Miehen vaatekaappi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Zappo
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eihän kellään normaalilla miehellä ole tuollaista vaatekaappia! Vai onko...? Mun vaatekaappi koostuu kylläkin paljon "arkisimmista" vaatekappaleista. Rennosta, tavismaisesta, mutta silti siististä kokonaisuudesta.

Aika juppi touhua. Jos joskus oon nii rikas, että kusi nousee päähän, niin tottakai hommaan tollasen vaatekaapin.

Ennen sitä mulle riittää ne vaatteet mitä käytän, eikä mitään vitun ylimääräsiä kalsareita, että voisin lepuuttaa vanhoja. (Tarkoitan siis, että käytön jälkeen alusvaatteet menee pesuun, jonka jälkeen ne menee vaatekaappiin ja sieltä takasin päälle.) Pitää varmaan sitte joskus ku se kusi valahtaa päähän, niin pyhittää levossa oleville vaatteille oma huone, tai kenties oma asunto?

Suosittelen kokeilemaan Burlingtonin polvisukkia. Todella miellyttäviä jalassa ja samalla tyylikkäitä.

Tää nyt on vaan mun henkilökohtainen mielipide, mutta polvisukat kuuluu jalkapalloon, eikä puvun kanssa juhliin.

(Tai sitte oon vaan sivistymätön, kun yhdistän sanan polvisukka sukkaan, joka ylettää polveen asti.)

Tää nyt on vaan mun henkilökohtainen mielipide, mutta polvisukat kuuluu jalkapalloon, eikä puvun kanssa juhliin.

(Tai sitte oon vaan sivistymätön, kun yhdistän sanan polvisukka sukkaan, joka ylettää polveen asti.)

Nimenomaan puvun kanssa on hyvä käyttää polvisukkia, ettei vahingossa paljas sääri pääse näkymään. Se olisi skandaalinkäryinen juttu se. ;)

edit. Nämä Burlingtonin polvisukat ulottuvat juuri polven alapuolelle.

Nimenomaan puvun kanssa on hyvä käyttää polvisukkia, ettei vahingossa paljas sääri pääse näkymään. Se olisi skandaalinkäryinen juttu se. ;)

Ook. Oon taas astetta sivistyneempi. En silti(silläkään uhalla, että sääri näkyy ja seiskan kuvaajat ovat paikalla) pitäisi mitään sukkahousuja jalassa.

No ehkä sit ku oon rika ja kusi on nous.....

Ihan vasta ostin juuri tuommoiset silkkiset pitkät juhlasukat. Luonnollisestikaan en kysynyt hintaa, mutta olenpa ylpeä itsestäni miten ilmekään ei värähtänyt kun kassakoneeseen kilahti että neljäkymppiä. Voi ristus, sukista! Nyt on sitten kunnon sukat eikä vilku karvainen koipi.

Tätä edeltävään postiin liittyen, millaiset on tyylikkäät sukat? Puvun kanssa käytän mustia tai harmaita sukkia (ei tennareita). Sitä paitti en tartte pitkiä sukkia, vaan haluan että ihmiset näkee mun säihkysääreni :jahas:

Tätä edeltävään postiin liittyen, millaiset on tyylikkäät sukat? Puvun kanssa käytän mustia tai harmaita sukkia (ei tennareita). Sitä paitti en tartte pitkiä sukkia, vaan haluan että ihmiset näkee mun säihkysääreni :jahas:

Tyylikkäät sukat ovat semmoiset, jotka eivät ole makkaralla tai nukkaiset ja väri on oikea. Minulla on tikkunilkkojeni kanssa aina ongelma, että sukat valuvat makkaralle. Kun hommaa neljänkympin silkkiset polvisukat ne pysyvät ryhdikkäästi ylhäällä pohkeen ympärillä ja ehana materiaali suorastaan hyväilee jalkaa. Toisaalta ehkä ainoa henkilö, joka niitä sukkia ihastelee on maksaja itse. (Syntyy ehkä aika huonoa small talkia jos aloittaa keskustelun omista sukista) Näin ollen ihan takuulla vitosen sukilla pärjää aivan hyvin.

=Joona;1265564]Tätä edeltävään postiin liittyen, millaiset on tyylikkäät sukat? Puvun kanssa käytän mustia tai harmaita sukkia (ei tennareita).
Esimerkisi aiemmin mainitsemissani Burlingtoneissa on hillityn tyylikkäitä ruutukuvioita (löytyy niitä kyllä yksivärisinäkin). Ne vaativat tietysti yhdistelytaitoa enemmän kuin yksiväriset.

Sitä paitti en tartte pitkiä sukkia, vaan haluan että ihmiset näkee mun säihkysääreni

Ei hyvä...

Mikähän ''neiti'' tämänkin tredin aloitti, ei prkl, kun aattelee niin oman vaatekaapin sisältö arvoltaan vois olla siinä vähä yli sadan euron. :D.
ja mieluummin ostan ruokaa ja lisäravinteita 200e kuussa kun pistän saman rahan vaatekaappiin :D.

edittiä, kyse ei näköjäänkään ollut tredin aloittajan vaatekaapista vaan jonkun muun bjuströmin. :D

Sitten jengi vielä ihmettelee miten ei pilluhanat aukea kun vaatekaappi on 100€ budjetilla tehty. 100€ menee jo ulkotakkiin vaikka ostaisi aholaidasta.

Sitten jengi vielä ihmettelee miten ei pilluhanat aukea kun vaatekaappi on 100€ budjetilla tehty. 100€ menee jo ulkotakkiin vaikka ostaisi aholaidasta.

Ai piru... onneks nyt selvis miksei oo herunu. Pitääpä heti aamulla käydä porukoilta pyytään alkuun edes 10000€ niin sais vajaa puolet noista vaatteista

Ööö, ei minulla ainakaan ole tuommoista määrää vaatteita ja silti mitä päällä on maksaa jo sen huntin (ilman takkia, kenkiä ja muuta paskaa) jos teillä on oikeasti huntin vaatekaappi takkeineen päivineen niin suosittelen mieluusti pientä sijoitusta.

Ööö, ei minulla ainakaan ole tuommoista määrää vaatteita ja silti mitä päällä on maksaa jo sen huntin (ilman takkia, kenkiä ja muuta paskaa) jos teillä on oikeasti huntin vaatekaappi takkeineen päivineen niin suosittelen mieluusti pientä sijoitusta.

On kyllä mullakin aina reilu 100€ arvosta päällä vaatteita.

Mutta en tiedä kenelle syöpä tarkotti tuon viestin niin vastasin kärjistykseen kärjistyksellä

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom