On lainattu mainisota blogista http://www.ihmiskunta.org/wp/?p=216
kannattaa luokea muutenkin.
kannattaa luokea muutenkin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
(ei yhtäkään paria laadukkaita polvisukkia)
Suosittelen kokeilemaan Burlingtonin polvisukkia. Todella miellyttäviä jalassa ja samalla tyylikkäitä.
Tää nyt on vaan mun henkilökohtainen mielipide, mutta polvisukat kuuluu jalkapalloon, eikä puvun kanssa juhliin.
(Tai sitte oon vaan sivistymätön, kun yhdistän sanan polvisukka sukkaan, joka ylettää polveen asti.)
Nimenomaan puvun kanssa on hyvä käyttää polvisukkia, ettei vahingossa paljas sääri pääse näkymään. Se olisi skandaalinkäryinen juttu se. ;)
edit. Nämä Burlingtonin polvisukat ulottuvat juuri polven alapuolelle.
No ehkä sit ku oon rika ja kusi on nous.....
Nimenomaan puvun kanssa on hyvä käyttää polvisukkia, ettei vahingossa paljas sääri pääse näkymään. Se olisi skandaalinkäryinen juttu se. ;)
Tätä edeltävään postiin liittyen, millaiset on tyylikkäät sukat? Puvun kanssa käytän mustia tai harmaita sukkia (ei tennareita). Sitä paitti en tartte pitkiä sukkia, vaan haluan että ihmiset näkee mun säihkysääreni :jahas:Nimenomaan puvun kanssa on hyvä käyttää polvisukkia, ettei vahingossa paljas sääri pääse näkymään. Se olisi skandaalinkäryinen juttu se. ;)
edit. Nämä Burlingtonin polvisukat ulottuvat juuri polven alapuolelle.
Tätä edeltävään postiin liittyen, millaiset on tyylikkäät sukat? Puvun kanssa käytän mustia tai harmaita sukkia (ei tennareita). Sitä paitti en tartte pitkiä sukkia, vaan haluan että ihmiset näkee mun säihkysääreni :jahas:
Esimerkisi aiemmin mainitsemissani Burlingtoneissa on hillityn tyylikkäitä ruutukuvioita (löytyy niitä kyllä yksivärisinäkin). Ne vaativat tietysti yhdistelytaitoa enemmän kuin yksiväriset.=Joona;1265564]Tätä edeltävään postiin liittyen, millaiset on tyylikkäät sukat? Puvun kanssa käytän mustia tai harmaita sukkia (ei tennareita).
Sitä paitti en tartte pitkiä sukkia, vaan haluan että ihmiset näkee mun säihkysääreni
Zappo sanoi:4 paria vapaa-ajan housuja
Sitten jengi vielä ihmettelee miten ei pilluhanat aukea kun vaatekaappi on 100€ budjetilla tehty. 100€ menee jo ulkotakkiin vaikka ostaisi aholaidasta.
Ööö, ei minulla ainakaan ole tuommoista määrää vaatteita ja silti mitä päällä on maksaa jo sen huntin (ilman takkia, kenkiä ja muuta paskaa) jos teillä on oikeasti huntin vaatekaappi takkeineen päivineen niin suosittelen mieluusti pientä sijoitusta.