Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
criticalmass sanoi:Phil Collins, Valkoinen Ferrari Testarossa, Miamin yö, ja hienot kamerakulmat
:D
Fabio sanoi:Eikös tuo sama Michael Mann ollut tuottamassa/ohjaamassa alkuperäistä Miami Viceä 80-luvulla?
Miami Vice oli aikanaan coolimpi kuin cool. Perkele, se on vieläkin cool, ei puhettakaan korniudesta.Väsynyt sanoi:Missä korni kasarimeininki kysyn vaan? Traileri pelkkää über-coolia synkistelyä ja rymistelyä prkl :curs: :wall:

Hommaa nyt se Prison Break ihan ekaks ennen kuin mä tulen ja näytän sulle taivaan merkit!!!!:curs:Mike sanoi:Kyllähän noi Miami Vice dvd-boxit olis varmaan hommattava ja fiilisteltävä ennen leffaversiota.
Fabio sanoi:

Fabio sanoi:
Aika tsägää sillä tämä pätkä jossa sonny soittaa vaimolleen on just se mitä olen käyttänyt esimerkkinä kun olen ihmisten kanssa hehkuttanut sarjaa.
Pelkkää arvuutteluahan tämä on mutta trailerin perusteella ei paljon kyllä lupaa, toivottavasti olen väärässä.themastodontti sanoi:Mutta varmasti kaveri joka on tehnyt alkuperäisen Miami Vicen ansaitsee että katotaan toi leffa ennenkuin haukutaan.
Alkuperäisten pääosien näkeminen leffassa olis kauheeta.
R2-boksia eli suomiteksteillä ei vielä tietääkseni myydä missään, piti ilmestyä jo jouluksi mutta...R1 on ollut jo pitkään.
Niin, ekassa vice-jaksossa oli kai se vene chris craft, mutta sen jälkeen toi scarabbi.
Oi helvetti, kylmät väreet vain laukkaa kun tuota katsooKonsta sanoi:Vice leffan traileri, alkuperäisillä mausteilla!
http://www.youtube.com/watch?v=k7vXFQlgaIM&search=miami vice
Pikkasen enemmän tulee tekemisen meininkiä musiikin myötä!