Mielenkiintoinen artikkeli

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thomson
  • Aloitettu Aloitettu
Herätti ainakin itsessäni paljon ajatuksia ravinnosta ja asioista joihin ei ole koskaan tullut kiinnitettyä huomiota.

http://health2050.com

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pikaisella silmäyksellä pari hyvää (ja lähes itsestäänselvää) pointtia ja sitten melko karuja väittämiä. Esimerkiksi tuo lihan vetäminen raakana kuulostaa melko arveluttavalta! Lisäksi tuolla sivulla mainostettu veriryhmädieetti on täyttä paskaa. Siihen loppuikin mielenkiinto :)

Jotta varokaa sitä mikroa, se muuttaa protskut ja rasvatkin negatiiviseen muotoon. Eipä kyllä ole hajuakaan että mitäs se oikein meinaa, mutta varmuudeksi hävitin jo mikron ja vetelen tässä kanankoipia raakana kera keittämättömien pottujen. Tosi hyvää, kiitos linkistä!

"Riippumattomissa tutkimuksissa on lukuisia kertoja saatu näyttöä mikroaaltouunin haitallisista vaikutuksista ruokaamme. Mikrossa lämmitetty ruoka menettää suuren joukon vitamiineja. Lisäksi hiilihydraatit, proteiinit ja rasvat muuttuvat negatiiviseen muotoon. Mikrouunissa käsitelty ruoka on kirjaimellisesti tyhjää kuollutta massaa, josta on elimistölle vain haittaa. Hae internetistä sivustoja, jotka käsittelevät aihetta. Englanninkieliset ovat erityisen hyviä."

Mielenkiintoinen artikkeli tosiaan. Risumieheltä hyvä löytö, tähän liittyen:
Mikroaaltouuni

Mikrouuni käyttää ruoanlämmittimenä huipputeknologiaa. Mikroaaltouunissa oleva magnetroni synnyttää mikroaaltoja eli sähkömagneettista säteilyä, jonka taajuus on yleensä 2,45 GHz. Mikroaaltojen ruokaa lämmittävä vaikutus perustuu ruoassa olevien poolisten molekyylien (esim. vesimolekyyli) liikutteluun. Poolisen molekyylin toinen pää on varautunut positiivisesti ja toinen negatiivisesti, jolloin muuttuvassa sähkökentässä molekyylit alkavat liikkua sähkökentän mukaan. Molekyylien liike aiheuttaa ruoan lämpenemisen. Ja liikettä on tosiaankin tarpeeksi. 2,45 Ghz tarkoittaa, että ruoan vesimolekyylit ”kääntävät päätänsä” puolelta toiselle 2,45 miljardia kertaa sekunnissa! Tämä liike repii ympärillään olevat molekyylit hajalleen tai muuttaa niiden muotoa. Tätäkin tärkeämpää on muistaa, että mikrouuni kehittää säteilyä. Ei radioaktiivista eikä edes kovin suuritehoista, mutta säteilyä kuitenkin! Jo maalaisjärki sanoo, ettei säteily saisi mitenkään liittyä ruokaamme.
Eli älkää vaan päästäkö valoa koskemaan ruokaanne.

Aika jännää kun se sanoo ettei säteily sais liityy mitenkään ruokaan. Mitenkäs tää käytännössä toteutetaan:D joka paikassa on kokoajan säteilyä karkeasti sanottuna. Esim. Suomessa suurin osa säteilystä tulee radonista ja luonnossa on lukuisia aineita, jotka lähettää radioaktiivista säteilyä ja näitä aineita on oikeastaan kaikissa eliöissä. Ja mitä kun ilmassa kulkee joka suuntaan radioaaltoja ja valokin on säteilyä OMG!!!

Säteilyä se on lämpökin joten aika huuhaata tuntus olevan. Jos mikroaaltouuni ois jotenki vaarallista ni veikkaan et siitä ois noussu häly jo aikapäiviä sitte ja mutantteja kävelis kadulla :D

Sivun ulkoasu oikein huokuu arvovaltaisuutta, samoin otsikko "Luomu jalostamaton, elävä ravinto parantaa kaikki sairaudet" :hyvä:

Ekalta sivulta:
Koska olen arka esiintymään, päätin pysytellä anonyyminä. Puhukoot sivuni puolestani. Sitä paitsi minusta ei olisikaan juuri mitään kerrottavaa. Sen verran voin kertoa, että olen aivan tavallinen mitätön kaduntallaaja. Minulla ei ole lääketieteen tai minkään muunkaan terveydenhoitoalan virallista koulutusta. Niinpä en tiedä paljoakaan sairauksien mekanismeista ja hoidoista.
*REPS*

Joo enhän mä tiedä mitään mistään ja olen muutenkin syrjäytynyt pummi, mutta tykkään kuitenkin laukoa kaikenlaisia väitteitä ilman mitään faktaperusteita. Päättäkää itse puhunko totta vai en tutkimalla sydäntänne.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom