Michael Jackson kuollut (oikeasti ikävä kyllä elossa)

Primitive82

Banned
Niin, Michael Jackson kuoli 20 vuotta sitten. Kuinka et sitä tiennyt!?

No jooh, mutta tämän sivuston mukaan Jackon kuolema on tapahtunut 18-20 vuotta sitten ja Jackona esiintynyt henkilö on ollut mahdollisesti Real Jackon murhaaja.

Itse en Jackon puuhia kovin tarkasti ole seurannut, mutta jos miettii niin kaverillahan on kyllä ollut tässä viime vuosikymmenillä suuria muodonmuutoksia. Leikkauksia, estrogeenia, testosteronia ja mitä kaikkea!
Joten tietysti voisi pitää myös mahdollisena, että joku voisi onnistua hyppäämään kelkkaan erittäin hyvällä tuurilla, tai jopa Jackon itsensä ehdotuksesta?

Fiktiivistä ajattelua minulta, jotain muuta tältä sivustolta
http://www.theonion.com/news/index.php?issue=4111

Mitäs porukka mieltä?

"Vittu mitä skeidaa!!" :zzzz: :0: :anssi:

AIVAN! Ehkä olisi pitänyt jättää laittamatta...vai olisiko? Onhan se mielenkiintoista pohtia tällaisia, samoin kuin vaikka bodomin surmia joita ei vieläkään olla ratkaistu... :rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Spidey sanoi:
Saatana mikä otsikko, minä tulin tänne kunnon lööppien perässä. :)
Joo ton vois kyllä pikaisesti vaihtaa! Ehdin jo huokaista helpotuksesta, että päästiinpähän siitäkin. :curs:

Tomi sanoi:
Korjattu otsikkoa. :D

Aika paha :lol2:

Mä kans luin tuon jutun jo jonkin aikaa sitten.. Kaikenlaista sontaa taas netissä liikkuu. Aika hyvä kuvateksti Jacksonin naamasta; "Above: The creature that claims to be Michael Jackson."

The Onion on Ameriikan Pahkasika.

Jeps, nyt kun kotoinen on kuopattu, niin tuolta löytää joskus ihan hyviä juttuja.
Tutkivaa journalismia :D

Toihan on helvetin hauska juttu, pitää pistää levitykseen.
Entäs tää? KKK, tai jokin vaikutusvaltainen taho esim. CIA on uhannut tappaa jackon ellei hän muuta ihonväriään. Miksi joku muuten tekisi itselleen sellaista?

Mitäs veikkaatte mikä on tuomio, heiluuko häkki? laihtuuko lompakko? pääseekö kuin koira veräjästä?
Itse veikkaan samaa settiä kuin 0.J:lle :curs:

SEAGRAM sanoi:
Mitäs veikkaatte mikä on tuomio, heiluuko häkki? laihtuuko lompakko? pääseekö kuin koira veräjästä?
Itse veikkaan samaa settiä kuin 0.J:lle :curs:

Vaikka Jackson onkin "friikki", ei hänen syyllisyytensä olen lainkaan varmaa.

http://abcnews.go.com/Entertainment/wireStory?id=562459

"A 14-year-old boy who testified that Michael Jackson molested his brother acknowledged under cross-examination Tuesday that the pop star didn't show him a sex magazine that the prosecution had introduced into evidence. The witness also said he lied under oath in a separate civil lawsuit. "

"Jackson's attorney also referred to a civil suit the boys' mother filed against a department store company over an encounter with security guards. The mother claimed she was sexually assaulted and the family was beaten by the store guards. The defense contends the suit shows the family has a history of filing false claims to get money."

Syytön kunnes toisin todistetaan., niin kuin 0.J.
Päät vaan irti pettureilta, olis vaihtanut nimensä O.G. :lol2:
Olen kyllä vahvasti sitä mieltä että jotain likaista ja perverssiä siellä sen friikkifarmilla on tapahtunut. Se pystytäänkö se näyttämään toteen onkin asia erikseen. Yhdysvalloissa oikeus todella on sokea.

rollerghost sanoi:
Fiktiivistä ajattelua minulta, jotain muuta tältä sivustolta
http://www.theonion.com/news/index.php?issue=4111

Mitäs porukka mieltä?

"Vittu mitä skeidaa!!" :zzzz: :0: :anssi:
Hynkkä sanoi:
Kaikenlaista sontaa taas netissä liikkuu.
Miten vaikea se on tajuta että Onion on täysin humoristinen sivu? Ootte te :david: kun tosissaan uskotte että noiden pitäisi olla oikeita uutisotsikoita.

XXL sanoi:
Miten vaikea se on tajuta että Onion on täysin humoristinen sivu? Ootte te :david: kun tosissaan uskotte että noiden pitäisi olla oikeita uutisotsikoita.
Pojilla on päässyt sarkasmireseptorit tukkeutumaan. :hyper:

XXL sanoi:

Miten vaikeaa se on tajuta, että kaikkea ei voi aina tietää? Olet sinäkin aika :david:.

Toki epäilin suuresti tuota, mutta en ole ikinä kuullutkaan tuosta the onionista, ja luen netistä uutisia kerran vuodessa, joten en minä voi tietämättömyyteni tähden suoraan leimata paskaksi. Kriittinen tutkiva asenne on parempi, kuin kyyninen kaiken teilaava junttiasenne. Ainakin omasta mielestäni näin on ollut.

Muutenkin olen niin pihalla maailmanmenosta, kun uutisia kuulen kerran viikossa ehkä...

SEAGRAM sanoi:
Entäs tää? KKK, tai jokin vaikutusvaltainen taho esim. CIA on uhannut tappaa jackon ellei hän muuta ihonväriään. Miksi joku muuten tekisi itselleen sellaista?

Tämä nyt on vain sitä kun otetaan lööpit yli faktojen. Jacko on useissa lähteissä (mm. omaelämänkerrassaan ja tv-talkshowssa (mm. Oprah) ) kertonut yksiselitteisesti ihonväristään. Jacko sairastui kauan sitten ihosairauteen nimeltä vitiligo eli suomeksi valkopälvi. Kyseinen sairaus aiheuttaa kehossa pigmenttikatoa läikittäin. Tyypillinen hoito on PUVA-valohoito, joka tehoaa joihinkin, mutta aika kehnosti. Monen muassa Jacko havaitsi hoidon tehottomaksi ja päätyi toiseen ratkaisuun: valkaisuvoiteella tuhosi loputkin pigmentistään. Tämä on ratkaisu johon jotkut valkoihoiset ja erittäin moni tummaihoinen vitiligopotilas päätyy, koska tauti on inhottava nimenomaan tummaihoisille joilla ne pigmentittömät läikät näyttävät luonnottomilta.

Jaa mistäkö tiedän tämän? Suvussani on vitiligoa ja tiedän sekä kuinka vittumainen sairaus se on, sekä sen että valkoihoiset voivat sentään olla onnellisia siitä etteivät ole tummaihoisina sairastuneet siihen. :arvi:

Totuus ei ole yhtä raflaavaa kuin lööpit.

XXL sanoi:

Niin, ja lukaiseppa tuo minun kirjoittama posti pari kertaa uudestaan ajatuksen kanssa läpi ja katso sen jälkeen, että olisiko siellä eteisen peilissä :david: katselemassa takaisin.

PS. Ja tiesin kyllä, että se sivusto on tarkoituksellista sontaa.

Jissen sanoi:
Tämä nyt on vain sitä kun otetaan lööpit yli faktojen. Jacko on useissa lähteissä (mm. omaelämänkerrassaan ja tv-talkshowssa (mm. Oprah) ) kertonut yksiselitteisesti ihonväristään. Jacko sairastui kauan sitten ihosairauteen nimeltä vitiligo eli suomeksi valkopälvi. Kyseinen sairaus aiheuttaa kehossa pigmenttikatoa läikittäin. Tyypillinen hoito on PUVA-valohoito, joka tehoaa joihinkin, mutta aika kehnosti. Monen muassa Jacko havaitsi hoidon tehottomaksi ja päätyi toiseen ratkaisuun: valkaisuvoiteella tuhosi loputkin pigmentistään. Tämä on ratkaisu johon jotkut valkoihoiset ja erittäin moni tummaihoinen vitiligopotilas päätyy, koska tauti on inhottava nimenomaan tummaihoisille joilla ne pigmentittömät läikät näyttävät luonnottomilta.

Jaa mistäkö tiedän tämän? Suvussani on vitiligoa ja tiedän sekä kuinka vittumainen sairaus se on, sekä sen että valkoihoiset voivat sentään olla onnellisia siitä etteivät ole tummaihoisina sairastuneet siihen. :arvi:

Totuus ei ole yhtä raflaavaa kuin lööpit.

Kuuluuko siihen tautiin myös nenä yms. leikkaukset joilla hävitetään mustanrodun tunnuspiirteet?
Enkä mä sitä kiristysjuttua tosissaan heittänyt, musta on vaan kiva lietsoa tommotteita paskajuttuja :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom