BB PRO Michal Krizo Krizanek

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juuso89
  • Aloitettu Aloitettu
Poseeraus on tavallaan kuin tanssimista. Siinä tulee jossain kohtaa vastaan oma lahjattomuus tai heikko koordinaatiokyky. Aina voi kuitenkin oppia jotain ja parantaa poseerausta yksinkertaisesti harjoittelemalla paljon ammattilaisen kanssa. Kyllä Krizo varmasti parantaisi esiintymistään jos oikeasti haluaisi.
Kyllä liiallinen balleriinamainen liikehdintä ei sovi näille isoille ukoille, näyttävät vain huvittavilta jos jotain sellaista taiteellista liikehdintää tekevät 😁.
Perus posket kuntoon ja siirtyminen niihin ilman balleriina heiluntaa niin 👍.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Krizossa on hieman samoja merkkejä kuin Dallas McCarverissa. Mies puhaltaa epänormaalin raskaasti lavalla ja jopa puhuessaan hengästyy. Varmaan nopealla nousulla on tälläkin kertaa hintansa. Toivottavasti Krizo tajuaa vetää massat alas kun Olympia on ohi.
Tuntuu muutenkin olevan kehonrakentajilla todella isoja eroja aerobisessa kunnossa. Jotkut puuskuttaa sarjojen välillä todella voimakkaasti ja toiset ei juurikaan. Esim blood and guts pätkällä yates joutuu aika vähän haukkomaan happea vaikka kovat massat ja treeni kovaa
 
Tuntuu muutenkin olevan kehonrakentajilla todella isoja eroja aerobisessa kunnossa. Jotkut puuskuttaa sarjojen välillä todella voimakkaasti ja toiset ei juurikaan. Esim blood and guts pätkällä yates joutuu aika vähän haukkomaan happea vaikka kovat massat ja treeni kovaa

Saman muuten voi sanoa Colemanista ja Cutlerista. Ei nekään juuri puuskuttanut vaikka massat oli hurjat. Ehkä syy on geneettinen tai sitten toiset vaan tekee asioita fiksummin kuin toiset. Varmaan vähän molempia.
 
Kyllä liiallinen balleriinamainen liikehdintä ei sovi näille isoille ukoille, näyttävät vain huvittavilta jos jotain sellaista taiteellista liikehdintää tekevät 😁.
Perus posket kuntoon ja siirtyminen niihin ilman balleriina heiluntaa niin 👍.
Kuka on puhunut ballerinamaisista liikehdinnöistä? En ainakaan minä. Ammattitaitoinen poseerausvalmentaja osaa opettaa jokaisen omaan fysiikkaan ja motorisiin taitoihin sopivat poseeraukset ja siirtymät.

Jos viittaat ballerinamaisuudella minun omaa poseeraamista, niin se ei suinkaan tarkoita, että minä opettaisin valokopiomaisesti omaa poseeraustani muille. Tiettyihin persooniin, fysiikoihin ja eri tason lahjakkuuksille opetan kullekin erikseen sopivia poseerauksia, joilla korostetaan vahvuuksia ja piilotetaan heikkouksia. Mä olen ihan raskaan sarjan äijistä sinne kevyen sarjan kundeihin toiminut taustapiruna esiintymisten osalta jo vuodesta 2008 lähtien enkä mä nyt kaikille ole ballerinamaisia siirtymiä opettanut. 😂
 



The first episode of KRIZO - Road to the Olympia 2022! Training chest and posing at 6 weeks out of the biggest bodybuilding competition in the world - Mr Olympia.
 



Training BACK with the coach at 5 weeks out of the biggest bodybuilding competition on the planet - Mr Olympia 2022. Shot at Gou Gym in Prievidza.
 
Hauska vastaus.

Screenshot 2022-11-16 at 10.49.55.jpg
 



Krizo training Legs - Quads, at "the mecca of bodybuilding" - Gold's Gym - Venice, California. In Summer 2022.
 



Arm day at just 4 weeks out of the Mr Olympia 2022! Training TRICEPS followed up by BICEPS at Gou Gym Prievidza. In the main role: Krizo, featuring Adam.
 
Krizo oikeasti yllättää. Muutaman huonomman kunnon näyttänyt, mutta olympiassa tulee ihan jotain muuta
Edit. Ellei sitten näytä liian laihalta muiden vierellä, se on yksi mahdollisuus
 



Krizo visits the legendary Gold's Gym in Venice, California, to hit Chest, Biceps & Calves.
 



Only 2 weeks to go. Time to hit hamstrings, calves and abs. Joined by the coach - Alexander Hlobik, and an extra cameraman, just in case. At 365 Gym Topolcany.
 
Back
Ylös Bottom