Microsoft Word 2002 product key

Kun hiljattain formatoin kovalevyn, niin siinä meni luonnollisesti suurinosa ohjelmia sen siliän tein. Mm. elintärkeä Word 2002. Kun yritin ks. ohjelmaa asennella tuossa, niin luonnollisestihan se kyselee product key:tä. Nyt vaan on ongelma, että ei ole hajuakaan missä toi mun koodi on (mulla on kyllä ihan aito versio), enkä pysty ohjelmaa aktivoimaan. Tietääkö kukaan millaisessa läpyskässä tai millaisessa muodossa tuo koodi yleensä tulee?(mulla oli ks. ohjelma koneella valmiina, kun koneen uutena ostin). Onko se jossain manuaalissa kiinni tai irrallinen paperi tms.?

Yritin netistä hakea ks. key:tä, mutta ne mitkä löysin, eivät toimineet mulla.
Perkele, huomasin myös just, että Word on ainoa ohjelma joka mun diskeiltä löytyy, eli joudun warrettamaan powerpointin ja excelin (jotka oli mulla ihan virallisesti koneella ennen formatointia)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Shamrock sanoi:
Kun hiljattain formatoin kovalevyn, niin siinä meni luonnollisesti suurinosa ohjelmia sen siliän tein. Mm. elintärkeä Word 2002. Kun yritin ks. ohjelmaa asennella tuossa, niin luonnollisestihan se kyselee product key:tä. Nyt vaan on ongelma, että ei ole hajuakaan missä toi mun koodi on (mulla on kyllä ihan aito versio), enkä pysty ohjelmaa aktivoimaan. Tietääkö kukaan millaisessa läpyskässä tai millaisessa muodossa tuo koodi yleensä tulee?(mulla oli ks. ohjelma koneella valmiina, kun koneen uutena ostin). Onko se jossain manuaalissa kiinni tai irrallinen paperi tms.?

Yritin netistä hakea ks. key:tä, mutta ne mitkä löysin, eivät toimineet mulla.
Perkele, huomasin myös just, että Word on ainoa ohjelma joka mun diskeiltä löytyy, eli joudun warrettamaan powerpointin ja excelin (jotka oli mulla ihan virallisesti koneella ennen formatointia)

Ne on yleensä sellaisissa "hologrammitarroissa" esim. ohjekirjan tms. takana. Joskus ne on myös teipattuna koneen kylkeen/taakse.

training_day sanoi:
Ne on yleensä sellaisissa "hologrammitarroissa" esim. ohjekirjan tms. takana. Joskus ne on myös teipattuna koneen kylkeen/taakse.

No niimpä tietysti. Koneen pohjassahan se on teipattuna. Kiitos!

Eipä toimi kyseinen virallinen product key enää! Googlella löysin parikin vastaavaa tilannetta, että jollain formatoitu kone ja sen jälkeen noiden ohjelmien aktivointi ei ole enää toiminut. Mitähän sitä nyt keksisi? imuttaa piraatti ohjelmat, joissa on omat product keyt mukana?

Se koneeseen kiinnitetty tarra on yleensä käyttiksen product key. Officessa muistaakseni on CD:n kuoressa se tarra jossa koodi on.

Replay sanoi:
Se koneeseen kiinnitetty tarra on yleensä käyttiksen product key. Officessa muistaakseni on CD:n kuoressa se tarra jossa koodi on.

Mulla kun oli noi office-ohjelmat valmiiksi asennettu koneelle, niin toi cd on sellaisessa paperikuoressa, eikä siinä ole mitään koodeja. Eli todennäköisesti mulla ei tullut konepaketin mukana noita koodeja ollenkaan.

Jos et muuta keksi niin voithan aina warettaa uusiks koko officen, ei ole vaikea löytää koko noin 300-400mb.

Edit. jahas tätä vaihtoehtoa olikin jo pohdittu...

Jep, wareta se vain. Jos kerta oot laillisen hommannut eikä toimi niin mikkisoftalle mahdollisesti todella vihaista palautetta ja samalla office waretukseen.

Shamrock sanoi:
Mulla kun oli noi office-ohjelmat valmiiksi asennettu koneelle, niin toi cd on sellaisessa paperikuoressa, eikä siinä ole mitään koodeja. Eli todennäköisesti mulla ei tullut konepaketin mukana noita koodeja ollenkaan.

Kyllä pitäisi koodi olla mukana. Nyt van kauppiaaseen yhteyttä, että et saanut koodia ostaessasi koneen, sehän on voinut myydä sulle minkä piraatin tahansa. Voi tieten olla että se kauppias nauraa sut pihalle ja käskee etsimään tarkemmin.

MS:n tuotteisiin kuuluu product key aina kun sitä tarvitaan ohjelman asentamisessa. Koodi on jopa ilman CD:tä toimitettavissa OEM käyttiksissä...

.

.

Liitteet

• rambo35.jpg
    rambo35.jpg
    39,5 KB · Katsottu: 278
Kipi I sanoi:

Olipa hauska kuva. Voitko laittaa vielä jotain muuta hauskaa ?

Shamrock sanoi:
kiitos vaan. Mulla tosin on jo toista kymmentä crackia ongelmaani, mikään niistä ei toimi.

Ei millään pahalla, mutta tiedän useiden crackien toimivan kyseisiin softiin... :D

kaverit on kertonu... :jahas:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom