T sanoi:
Ehkä mä nyt oon tosikko ja tyypillinen nainen, mutta
:anssi:
Hih hih. Täähän tossa just on idea, sen näkee jo ekalta sivulta vuoropuhelusta. Nainen luulee, että pelkkä kaverina olo onnistuu. Ja jos joku väittää jotain muuta, sanoo nainen sitä paskapuheeksi. Naisten on siis paha sanoa tähän threadiin juuta tai jaata, koska te vaan oletatte, ettekä tiedä miten mies oikeasti ajattelee. Vaikka teillä olisi miespuolisia kavereita joiden kanssa ei ole ollut sutinaa, se ei tarkoita sitä etteikö se mies halua sutinaa teidän kanssa.

Ja turha kysyä niiltä, onko asia näin. Mies tietää kyllä mitä nainen haluaa kuulla, ja puhuu sen mukaan. Hups, nyt paljastin lisää miesten salaisuuksia. :nolo:

No joo. Ei saa yleistää. Ei kaikki miehet ajattele seksiä kaverityttöjen kanssa. Niitä sanotaan homoiksi. :D

JoAT sanoi:
Ei muuta mitään. Miehet edelleen kuvittelevat pääsevänsä joskus laittamaan muijaa.

Kyllä ajattelee ja vielä ihan ensimmäisen nanosekunnin aikana!

Edelleen, KYLLÄ VOI.
joat on oikees :D

ja ku joku sano et äänestys asiasta ni kyl mä ainaki jokasen naispuolisen (tarpeeks hyvän näkösen) suhteen :D

Tikapuuteoria tuli joskus luettua ja tottahan se on, olkoonkin joidenkin (naisten?) mielestä vaikka kuinka naisvihamielinen.

Kyllä tuo lähtökohtaisesti tuntuisi ihan todenmukaiselta(siitä on tosin tovi kuin luin tuon). Tosin omasta puolesta pitää sanoa että on aika kasakin sellaisia naispuolisia kavereita joihin en tahtoisi upottaa herkkumutteriani, ts. eivät viehätä. Tosin aimo kasa on myös sellaisia joihin pistäisin.

Ihmissuhdejutuissa uskon kyllä ensivaikutelman voimaan, sitä joko kiinnostuu toisesta siinä mielessä tai sitten ei ja tätä on lähes mahdoton muuttaa jälkeenpäin. Ts. jos ei kiinnosta-> "ystäväkategoriaan" ja siellä pysytään.

rocky6 sanoi:
Kyllä tuo lähtökohtaisesti tuntuisi ihan todenmukaiselta(siitä on tosin tovi kuin luin tuon). Tosin omasta puolesta pitää sanoa että on aika kasakin sellaisia naispuolisia kavereita joihin en tahtoisi upottaa herkkumutteriani, ts. eivät viehätä. Tosin aimo kasa on myös sellaisia joihin pistäisin.
Eikös toikin ollu paikattu sillä, että niitä huonompia vaihtoehtoja ei oikein enää edes huomaa haluavansa... kuitenkin laittaisit, jos saisit... :D

heh..pakko kirjoittaa itsekkin tähän...nimittäin miehen ja naisen välinen "ystävyys" ei kyllä ole sitä "ystävyyttä" miehen suunnalta.Harva nainen tätä tajuaa ja kuten kaikki jo huomanneet sanovat sitä paskapuheeksi. Tiedän näitä "ystävyyssuhteita" ja niitä on todella jännä katsoa sivulta...huomaa miten miehen katse vaeltelee,kuinka mielessä juoksee ajatus "vittu kun tuota pääsis laittaa..taidanpa valita sanani tarkasti" ja naiset luulee "ai kun ihana ja mukava tuo mies =)" No se on tasan tarkkaan niin kauan se mukava ja ihana,kun pitää pillun saamista edes jonkinlaisena varmuutena..

No ei se välttämättä noin rankkaa ole..;) Itselläni on naisia "kavereina",mutta kyllä niistä hyvännäköisistä aina ajattelee jotain muutakin...:eek: :kippis1:

WhiteExorcist sanoi:
No ei se välttämättä noin rankkaa ole..;)
Hyvä, että edes joku sanoo...

Yritän vielä tässä nyt jotenkin muotoilla epäonnistuneen ranskan kokeen jälkeen... Että eikö rakkauskin ole parhaimmillaan myös ystävyyttä? Ja ystävyys on parhaimmillaan myös jonkun asteista rakkautta? Ystävyyshän on ihan eri asia, kuin vaikka kaveruus. Kuulostaa ehkä pervolta, mutta mä en silti näe mitään syytä, miksi ei voisi olla ystävä, vaikka toinen haaveilisikin seksistä. Vai onko se niin, että mitä tahansa mies tekeekin naisen kanssa niin aina on seksi mielessä?

Itse ainakin yritän korjata välejäni ihmiseen, vaikka tiedän, että en tasan tarkkaan tule koskaan saamaan häneltä seksiä.

äärh... Mä nyt unohdin, mitä mun oikeestaan piti sanoa... Palaan asiaan.

Koko teoria on periaatteessa paskapuhetta. Tai ihan turhaa jauhamista. Totta hemmetissä sitä miettii millaista olisi duunata jos toinen ihminen on seksuaalisesti haluttavan oloinen. Ja koskee myös naisihmisiä. Joku on keksinyt hyvän "teorian" ja kaikki "miehiset" miehet sanoo, että "joo, ihan tosi muuten!". Teitä on nyt huijattu.

Homma toimii myös toisinpäin. Mies ei tunne vetoa naiseen ja haluaa olla vain kaveri. Nainen on kaveri, mutta slti tuntee yhä kaipuuta kokeilla miehen sykkivää rakkauden sauvaa.

VelttoV sanoi:
Koko teoria on periaatteessa paskapuhetta. Tai ihan turhaa jauhamista. Totta hemmetissä sitä miettii millaista olisi duunata jos toinen ihminen on seksuaalisesti haluttavan oloinen. Ja koskee myös naisihmisiä. Joku on keksinyt hyvän "teorian" ja kaikki "miehiset" miehet sanoo, että "joo, ihan tosi muuten!". Teitä on nyt huijattu.

Homma toimii myös toisinpäin. Mies ei tunne vetoa naiseen ja haluaa olla vain kaveri. Nainen on kaveri, mutta slti tuntee yhä kaipuuta kokeilla miehen sykkivää rakkauden sauvaa.

Nimenomaan. Tässä on nyt se perustavanlaatuinen erhe, että jos mies aattelee miltä tuntuisi panna naispuolista kaveriaan, taikka nainen miespuolista, niin finito, ystävyyden mahdollisuutta ei ole.

Jos vaatii että pitää olla ajatuksiltaankin täysi eunukki, niin ok, siinä tapauksessa ystävyyssuhde kariutuu siihen kun ekan kerran aattelee että millainenkahan ääni tuosta lähtis jos sitä oikeen kovaa pamputtais.

Mutta jos on hivenen realistisempi, eikä niin kauhuissaan omista ajatuksistaan, niin kas, se ystävyys voi olla täysin mahdollista.

Näes, ja tämä on tuon "teorian" kehittäjälle ja sen kannattajille shokki: aina ei tarvitse yrittää toimia niiden ajatusten mukaan.

Esimerkki: joskus erittäin väsyneenä ja ärtyisenä ja erittäin huonona päivänä istun bussissa ja kuuntelen jonkun rasittavan ihmisen kälätystä, tai sanotaan vaikka väsyneen pikkulapsen kiukuttelua.
Äiti ei yritäkään hiljentää lastaa, koska on aikaa sitten tullut immuuniksi kitinälle.
Itselläni tulee aika nopeasti mieleen mennä sen naisen luo, tarttua kurkusta ja sanoa että SAATANA HILJENNÄT TUON PENNUN TAI VÄHINTÄÄN TOINEN TEISTÄ KUOLEE!!

Olenko tehnyt näin kertaakaan? En.
Koenko, että en saa matkustaa julkisilla, koska mielessäni on käynyt näinkin hurjia? En.

Mä opin viime vuonna kantapään kautta, että miehet ja naiset EIVÄT MISSÄÄN TAPAUKSESSA olla pelkästään ystäviä/kavereita. Tuli niin paljon ongelmia kun aloin seurustelemaan, että pistin välit poikki "ystäväni" kanssa. Olin suunnitellut muuttoa Turkkuseen päin ku kaveri pyysi, etten tapailisi ketään miestä ennen muuttoa... Joopa joo... Oli niin paljon ongelmia tässä kaverisuhteessa, että tiedänpä tästä lähtien, että eri sukupuolta olevat eivät voi olla ystäviä ilman, että toisella olis jotain taka-ajatuksia. Ellei sitten toinen ole kiinnostunut omasta sukupuolestaan... :)

Jotenkin aina häiritsi kun tapaili naista jolla on kavereina paljon miehiä, varsinkin jos nämä miehet oli sinkkuja ja heteroita. Kyllähän sitä tavatessa näkee että useimmilla näistä jätkistä on selvä hinku naiseen, mutta eivät vain ole saaneet mitään aikaan ja tyytyvät ystävyyteen. Tämä "ystävyys" tarkoittaa että todellisuudessa toivotaan jonkinlaista samaan sänkyyn "sammumista" kun kaveriporukalla ryyppäillään. Kun naisella on uusi mies, vitsaillaan ja dissataan uutta miestä naiselle ihan alitajuntaisesti. Päin naamaa nämä suojelusenkelit kättelee sitten oikein kohteliaasti.

Kaikki tilanteen epäilys ja jäykkyys johtuu tietenkin uudesta miehestä. Pelaa siinä sitten...

Mulla on yksi naispuolinen kaveri, ei nyt kauhean läheinen mutta kuitenkin, jonka panemisesta en ole erityisemmin haaveillut. Kumma juttu koska se on kuitenkin melko helvetin hyvännäköinen, mutta ei jotenkin vaan ihan sytytä sillä tavalla. No, kyllähän mä sille EHKÄ voisin antaa jos se ihan itku kurkussa pyytäis... :D

Tepes sanoi:
Mulla on yksi naispuolinen kaveri, ei nyt kauhean läheinen mutta kuitenkin, jonka panemisesta en ole erityisemmin haaveillut.

Mutta ihan vähän kuitenkin? M.O.T. :)

Ei se tarvitse kuin sen hetken..tilaisuuden niin nahkapamppu soi ja olikos se nyt sitä ystävyyttä? Paneeks ystävät toisiaan?..Eiks sanota,että rakkaus muuttuu jossain vaiheessa mm.ystävyydeksi,silloinhan voisi pamputtaa..mut se onkin omakultsipuppeli..kai

Jos tiedän oikeasti hyviä miesten ja naisten välisiä ystävyyksiä,niin se mies on homo tai vähintäänkin,joku vähän vajaa...no ainakin neitimäinen..Kenenkähän tämä kalikka kilahtaa? ;) Se ystävyys voi naisen ja miehen välillä olla hyvää,mutta todella etäistä..silloin uskon snadisti siihen ihQuun "ystävyyteen" puhtaimmillaan.

No mutta enivei,jokainen uskokoon mihin uskoo. Jos se kerta teidän tai ainakin sinun(naisen) mielestä on puhdasta ystävyyttä,niin hyvä hyvä,mutta älä sorru luulemaan,että miehesi ajattelee samaa. Sieltä ulkopuolelta näkee yllättävän paljon asioita ;)

Back
Ylös Bottom